ارسال پرونده مظنونان قتل فرخنده به دادستانی کل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۵    ۱۳۹۴/۱/۸ کد خبر: 91895 منبع: پرینت

وزارت داخله، پرونده های تمامی 28 مظنونانی را که در پیوند به قتل فرخنده از سوی پولیس بازداشت شده بودند، رسما به دادستانی کل سپرد تا اقدام های بعدی قانونی از سوی آن نهاد روی دست گرفته شود.

این وزارت متعهد به پیگیری جدی قضیه شهادت فرخنده است و در این راستا هماهنگ با نهادهای عدلی و قضایی کشور اقدام های لازم دیگر را نیز روی دست خواهد گرفت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید به سرعت به اشد مجازات برسند این می تواند آزمون خوبی برای قضات افغانستان در اجرای عدالت باشد که باعث احساس امنیت برای مردم افغانستان وهمینطور پیام مثبتی برای تمام کسانی است که در سرتا سر جهان از قتل یک دختر مظلوم بشدت غمگین هستند.
ایرانی

>>>   دادستانی کل وقضات محترم بدانند واگاه باشند که این موضوع شهادت مظلومانه دوشیزه فرخنده جوان که به تحریک نادرست تعویذ نویس که گویا قرانکریم را سوختانده درحلیکه حقیقت نداشت بلکه مانع عمل خرافاتی وشرکی تعویذ نویس گردیده بود وتحریک تعویذ نویس سبب شد تا یکتعداد اوباشان از دین بی خبر بر جان فرخنده طور وحشیانه ودور از انسان وانسانیت با سنگ وچوب حمله ورشدند وفرخنده مظلوم بی گناه را به شگل فجیع ان بشهادت رساندند وجسد انرا ظالمانه سوزانیدند این قضیه یک موضوع همگانی است بادقت تمام وجدیت هرچه بیشتر مطابق به دستورات اسلامی وقوانین جاری کشور بدون هیچ نوع غفلت وکمک رسانی به مرتکبین این عمل ... را به جزای اعمال شان رسانند تا پند خودشان وعبرت دیگران گردد .
سید هاشمی

>>>   بشدت غمگينم شرم دارم فقط اعدام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است