چند درصد از اشرف غنی و عبدالله رضایت دارید؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۹    ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ کد خبر: 91516 منبع: پرینت

موضوع هفته آخرین روزهای سال جاری را اختصاص می دهیم به عملکرد دولت وحدت ملی به ریاست عالی جنابان اشرف غنی رییس جمهور و عبدالله رییس اجرایی کشور.

بدون شک مردم سخت کوش و پر تلاش افغانستان که مستحق تمام خوبی ها و نعمت ها هستند و همچون سایر ملت های جهان، حق زندگی آرام و باثبات و استعداد پیشرفت و ترقی را دارند، در ابتدای سال 93 با هزار امید و آرزو به پای صندوق های رای رفتند تا با انتخاب رییس جمهور منتخب خود، تغییر را در زندگی خود احساس نمایند.

شاید هیچ کس توقع نداشت پس از برگزاری انتخابات در 16 حمل بالاخره دو رییس بر سر حکومت بنشینند ولی بالاخره آمریکاییها چنین دولتی را به ما تحمیل کردند تا یکبار دیگر مردم امیدوار شوند که این دو نفر برای ثبات و آرامش و بازسازی و رفاه اجتماعی در افغانستان اقدامات مفیدی انجام دهند.

ملت ما آرزو داشتند تا رهبران تیم تحول و تداوم و تیم اصلاحات و همگرایی که از آنها به عین و غین یاد می شود، با جدیت بیشتر در رفع مسایل سیاسی کشور و مشکلات اجتماعی مردم تلاش کنند، اما با وجود این امیدها و آرزوها، اشرف غنی و عبدالله نتوانستند از حلقه های سیاسی دور و بر خود رهایی پیدا کنند و با استمرار نا امنی، عدم بازسازی جدی و برخی بحران های سیاسی و قومی تداوم دهنده راه کرزی بودند.

سخن در این باره بسیار است که ناگفته های آن را به شما عزیزان واگذار می کنیم تا در این فرصت عملکرد شش ماهه ی دولت وحدت ملی را مورد نقد و بررسی قرار دهید و بگویید چند درصد از اشرف غنی و عبدالله رضایت دارید؟


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دوتایش وابسته به کشورهای دیگر است اشرف غنی. وابسته به دشمن مردوم افغانستان است پاکستان... که هرروز این تحاری میفریست اطفالی افغانستان راشهید مکند
احمدلرگری

>>>   از عبدالله 100 درصد از غنی صفر درصد

>>>   غنی چهر ه خش دارد از دیدن آن آدم خسته می شوند.

>>>   فقط انهایی که از الفبای سیاست چیری نمیداند از این حکومت دو سر توقعاتی داشتند و یا دارند!!! من شخصا از همانروزیکه اساس این "حکومت وحدت ملی" گذاشته شد باین باور بودم و هستم که بحران امدنیست و نباید در فبال ان خاموش نشست!!!

>>>   100 در صد از عبد الله

>>>   غنی از بی متفکر 000 درصد

>>>   عبدالله 100 در صد

>>>   هنچ کدام قابل احترام و رضایت نیستند !!!!
شمس هروی

>>>   عبدالله 100 در صد عبد الله فرزند مسلمان و انسان پاک صادق به وطن دلسوز و چهر نورانی و زیبا دارد کرکتر ریاست جمهوری هم دارد .

>>>   از عدالله 100 در صد

>>>   سلام.
مردم مظلوم فریب خوردن با لای هر دویشان.خداوند رحم کند تا از شر هر دوی شان خلاص شویم. به موجودیت دورئیس جمهور خود خواه روی آرامی وخوشی را نخواهیم دید.مشت نمونه خروار است.آزموده را آزمودن خطا است...
عزیز کا بلی

>>>   عبدالله 1000 درصد رضایت

>>>   رضا از عدالله 100

>>>   صفر در صد از غی ...
قندهار

>>>   از عبدالله صدر رضا مسلمان است
ننگرهر

>>>   از عبدالله 1000 در صد بخطریکه او انسان صادق است و خوا ست ما همین بود که زن افغان بانو اول افغانستان 99 در صد مسلمان می بود نه امریکا ی

>>>   از غنی صفر درصد بخاطریکه مردم مسلمان افغانستان را بخاطر ارمانها ی اشغال به تقلب عادت داد و پرسه ملی افغانستان را بی باور ساخت.

>>>   ازعبدالله 100 درصد آرزو ای مردم مسلمان این است که ... های افغانی با نو اول افغانستان باشد. اگر کرسی ریاست جمهوری بعد از شش ما دوام کند زن غنی باید مسلمان شود.

>>>   10 درصد از اشرف غنی و 90 درصد از عبدالله رضایت دار م .

>>>   من از هردوی اینها ... بیزارم اگر درد انسانها را درک نکنی انسان نیستی اینها چکار ک ند که از اینها راضی باشیم هر گز هرگز

>>>   از عبدالله 100 در صد

>>>   از اشرف 0 درصد بخاطریکه به زور قدر امریکا اشغال گر ریس جمهور غیر مشور شده است و رولا یهودی بانو اول افغانستا شده است.

>>>   از اشرف...غنی 0 درصد

>>>   از عبدالله آدم پاک است و صادق است 100 در صد

>>>   از عبد الله صد درصد
اگر عبدالله درپهلوی غنی نه باشد اشرف غنی را مردم مسلمان افغانستان یک ثانیه هم قبول ندارند. ولو که 10 دفع هم در حج بخاطر فریب مردم رو د.

>>>   از ع در 100 درصد

>>>   از غنی داماد یهودی صفر در صد

>>>   از عبدالله 100 در صد بخاطریک او فرزند مسلمان است و برادر حققی و مفکوره ویی را آزادی قهرمان ملی است

>>>   از غنی صفر در صد هنوز چهره غنی را مردم افغانستان خوب درک نکرده اند.

>>>   از غنی صفر در صد امریکاهی است در طی 13 سال مشاور کرزی بود چه برای مردم افغانستان کرد که اکنون کند.

>>>   از عبد الله فرزند حققی امید های تاریخ دیرینه افغانستان یک مییلون در صد.

>>>   با تقديم احترام
هردو نزد بادارانش برابر است و وظيفه داده شده را انجام ميدهد امانزد مردم نجيب كشور عزيز كه ميگويد از خير شان توبه كه شر نه رساند افغان دست ابله وپاي كپيده

>>>   از ع ع 100 در صد از غ صفر در صد
رضا

>>>   از عبدالله عبدالله فرزند قندهار و نواده پنچشیر 100 در صد

>>>   از عبد الله صد در صد شیر پاک از مادر شیر خورده است و به همین سبب انسان صادق است.

>>>   غنی باید به نظر مردم عتقاد داشته باشد که در سیاست افغانستان نا کام افغانستان است

>>>   از غنی 0000000 در نا رضای

>>>   از غنی صفر در صد با ید غنی خود از روی نظر ها خلاصه برآرد و استفاع دهد که تا حکومت موقت تشکیل شود.

>>>   متفکر دوم جهان از آوردن متفکر...بی سواد وبی مسلک در پهلو خود اکثریت تحصیل گرده جوانان و دانشمند افغان از اشرف غنی ناراضی هستند.

>>>   از عبد الله عبد الله صد در صد

>>>   غنی هرچ زوتر باید استفاع دهد

>>>   ع صد درصد غ نمر اش صفر در صد

>>>   ما مردم افغانستان بانو اول زن مسلمان را میخواهم چون در را ه حراست از اسلام افغانستا ن قریب 2 میلیون شهد داده است

>>>   عبدالله 100 در صد عبد الله فرزند مسلمان و انسان پاک صادق به وطن دلسوز و چهر نورانی و زیبا دارد کرکتر ریاست جمهوری هم دارد .

>>>   عبد الله 45 فیصد رای پاک مردم مسلمان افغانستان را در دور اول داشت. عبدالله دربین مردم افغانستان محبوب است ولی امریکا محبوبیت عبدالله عبد الله را تا اکنون درک نکرده است.

>>>   غنی صفر در صد باید سر از فراد استعفا دهد چون در حکومت داری نا کام است.

>>>   غنی فریب پاکستان خورده است نمرآن در نزد مردم صفر است

>>>   عبدالله ooooooooo درصد باديگارد است.

>>>   هردوي شان مزدوران امريكا است جان كري به افغانها تحميل كرده اند

>>>   غنی باید به نظر مردم احترام کند و استعفا دهد. چون ریس جمهور غیر مشروع است

>>>   ع در سیاست هوشیار است و غ درساست داخلی و خارجی ناکم است . امنیت که چیز ضروری برای مردم است تا اکنون آورده نتوانست.

>>>   غنی مرد عمل 1000000000000000000000000 درصد زنده باد ریس جمهوری دلسوز ما

>>>   هیچ

>>>   ازدکترعبدالا رضایت کامل ازغنی ناراضی
سعیدی ازتهران ایران

>>>   مردارترین حکومت :حکومت ع.غ درتاریخ افغانستان است
ازع 0.1درصدازغ 000000

>>>   خداراشکرکه ماننداشرف غنی یک مردمیدان برآمده ازمسلمان نماهای ...مارانجات دهد. همین دوروزقبل ... مسلمان نما دخترمعصوم رادرشاهدوشمشیره وحشیانه به هلاکت رسانیدند. من ازاشرف غنی صدفیصدراضی هستم. زنده باداشرف غنی ویارانش!...
وطندار

>>>   از عبدالله مردم راضی است 100 درصد است

>>>   آخه عبدالله چکارکرده که 100درصدازش راضی هستید؟؟؟آیاامنیت بهترشده یااقتصادافغانستان؟افغانستان دراین حکومت داردبه عقب برمیگردد...
یونس ازکابل

>>>   نظر مردم قابل احترام است نه زور امریکا نه جعل کار نورستانی سعادت هوتک و نه از امرخیل غنی ریس جمهور غیر مشروع است باد استعفا دهد.

>>>   اسرایل شیطان منطقه به جعل غنی را بالای مردم مسلمان تعمیل کرده و رولا لبنانی اصل یهودی با نوی اول افغانستان در امریکا نشان داده است.

>>>   فرد تعمیل امریکا غنی در نزد مردم شریف افغانستان ناکام است. چون افغانستان مردم مرد میدان شجاع مانند سپسالار نور داکتر عبدالله استاد محقق جنرال رازق دارند.

>>>   به نظر مرد م باید سید منصور نادری فرخنده نادی ...شکریه بارکزی ... احرام کنند که سیاست سر در گم غیر علمی غنی در جامعه افغانستان ناکام است.

>>>   غنی از نظریات مردم بداندکه ریس جمهور غیر مشروع است.

>>>   از عـــــــــــدالــــلــــه صـــــــــــددرصـــــــــــد 100

>>>   هردو ... وطنفروش اند. ممکن است روزی به سرنوشت نجیب ... دچار شوند.

>>>   عبدالله عبدالله عبدالله صـــــــــــددرصـــــــــــد.

>>>   فیصدی خدمتشان تا حال ملوم نیست ولکین خوشبین هستم
محمدخان حیران ازتخار

>>>   از عبداللع صد درصد

>>>   ع+غ=آمریکا
بیوطن ازآلمان

>>>   مرد م آگا افغانستان در این نظر سنجی در حقیقت نشان داده اند که عبدالله قابل اعتماد اکثریت مردم مسلمان است اما غنی قابل اعتماد اتمر فاروقی سید منصور نادی و دوستم است.

>>>   با آمدن غنی در سر قدرت به بشکل غیر مشروع داعش هم به و سیله اسرایل به افغانستان آمد.

>>>   این نظر سنجی درس عبرت در آینده به احمدضیاء ، فرخنده نادری و سیدمنصور نادری است که در انتخابات از چه نوع شخصیت حمایت کرده اند که امروز غنی حمایت مردم افغانستان را با خود ندارد.

>>>   1000عبدلله

>>>   ازعبدلله ۱۰۰ )۱۰۰

>>>   ههههههه آخه عبدالله چکاره اند که شما اینقدر ازش راضی هستید پشتیبانه قاطع از 34 ولایت از مردم افغانستان از همهء اقوام شریف ورنج دیده را محترم محمد اشرفغنی بخود دارند عبدالله فقط چند تن از رهبران از درون پوسیده بخود دارند مردم شریف افغانستان از این رهبران ... ناکارا بذارند اشرفغنی میخواهد دست این...را از سر مردم کوتاه کند چن مرگ و یا زندگی مردم افغانستان درمیان است

>>>   اشرف غنی منفی ۱۰۰ ذر صد اما عبدالله بیچاره است کار در دستش نیست تا معلوم شود چند در صد امتیاز می آوردږ

>>>   اشرفغنی در ظاهر خود را رئیس جمهور افغانستان قلمداد میکند مگر درخفاء یگانه مزدور و عمیل پاکستان است این مسئله را مردم با شعور افغانستان خوب میدانند یکی از مزدوری و وابستهگیش این بود که در مقابل نماینده خاص استخبارات پاکستان و فتواء دهنده جهاد علیه افغانستان یعنی شخص تروریست بنام مولانا فضل الرحمن سر تعظیم و تسلیم را فرود آورد که با این عمل حقارت آمیزخویش آبرو و عزت افغانها را لگد مال کرد. خلاصه این شخص بامشورت و زیر بار رفتن افغان ملیتها افغانستان را به پاکستان تحویل و سبب تجزیه افغانستان فراهم خواهد ساخت.

>>>   عبد الله مرذ میدان است غنی انسان ... کم تفکر است.

>>>   عبد الله انسان وطن دوست است 100 در صد راضی

>>>   کسی که سواد سیاسی دارد از هبدالله 100 در صد راضی هستند وهم حمایت کرده اند. خداکند که عبدالله افراد بی تحصیل را وزیر معرفی نه کند.

>>>   ز عبدالله 1000 در صد بخطریکه او انسان صادق است

>>>   عبدالله 100

>>>   مردم بيچاره و رهبر بيچاره
بيادر شويد از خواب غفلت نه عبدالله و غني ارزش رهبري شما را ندارند ولي تا زمان بيدارشدان شما انها رهبران و سرنوشت ساز شما اند

>>>   ع وغ هردو تا بدرد این کشور نمیخورند

>>>   غنی مزدور کشور های پر نفود مانند امریکا انگلیس وغیره بود اما حال معلوم شد که غلام ونوکر پاکستانی های دالخور نیز است
غنی گک-1000000000000000000000000000000منفی

>>>   ﻋﺒﺪاﻟﻠﻪ ﺭﻫﺒﺮ ﻣﺤﺒﻮﺏ اﺳﺖ 100% ﻣﻮﺭﺩ اﺣﺘﺮاﻡ ﻭاﺯ ﻭﻱ ﺭاﺿﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ. اﻣﺎ ﻏﻨﻲ...اﺳﺖ 100% ...ﺧﺪا ﻣﻴﺪاﻧﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﻭﻗﺖ ﺭﻳﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﻗﻼﺑﻲ. اﺵ ﭼﻲ ﮔﻠﻬﺎﻱ ﺭا اﺏ ﺧﻮاﻫﺪ ﺩاﺩ? .
ﺟﻤﺸﻴﺪ اﺭﺯﻭﻣﻨﺪ

>>>   آقا اون 0.1 درصد همه آمار مارو به هم ریخت. چه وضعشه آخه !!

>>>   عبد الله =00000
غني=00000

>>>   غنی... زیری سلطه پاکستان بدم ازش امده 0000000عبدالله ۷درصد برای اینکه کابینه را زود تشکیل نداده است درصد عبدالله کم است

>>>   خداوند ج به هر دو شان توفیق بدهد تا به این وطن خدمت کنند .
عزیز

>>>   هرکدامشان که برای ملت خدمت کنن ودست ازنژادپرستی بردارن مورداحترام هست ودوسیاستمدارنبایدبه خاطرقدرت حق مردم رانادیده بگیرن وملت رابه جان هم بیندازن بایدملت رامتحدکنن وخودبه مردم خدمت کنن فعلابه هیچکدام درصدنمیدهم

>>>   بیشتر نظرات از یک نفر است که از ع راضی است وگرنه ع چی کار مثبتی انجام داده؟

>>>   واقعاً معلوم شد که جناب دکتر عبدالله رنج و درد این ملت را میداند به همین خاطر از خیلی چیز ها گذشت، بناء 100 درصد رازی هستم از این شخصیت مهربان و دلسوز...

>>>   متاسفانه هردو شخصیت دروغ گو وبیکاره برآمدند ومردم ازرای دادن به عبدالله وغنی پشیمان هستند زیرا بااشغال چوگی فقط مصروف خود ودوستان خود هستند وازحالت کشور ومردم باخبرنیستند واختلافات عمیق که دارند هیچ وقت موفق نخواهند شد که یک کاری برای صلح واقتصاد کشورنمایند . باید استعفا دهند .
نعیمی ازغور

>>>   هردو 000

>>>   از تقلب بابا صفر در صد هم راضی نیستیم۰ نوکر پاکستان است۰

>>>   عبدالله قابل اعتماد اکثریت مردم مسلمان است.

>>>   از عبد الله صد درصد

>>>   مزدوران ... شرکت های نفتی آمریکایی که غیر از مفاد بادارانشان و پر کردن جیب شان و بودنشان در قدرت به هیچ چیز دیگر فکر نمیکنند. این ها هیچ وقت به فکر ای ملت بیچاره نبودند و نخواهند بود از روز اول تشکیل حکومت اینها در رأس دولت قرار داشتند و تا حال هزاران نفر به انواع مختلف در این وطن کشته شدند شما به من بگویید که واکنش و غم غوری اینها به حیث زمامدار وطن چی بوده؟... خدا بر سر اینها بدانید روزی از تک تک ای... که به حق ملت رنجور ای وطن انجام دادید پرسان میشود....
عرفانی از بغلان

>>>   جلالتماب 1 در صد غنی 2 در صد...
حسن غمدرون

>>>   بنده نه درزمان انتخابان ونه هم حالا از انسان...با گذشته یی نا معلوم با خانمی عیسوی و زاده شده از یک مادر یهودی دفاع و رضایت داشته و حالا هم ندارم ، ولی به هموطنان ما تذکر میدهم که هردو شان کدام برنامه به منظور نجات کشور از بی نظمی ، زورگویی ، وضعیت اقتصادی ، بیکاری ، نا امنی ، جنگ ، صلح و غیره وغیره ندارند ، بنآ خاطر تان جمع باشد که هردو شان کاری به نفع جامعه و مردم کرده نمیتوانند ، چون برنامه ندارند. پس مردم در مجموع از هردو نفرشان به شمول کابینه و پارلمان ناراض هستند.

>>>   از هر دو ناراضی ام

>>>   ازهردو... صفرفیصدوهیچ رضایت نداریم چه خدمت تا حال کردندغیرازسفرهای ناحق رفتن
زلمی ازکابل

>>>   از هر دو تا شون 0000درصد از هیچ کدام شان راضی نیستم خدا از شون نگذره
جان آقا از ایالات متحده هرات باستان

>>>   ...حال همین گپ است که یکی از آنها خوب نیستند.

>>>   غنی دست نشانده امریکا وپاکستان است وخصلت طالبانی و اندیشه ملیت گرایی دارد بنا مصدر خدمتی به ملت ومردم شده نمیتواند و از گذ شته تکلیف... هم دارد.
دوراندیش

>>>   اﺯ ﻋﺒﺪاﻟﻠﻪ 100 ﺩﺭﺻﺪ ﺭاﺿﻲ. ﻫﺴﺘﻢ ﻭﻟﻲ ﻏﻨﻲ ﺟﺎﻥ ﺳﺨﺖ ...ﺩﺭﻭﻏﻜﻮ اﺳﺖ.
ﺟﻤﺸﻴﺪ

>>>   ﻋﺒﺪاﻟﻠﻪ ﻣﺮﺩ ﻣﻴﺪاﻥ اﺳﺖ ﺑﻴﺎ ﺑﭽﻴﻢ اﻧﮕﻮﺭ ﺑﺨﻮﺭ
اﺷﺮﻓﻚ ﺑﻲ ﻭﺟﺪاﻥ اﺳﺖ ﺑﻴﺎ ﺑﭽﻴﻢ اﻧﮕﻮﺭ ﺑﺨﻮﺭ

>>>   ارعبدالله 100 درصد وازاشرف غنی منفی صفر درصد
سادات تخاری

>>>   با سلام !
از کدام عملکرد این دو باید رضایت داشته باشیم در مدت شش ماه بغیر از استخدام قوم ، خویش ، اقارب و هم پارتی خود دیگر کاری برای ملت ، مردم و توده های ملیونی نکرده اند .
خاوری از مزار شریف

>>>   از ... عبد الله صفر درصد
از غنی بای یک در صد

>>>   هر دوی شان تا حال کدام کاری را انجام نداده اند .
ګلمیر از کابل

>>>   مزدوران ... شرکت های نفتی آمریکایی که غیر از مفاد بادارانشان و پر کردن جیب شان و بودنشان در قدرت به هیچ چیز دیگر فکر نمیکنند. این ها هیچ وقت به فکر ای ملت بیچاره نبودند و نخواهند بود از روز اول تشکیل حکومت اینها در رأس دولت قرار داشتند و تا حال هزاران نفر به انواع مختلف در این وطن کشته شدند شما به من بگویید که واکنش و غم غوری اینها به حیث زمامدار وطن چی بوده؟... خدا بر سر اینها بدانید روزی از تک تک ای... که به حق ملت رنجور ای وطن انجام دادید پرسان میشود....

>>>   گل مرجان بادی گارد غنی است...
گلمرجان آغا لاله گل مرجان

>>>   هردو مردم را فراموش نموده وچوکی های دولت را مال شخصی ساخته هرنوع بزکشی که دل شا ن میخواهند انجام میدهند بعض مردم که عبدالله را صد درصد تائید نموده منظورشان ازکار نبوده بلکه دریشی هایش را تائید میکنند

>>>   0.0000001% هم رضایت نداریم ...

>>>   عبدالله 100 /1000 راضی نصبت بغنی

>>>   ع و غ 0.0000000000000000%

>>>   ... ازسال 1371 بدینسومردم افغانستان روزخوبی راندیدند عبدالله وطن رابالای امریکائی ها نه فروخت همرای امریکایکجا نیامد کجاشد که داد ازجهاد میزدند میگفتند که افغانستان راآزاد ساختیم سابق درمقابل یک کشوراگرجهاد میکردید حالا43 کشورآمده ودرزیربیرق شان به بسیارافتخارنشسته که آفغانستان راآزاد ساختیم...

>>>   از گل مرجان 1 فیصد

>>>   از هر دو اینها مردم وشخصا ً ناراضی هستم بخاطر اینکه اینها نتوانستند در مدت چندین ماه یک کابینه درست را به مردم افغانستان معر فی نمایند هردو دورغ گو میباشند اینها که در کمپائین انتخاباتی خویش وعده های چرب ونرم به مردم رنجدیده این وطن دادن حالا که ان وعده ها چه شد پس هردو دورغ گو ومردم فریب میباشند .هرگاه به اسلام نظر کنیم می بینیم که در دین اسلام دورغ گفتن گناه عظیم میباشد پس اینها هردو با معاونین ومشاروین خویش گناه کار میباشند ودر روز اخرت به نزد خداوند ج سر سیاه وشرمسار بر خواهند خواست.
حسیب الله از کابل

>>>   پروفسور محمد اشرف غنی مرد شماره 1 جهان اسلام 1 تلریون درصد قبولش دارم ...

>>>   هردوی شان یهودی است امادر لباس اسلام

>>>   حیف نظر ما این کی ارزش نظر دارند والا اگر یک فیصد مردم رضایت داشته باشد خو رمین سخت واسمان دور است ومردم هیچ چاره ندارند .
م ی

>>>   اول با ید یک شاروال را انتخا ب نما یند زیرا همه زمین ها و ابادی ها همه روزه بد ون ماستر پلا ن شا روالی صورت می گرید شما حا ل ببینید در هر کو چه وبازار ده منزل اباد می شود و هچ دو لت نیست که جلو هم چو بی عد التی را بگرید

>>>   اشرف غنی گماشته آمریکاست ، با تقلب روی کارآمده . او نه یک افغان بلکه نوکر آمریکا هست.

>>>   اینها چی کردن که مردم راضی باشد با وصف اینکه اینها برای مردم کدام خدمتی را نکرده ان بلکه مشکلات مردم ، قتل و کشتار مردم ، اختطاف اطفال ، دزدی اموال مردم ، .... و صد ها مشکل دیگر را اینها ببار آورده اند ، اگر یک نظام واقعا اسلامی...) باشد مردم حق دارند به علیه اینها دعوا کنند و به پای میز محکمه بکشانند و مجازات شان کنند ، ولی افسوس که نیست و اینها هر کاری که از دست شان میاید بالای این مردم رنجدیده میکنند.
رحیمی از پنجشیر

>>>   000 به هردو شان کار مثبت تا کنون انجام نداده اد
جمال

>>>   عبدالله٪

>>>   صفردر۱۰۰عین وغین ازاینها چیز جورنشد

>>>   گل مرجان قبول ندارم

>>>   تا کنون هردو عالی جنابان تقرب به صفر هستند.
نعیم الله کلکانی

>>>   هیچ کدامشان تا به حال کار مثبتی انجام نداده است. هر کدام صفر درصد
نورالله

>>>   از عبدالله صدر در صد واز فامیل و داماد یهود 00000000درصد

>>>   از داماد یهود و دست پرورده استعمار انگلیس وامریکا0000000 در صد واز عبدالله 100درصدر

>>>   از عبدالله 100000درصد واز غنی داماد ... یهود ونصارا به چوکی رسانده شد 00000درصد

>>>   ...،هر دوی شان انسانهای نالایق هستند وهیچ مسؤولیتی در قبال مردم افغانستان ندارند!
نادرشاه

>>>   ع 60 و غ 30

>>>   افسوس می کنم به این که تا الحال هم پشت قوم گرایی راگرفته است وباز هم به ع و غ خودراوابسته می دانند مردم مسلمان هموطن برای رضا خداوند یک نقه نوشته کنید نه برای فریب دهندگان ع غ هردو فریب دهندگان است

>>>   جلالت ماب ګل مرجان ۰فیصد
اشرف غنی احمزی ۱۰۰فیصد
باوجود انیکه حلا وقت انتخابات نسیت که کدام سروی به راانداخته باشید خوب به هرصورت انتخابات هم معلوم شد نتیجه شان هم معلوم ولی بازهم ازخاطر که یکتعداد برادران که رای شان نتیجه مثبت نداده من هم برای شخص مورد علاقه خود نظرخود ه دادم
(بهرام قل)

>>>   عجبا رضایت کجاست؟ تا هنوز ع و غ کابینه خود را دروست نتوانسته اند تو میگی رضایت دارید یا نه! بله بخاطر کم کاری و عدم معرفی کابینه رکورد دار جهان شده است بخاطر این امتیاز جناب اوباما برای ع و غ جائزه داده است خوش بحالشان. ملت افغانستان هم برای ع و غ جائزه داده اند، جائزه ملت(فرخند) است، قتل مظلومانه خانم بی دفاع (فرخنده) ای ع و غ شرمت باد.
م - از بامیان

>>>   اشرف غنی یک ... است.فراموش کرده آمریکا بدبختی به افغانستان آورد نه آزادی

>>>   غ - 1 غ 50 درصد

>>>   از جناب داکتر صاحب عبدالله عبدالله صد در صد ۱۰۰ و از جنای ګوسفند ی صاحب تقلب کار ۰۰۰۰ در صد هر فرمانی را که صادر نمود هنوز هیچ عملی نشده و وعده های دروغین را که به مردم هم هیچ یک آن تحقق نګرفته است .
خراسانی

>>>   100- در صد از جناب عبد الله
100 پروفسور محمد اشرف غنی ﺭاﺿﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ

>>>   سلام به همه ملت عزیزم .اشرف غنی کارهای رامیکندکه آدم به این فکرمیشودکه بکلی اشرف غنی ازوضعیت ازکشوروازملت افغانستان خبری نداشته باشد.مثال :میگویدکه صلح می آورم .درروزهای اول که صدای صلح رابسیاربه عجله بلندکرد.مخالفین سیاسی غنی صاحب همه دیدیم که درکابل همه روزه دووسه انفجاربود.ازبرادران ناراضی کرزی صاحب ازمخالفین سیاسی خودش وازبرادران دوگانگی کرزی صاحب دقیق شناسائی ندارد.مسائیل صلح وبعضی کارهای دیگرراروی دست میگیردکه امکان عملی شدنش نیست.یک مثال بسیارزنده دیگری که یک جلسه بسیارمهیم امنیتی داشت وسرپرست وزارت دفاع ملی لوی درستیزهمه جنرالان اردووزراءهمه موجودبودندکه درجریان سخنرانی هایش ازاردووپولیس بسیارسپاسگذاری کردیکدفعه خون غنی صاحب درجوش آمدگفت که کسیکه دریک بست پنج سال بیشترمانده است عاجل برایش یک رتبه فوق العاده داده شود.این کارهاهمه بی خبری ازملت وازوضعیت کشوراست.صلح راکه همه میدانندکه برادران ناراضی کرزی صاحب ومخالفان سیاسی احمدزی صا تحت قومانده یک جنرال یک ستاره پنجابی وبرادران دوگانگی کرزی صاحب هستند.تازمانیکه اجازه آنهانشودقتل عام وبیرحمانه ملت عزیزماتوسط این ... بی هویت جریان دارد.خاتمه آن به امرخدای بزرگ است.ودرباره یک یک رتبه قوق العاده که احمدزی صاحب فکرنکردکه میشودیانمیشود.فرمان صادرکرد.بعدآلوی درستیزکریمی صاحب نزدش رفت جریان رابرایش گذارش دادکه که ریس صاحب جمهوراین کاربسیاردردسردارد.من به شمایک پیشنهادداردم.غنی صاحب گفت بگوئید پیشنهادخودرالوی درستیزگفت من جمله کسانیکه ازخودماوشمااست ازخودشان یعنی که هاهمه میدانندکه هاهستند.گفت که برای ایشان یک یک رتبه فوق العاده نه بلکه دودورتبه فوق العاده میدهم .وقبلآهم ماازارتقاءشان هیچ وقت دریغ نکردیم مامتوجه این گپ هاهستیم.غنی صاحب گفت که هرکاری که خودشمامیکنید ترتیب کنیدکه من امضامیکنم.ولاکن فکرتان باشدکه نفرهای خودماوشماازلست نماند.درقصه فرمان من نباشید.من هم راضی به این هستم که فرمان من به تعدادنفرهای خودمان تطبیق شود.کارهای غنی صاحب به پسش میرودیک تعدادوزرای ساخته شده صنف 12پول هارااسنادمیسازندتقسیم میکنند.وخانه آنهای که همه روزه فرزندانشان درخط مقدم جبهه جان های شرین شانراازدست میدهند.درپشت شان شده است به غنی صاحب وعبدالله صاحب هیچ گپی نیست.من ازهردویش ناراض هستم ودعاکنیم که دردل شان رحم وعاطفه انسانیت پیداشودازهمه کارهای خلاف قانون دولت داری وخلاف قانون اسلام صرف نظرکنندبخاطرخدای بزرگ وبخاطرملت مظلوم خدمت صادقانه کنند.تکرارمیکنم من ازهردوی شان ناراض هستم.احترام به ملت رنجدیده افغانستان وکارمندان محترم شبکه afghnpaper.
مولوی حضرت گل ازقندهاروفعلآدرناحیه هفت کابل

>>>   ازع وغ راضی نیستم .هردوی شان ازدردملت عزیزماخبری ندارند. بایددراین شرایط مثل داکترصاب نجیب شهیدواحمدشاه مسعودشهیدشخصیت های قهرمان وشیرمانندزنده میبودندکه ازملت وازکشورحمایت وپاسداری مکردنداین ها ...اهستند.ازاین هاچیزی ساخته نمیشود.احترام به ملت مظلومم افغانی های عزیزودوست داشتنی.زنده بادکارمندان محترم وموفق شبکه afghanpaper.
سیدنصرت ازکابل زیبا

>>>   من ازدومین مرد متفکر جهان صد درصد رازی هستم

>>>   من ازعبدالله ...رازی نیستم
کرمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است