زد و بندهای قومی و مذهبی کابینه را معرفی کرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۴/۱/۵ کد خبر: 91737 منبع: پرینت

این بار هم برای معرفی کابینه زد و بندهای قومی و مذهبی دخیل بوده است.

عبدالقادر زازی وطن دوست عضو مجلس نمایندگان در برنامه «فراخبر» گفت: روز چهارشنبه قرار است که کابینه به مجلس نمایندگان معرفی شود. قرار بود روزشنبه و یکشنبه این کار انجام شود که آن روزها تعطیل بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وطن دوست زد و بندهای قومی را همچنان سایه افکنده بر انتخاب نامزد وزرا دانست و عنوان کرد: متاسفانه این بار هم برای معرفی کابینه زد و بندهای قومی و مذهبی دخیل بوده است.

در یکی از این موارد استاد دانشگاه داکتر نجیب که هم تخصص دارد و هم سابقه درخشانی دارد و هم برای وزرات بسیار مناسب است، را پذیرش نکردند. به جای وی کسی را متخصص طب است برای وزرات عدلیه انتخاب کردند. من به عنوان نماینده مجلس به چنین شخصی رای نمی دهم. چرا که طب هیچ ربطی به وزارت عدلیه ندارد.

وی گفت: ما نماینده های مجلس مانند دفعه قبل سرسختانه به کسانی رای می دهیم که تخصص و شایستگی داشته باشند و به کسانی که تخصص ندارند و شایسته وزارت نیستند رای نخواهیم داد.


کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این استاد دانشگاه دوری نجیب که بوده لطفان معلو مات بده هید
احمدلرگری

>>>   یا مثل دوره قبل فقط به پشتون ها رای میدهید چون فکر میکنید فقط پشتونها لایق هستند...
امیرخان متقی

>>>   بلی ! خداکند که نمایندگان ملت مسلکی بودن را ارزش دهند زیرا هروزارت به یک وزیر مسلکی بخش خودش نیاز دارد اگر وزیر کارهارا از دیدگاه مشاورین انجام دهند درانصورت موجودیت کابینه متخصص زیر سوال است ومیخواهم این وزیران اگر رای میبرند مربوط قوم نماند وزیر افغانستان باشند که همین طورهم باید باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است