برداشت:روزی که خدا افغانستان را ترک کرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۴/۱/۸ کد خبر: 91897 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201503/201503280932364165.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عکس واقعیت ها تلخ جامعه افعانی را بیان کرده است ،افرین بر این زن اجنبی!

>>>   واقعاّ که همین طور است!!

>>>   این روز سیاه را تقویم هم درخود قبول نمیکند

>>>   چقدر راست گفته اگر ترک نمی کرد مردم در این فلاکت و بلا گرفتار نمی شدند
بریالی

>>>   سلام . خداوند هیچ وقت بندگانش را ترک نمی کند این ماه هستیم که ویا بهتر بگویم این ملت افغانستان است که خدای خویش را ترک کرده است که چنین کار های را افتخار می داند .
طاهر از ایران

>>>   خداوند عادل و رحیم است. و در هیچ شرایط ما بنده گان گناهکار را از یاد نخواهد برد. واقعا جای شرم و افسوس است برای ملت افغان که یک بانوی مسلمان که هدف دسیسه دشمنان بود . نه بلکه این مردم غافل کمک نکردند برای نجات این بانو مسلمان. بلکه با همکاری دشمنان اسلام این بانوی بیگناه را به طور وحشیانه به شهادت رساندن. ننگ بر عبدالله و غنی باد. عذاب اتش مخصوص خداوند عادل و رحیم است. که به بنده گانش بچشد. خداوند نابود کند کسانی که در این حادثه دست داشتند.
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   ا نهاییکه این خواهر ما را به این شکل و تا این حد توحین و تحقیر کردند نه انسان اند ، نه مسلمان اند و نه پیرو کدام دین و عقیده آسمانی دیگر . هزاران...بر آنها خصوصاً بر آن جنایتکار و خاین که موتر را از بالای جسد مطهرش عبور داد. خیر خداوند بزرگ است.
آرام

>>>   چرا ملت افغانستان باصداي بلند نميگويد روزيكه isi داكتر نجيب رابه شهادت رساند خداوند افغانستان ترك كرد
رحيمي

>>>   خدا هم دلگیر شد از خلقت چنین خلیفه ها در روی زمین...

>>>   ... خدا افغانستان را ترک نکرده بل این ما هستیم که خداوند را با همه اوامرش ترک کردیم.

>>>   ...بر کسانیکه بر این بیچاره حتی نگاه حقارت نمودند

>>>   صدای بلندگوهای شهرهای این کشور صبح وشام گوش های انسان را کر میسازد اما از خدا خبری نیست اینجا. راست گفته این خانم محترمه.

>>>   واقعیت دارد خداوند خالق و کشتن این چنین وحشیانه و بی وجدانانه یک دختر محجور و مریض مخلوق خویش را قطعا نمی پسندد .ثانیت از نگاه غیرت افغانی و مردانگی کاملا بدور است و این ... هم بدتر هستند شاید ... نیز یک همجنس مریض و پریشان ساله سالهاخویش را این طور نه کنن.

>>>   ... خداوند همه را دوست دارد و همشه مارا مورد امتحان های گوناگون آزمایش خواهند کرد و باید شاکر او تعالی باشیم. اگر تمام انسان های روی زمین گناهی را مرتکب شوند برای خدا کدام ضرری نیست و اگر تمام انسان های روی زمین عبادت خداوند صمد را انجام بدهند کدام نفع برای خداوند منان نیست!!! و بدانید ای مردم افغانستان خصوصآ کابل شما مورد آزمایش خداوند متعال قرار گرفتید و همه مقدرات از جانب او تعالی است جل جلاله و اگر خداوند متعال همه را بکام مرگ بخاطر این عمل زشت بعضی افراد فرو میبرد باز میگفتیدکه خداوند مارا دوست نداشت العیاذ بالله ...

>>>   سلام.خدا تازگیها و در روز قتل فرخنده افغانستان را ترک نکرد ،خدا سالهاست که افغانستان را ترک کرده هست وگرنه حال و روز ما مردم چنین نبود ،در داخل در بدبختی و بیچارگی زندگی میکنیم و باز هم میزنیم تو سر هم و در خارج از افغانستان هم بسیاری اواره بدبخت و تحت فشار و تبعیض هستیم.وبسیاری مشکل دیگر....

>>>   اولا بسم الله
خواهر وبرادر هموطن السلام وعلیکم بلی جنایت وظلمی که بحق این بانوی پاکدامن شد کلماتی در هیچ لسانی در مذمت این عمل وجود ندارد که بیان نمود به هر حال . خداوند همیشه مهربان بوده وهست وبندگان خودرا تنها نمیگذارد اما اینکه خدا ما را فراموش نموده باید گفت که فراموش صفت آدم است نه خداوند اما ما هر عملی را که انجام میدهیم برای توجیه آن به گردن این وآن می اندازیم هر کسی مسئول عمل خویش میباشد نمیشود که ع یا غ را مسئول این دانست مگر خود مردم عقل ندارند کجا ع یا غ امر به انجام این چنین جرمی را داده اند ای مردم به خود آید به همدیگر رحم کنید عوض انتقام بخشش را عوض خرابی وطن آبادی عوض دروغ راستگویی را وبالاخره عوض همه کار های بد کار های نیک را امتحان کنید ببنید اگر نتیجه بد داد دوباره همان کار های را که عادت دارید انجام دهید . بس است بیش از سی وشش سال واندی میشود که ما مردم دست به کشتار هم زدیم ولی نتیجه ای نداد. این سخننان را ازین بنده ناتوان بشنوید انشالله که خیر همه ما در دنیا وآخرت است اگرهرعزیزی مخالف این پیشنهاد میباشد بفرماید . ومن الله التوفیق

>>>   کفر گفته است و کسانیکه کفر را تائید مینمایند کفر میکنند. خداوند همه وقت و همه جاست. اینکه چه واقع شده است، یک طرف مسئله است ولی کسانیکه بدون توجه به فرامین الهی کفر یک کافر را تائید میکنند، خودرا مواجه قهر الهی میسازند.
یکتن از شهروندان

>>>   خدا ترک مان نکرده اين ما هستيم که خدا را ترک کرديم که چنين شده ايم. مخصوصا آنان که با نام خدا هميشه شيطان را ياري مي کنند مانند اين کفره فجره به نام طالبان که هميشه در خط شيطان با خدا مي جنگند!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است