سقوط هواپیما در جنوب فرانسه عمدی بود
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۲    ۱۳۹۴/۱/۷ کد خبر: 91854 منبع: پرینت

دادستان مسوول تحقیق سقوط هواپیمای ای۳۲۰ اعلام کرد کمک خلبان هواپیمای شرکت جرمن وینگز که به تنهایی هدایت هواپیما را دراختیار داشته است ظاهرا قصد داشته است هواپیما را نابود کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مارینیان ،بریس روبن وی درکنفرانسی خبری گفت:« پس از خروج خلبان از کابین هدایت هواپیما ،‌کمک خلبان به تنهایی هدایت هواپیما را برعهده داشته است و به شکلی عمدی او دکمه ها را دستکاری کرده است که موجب فرود هواپیما شود.»

‌دادستان تصریح کرد اقدام کمک خلبان که ملیتی آلمانی دارد و تروریست تشخیص داده نشده است، می تواند به عنوان عزم او برای نابود کردن هواپیما تحلیل شود.

سه شنیه گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس 320 که از شهر بارسلون اسپانیا راهی دوسلدورف آلمان شده بود، ساعتی پس از آغاز پرواز، در بخش فرانسوی آلپ سقوط کرد.

در این حادثه 150 نفر از جمله 144 مسافر هواپیما از کشورهای مختلف از جمله ایران، آلمان، اسپانیا، انگلیس، هالند، آمریکا، استرالیا، آرژانتین و ونزوئلا جان خود را از دست دادند.‎

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این که درین حادثه دست امریکا بود و یا روس ها و یا فرانسه ،به درستی نمیتوان قضاوت کرد، زیرا هر کدام دلایلی دارد. مثلاً روس ها به خاطر مسُله اوکراین، فرانسوی ها بخاطر باخت در انتخابات و دفاع انگلا مرکل از رهبر اپوزیسیون سرکوزی و امریکا به خاطر فروش یکی از نقاشی های هیتلر در بازار جهانی و یاهم شاید مشکل تخنیکی باشد. مشکل تخنیکی را نمیتوانند مقامات دولت آلمان قبول کنند،زیرا به اثر آن بازار بین المللی پرواز طیارات آنها صدمه میبیند. بناُ خوبترین واریانت برایشان این بود که اعلان کنند که معاون پیلوت قصداُ طیاره را سقوط داده است. حالا تخنیک جهان به اندازه یی پیش رفته است که یک طیاره را میتوان توسط شعاع لایزر از روی زمین که به چشم پیلوت انداخته میشود و در نتیجه او را کور کرد و طیاره را سقوط داد. ویا این که توسط سلاح هایی که در مدار زمین در حرکت اند،بالای طیاره فشار لازم را بمیان آورد و در نتیجه او را از مسیر خارج کرد و یا در اثر فشار زیاد انفجار داد،بدون آنکه کوچکترین اثری از خود بجا گذاشت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است