قهرمان حقوق بشر باید استعفا دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۴    ۱۳۹۴/۱/۶ کد خبر: 91826 منبع: پرینت

با توجه به وسعت و بزرگی فاجعه، لازم بر آن بود تا بانو سیما سمر به چند دلیل در صف اول گروه های عدالت خواه قرار می داشت و خون فرخنده را این چنین خشک نمی ساخت.

1- خانم سمر از زنان پیش کسوت و فعالان حقوق زن بود و طی چندین سال گذشته مدیر اول کمیسیون حقوق بشر افغانستان است.
2- او به عنوان یک خانم، کسی که سنگ مبارزات چندین ساله را در حوزه حقوق بشر بر سینه می کوبد.

سوم اینکه این بانوی محترم و قهرمان حقوق بشر، خود مسوولیت مستقیم در قسمت تامین عدالت و به کیفر رساندن بدترین و فجیع ترین رخداد تاریخ را به عهده دارد اما تا حالا که حدود یک هفته از قضیه می گذرد تنها اقدام ایشان صدور اعلامیه محکومیت بوده و خلاص.

محمد احسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فرخنده فرزندغریب بودبخاطرهرشخص خودرابادوستان مواجهه نساخته باشند. حقوق بشریک شعارگرفتن حق زورمیخواهدحال دموکراتهای واقعی مردم حمایت جهانی راباخودداردحالا خواهی نخواهی افراطیگری ... سرکوب خواهدشد.
وطندار

>>>   بانو سیما سمر بسیار یک خانم ضیعف در وظیفه شناسی خود در طی این سیزده سال بوده است.وسعت و بزرگی فاجعه هم ضعف خانم سیما سمر است. در مدیریت کمیسیون حقوق بشر افغانستان است. باید فرد جدی وحقوق دان باشد.

>>>   داکتر صاحب سیما سمر درین روز ها درخارج ازکشور بوده حتمن ازموضوع خبر شده ولی بانو سیماسمر که افتخارات زیادی را درراه خدمتگذاری به بشریت چه دررشته طب وچه درعرصه حقوق بشر دارد ولی بامردم کاپیسا یک نوع ضدیت وبدبینی خاصی دارد بانوفرخنده هم زاده کاپیسا بود کاپیسا طاغوت شکن بود وپاکستانی ها زیاد درکاپیسا کشته شدهبودند .بانوسمر هم که نزدیکی زیاد با آی اس آی پاکستان داشته به نحوی بدبین مردم کاپیسا میباشد(..شایعه است) خدانکند که اینطور باشد.به یک داکتر طب وفعال حقوق بشر این طور شایعات درست نیست.
بااحترام .ع.ازکاپیسا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است