پاکستان بار دیگر حملات راکتی را آغاز کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۳    ۱۳۹۴/۱/۶ کد خبر: 91813 منبع: پرینت

پاکستان بار دیگر خاک کشور را آماج حملات راکتی قرار داد.

سخنگوی ولایت خوست می گوید: این راکت‌ها شب گذشته از آن سوی خط دیورند شلیک شده و بر بخش‌هایی از ولسوالی علی‌ شیر برخورد کردند که در نتیجه 5 تن شامل 3 زن و 2 کودک کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.

این حمله‌ها پس از روی کار آمدن حکومت وحدت ملی ظاهرا پایان یافته بود اما شب گذشته بار دیگر ولایت خوست آماج حملات راکتی قرار گرفت.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر ع و غ همين طور به خواب غفلت باشند يك روز خبر شوى كه پل باغ عمومى را هم گرفته اند ،زيرا گفته اند كه دو نَفَر دزد سر تقسيم بهم جنگيدند دزد سوم زِد خرشان رابرد حالا ع وغ بالاى تقسيم هستن خو پاكستان... خانه شياطين است انها شيطاني خودراميكنند ٠
مسافر جبرى

>>>   تا حالا فکر می کردم پاکستان فقط دردسر برای همسایگانش ایجاد می کند اما پای خود را فراتر گذاشته و با کمک اربابش عربستان به یمن هم حمله کرده است. پول وهابیت ... به دولت بدبخت و گدای پاکستان خیلی مزه داده است... به غیرتتان که هیچ کشوری از دست شما در امان نیست.
یک ایرانی

>>>   انشاالله به فضل خداوند یک گوشمالی به این پاکستان بدهیم تا دیگر در امورات ایران در یمن دخالت نکند حالا صبر کن و ببین
یک ایرانی

>>>   پاکستان فهمیده افغانها به خود رحم نمیکند و زن اتش میدهند و از طالبان و داعش بدتر هستند
رضا

>>>   پاکستانی ها با دوکه وفریب وچال ونیرنگ امتیازات دلخواه خود را از ریس جمهور غنی بدست اوردند چندروزی از انداختن سلاح های سقیله بخاک کشور ما جلو گرفتند اکنون که امتیازات داده شده را عزم کردند دوباره به جنایت گذشته شان شروع کردند تا بازهم اشرف غنی امتیازات بیشتر را برای شان هدیه کند تا چند روز دیگر ارام وساکت باشند تمام مردم برای ریس جمهور گفته بودند وهم اکنون میگوید که به حرف های عوام فریبانه پاکستانی دلخوش نشوید که خواهان ارامش وصلح در کشور ما هستند زیرا پاکستانی ها حرف وعمل شان یکی نیست وصادق به تعهد وپیمان خود نیستند مورچه که ذوالی اش میاید بال میکشد پاکستان زوالی وفروپاشی اش امده که فرعون گونه ومزورانه عمل میکند .
هاشمی

>>>   بگذار که غنی گک ارسال سلاحای سقیل را از هندوستان توقف دهد این بود نتیجه تصمیم... بابا.

>>>   با ذکر اینکه کرزی... در رابطه به راکت پراگنی های پاکستان هیچ صدایی بلند نکرد. ببینیم که عبدالله وغنی چه واکنشی از خود نشان خواهند داد. آیا این کشور کدام رئیس جمهوری دارد یا نه؟
هارون افغان

>>>   بان راکت پراکنی کند چون آن جاها مناطق طالب واقوامش است بما ربطی ندارد آن شاالله که ادامه بدهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است