طنز:با برنامه آتی طالبان به مریخ بروید!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۹    ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ کد خبر: 91004 منبع: پرینت

طالبان بعد از اصرار زیاد شورای عالی صلح دوازده پیشنهاد را به سران این شورا می دهند:

ماه اول: هیچ کاری نکنید فقط زندانیان ما را آزاد کنید.
ماه دوم: هیچ کاری نکنید فقط زندانیان ما را آزاد کنید و دفتر سیاسی ما را در پاکستان قبول کنید.

ماه سوم: هیچ کاری نکنید، فقط زندانیان ما را رها کنید و دفتر سیاسی ما را در پاکستان قبول کنید و اجازه دهید دفتر سیاسی ما در کابل هم باز شود.
ماه چهارم: هیچ کاری نکنید ، ففقط زندانیان ما را رها کنید و دفتر سیاسی ما را در پاکستان قبول کنید و اجازه دهید دفتر سیاسی ما در کابل هم باز شود و نیم کابینه و نیم پارلمان را به ما واگذار کنید.

ماه پنجم: هیچ کاری نکنید، ففط زندانیان ما را رها کنید و دفتر سیاسی ما را در پاکستان قبول کنید و اجازه دهید دفتر سیاسی ما در کابل هم باز شود و نیم کابینه و نیم پارلمان را به ما واگذار کنید و معاونت ریاست جمهوری را هم به ما بدهید.

ماه ششم: ما دیگر از شما هیچ چیز نمی خواهیم فقط رییس جمهور از ما باشد و رییس جمهور شما را قبول نداریم.
ماه هفتم: هیچ کاری با شما نداریم فقط می خواهیم تعدادی از مخالفان ریاست جمهوری خود را زندانی کنیم.
ماه هشتم: هیچ کاری با شما نداریم فقط می خواهیم تعدادی از مخالفان ریاست جمهوری خود را زندانی کنیم و تمام کابینه دولت و تمام پارلمان را از وجود شما تصفیه کنیم.

ماه نهم: هیچ کاری با شما نداریم فقط می خواهیم تعدادی از مخالفان ریاست جمهوری خود را زندانی کنیم، تمام کابینه دولت و تمام پارلمان را از وجود شما تصفیه کنیم و دفتر سیاسی شما را هم در کابل قبول نداریم.

ماه دهم: هیچ کاری با شما نداریم فقط می خواهیم تعدادی از مخالفان ریاست جمهوری خود را زندانی کنیم، تمام کابینه دولت و تمام پارلمان را از وجود شما تصفیه کنیم ، دفتر سیاسی شما را هم در کابل قبول نداریم و دفتر سیاسی شما را در پاکستان هم به رسمیت نمی شناسیم.

ماه یازدهم: هیچ کاری با شما نداریم فقط می خواهیم تعدادی از مخالفان ریاست جمهوری خود را اینبار اعدام کنیم، تمام کابینه دولت و تمام پارلمان را از وجود شما تصفیه کنیم، دفتر سیاسی شما را هم در کابل قبول نداریم، دفتر سیاسی شما را در پاکستان هم به رسمیت نمی شناسیم و تمام اعضای شورای صلح و افراد دولت گذشته را اعدام و یا حبس می کنیم.

ماده دوازدهم: تجربه یکساله از ایجاد شورای صلح باعث شد که ما هیچگاه به فکر ایجاد شورای صلح نشویم و شما هم هر چقدر دلتان می خواهد با ما مخالف باشید و ما تلاش داریم تا دوباره امارت اسلامی افغانستان را با اعدام و کشتن مخالفان شروع کنیم.

نتیجه سیاسی: اعضای شورای صلح کوشش کنند تا بعد از اولین گفتگو با طالبان به فکر پناهندگی سیاسی در سیارات ماه و یا مریخ باشند.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حــکــــومـــــت باید هــیــــــچ کاری نکند چون پاکستان می خواهد چند فرد مسن وبیرون شده از صحنه جنگ را باردوش حکومت بسازد وسهمیه بخواهد وسربازان جنگی شانرا به داغش تسلیم کند اگراین چند تن بزرگسال واز پا افتاده که در دبی وپاکستان بسمیبرند بکابل بیایند هیچ تاثیری درجنگ نمی آید داغش زیادتر ازینها می جنگد وپل بیشتر برایشان میدهد حکومت بجای وقت ضایع ساختن با پاکستان متوجه تجهیز نیروهای امنیتی باشد

>>>   ان شا الله که این طور میشود.
باخرزی

>>>   جالب بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است