مجلس سنا خواهان مجازات قاتلان فرخنده شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۴/۱/۵ کد خبر: 91744 منبع: پرینت

مجلس سنا خواهان اعدام عاملان قتل فرخنده از سوی دادستانی کل شده است.

اعضای مجلس سنا می گوید: در پرونده قتل فرخنده حکومت به ویژه دادستانی کل نباید هیچ کوتاهی کند و عاملان این رویداد به گونه علنی در برابر مردم حلق آویز شوند.

شماری از سناتوران تاکید می کنند نیروهای پولیس که در محل حضور داشتند نیز در قتل فرخنده دخیل هستند و باید به جزای اعمال شان برسند.

در همین حال سرپرست دادستانی کل می گوید: درباره پرونده قتل فرخنده هیچ کوتاهی نخواهند کرد و تعهد می سپارند که به هر قیمتی عاملان این رویداد را به کیفر می رساند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   "مجلس سنا خواهان اعدام عاملان قتل فرخنده از سوی دادستانی کل شده است." اين مجلس انگار هنوز قوانين خود کشور را نمى داند: حکم قصاص از سوى دادستانى تصويب نمى شود : دادگسترى چيست? دادگاه (ترازو)
1- قاضى زبانه ٔ ترازو شاهین ترازو زبانه ٔ میزان
2- وکيل مدافع پله ترازو
3- وکيل دولت ( دادستانی ) پله ترازو
قاضى و قاضيان در پهلوى راست وچپ آن: مسوول عدالت است حکم عادلانه از سوى قاضى قانونى است. وکيل دولتى ويا دادستان : مسوول تمام جمع آورى اسناد و شواهد و دردست قرار دادن آن به دادگاه است وکيل مدافع : متهم شده گان حق دفاع وکيل را دارند متهم شده گان به قتل هنوز ازنگاه قانونى قاتل گفته نمى شود! عدالت حکم عادلانه دارد. دادستان حق دارد نظر به اسنداد وشواهد پيشنهاد همه جزاءهاى مندرج درقانون را دارد. وکيل مدافع حق دارد نظر به اسنداد وشواهد پيشنهاد کاهش ويا حذف ڀيشنهاد دادستان را دارد . قاضيان با ريا ست يک قاضى پس از غوراسناد و شنيدن شاهدين و پس از خوانش صورت دعوا و دفاعيه وکيلان متهمين و متضررين مشوره نموده و بعد از آخرين پرسش از متهمين - متهم آخرين سخن را مى زند- به اتاق قضاوت مى روند وعادلانه حکم صادر مى کند. هم دادستان و هم وکيل مدافع حق دارند درداگاه هاى با لاتر بروند و تا به عاليترين دادگاه! اگر نه پس فرق ميان اوباشان و سناتوران چيست???? فرق ميان دادگاههاى دشت و صحراى طالبان و سناتوران چيست??? ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است