آیا سهیلا سحر به راستی‌ دختران خیاط را می‌‌فروشد؟ (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ کد خبر: 90812 منبع: پرینت

مادری شکایت دارد که دخترش توسط سهیلا سحر به فروش رسیده است.

خانم سحر پروژه خیاطی دارد که آنجا برای خانواده های غریب کار خیاطی ایجاد می‌ کند اما ‌یک زن چند روز می شود که پشت دروازهٔ حوزه ۴ نشسته است و ادعا دارد که دختر وی از سر کار در پروژه خیاطی سهیلا سحر به فروش رسیده است و ‌یک ماه می‌‌شود که لادرک است.

این مادر می‌گوید دختر ۱۹ ساله اش ۲ ماه می‌‌شد که در پروژه خانم سحر کار بکس دوزی گرفت و از صبح تا ۵ شام آنجا کار می‌‌کرد.

این مادر اضافه کرد: روزی دخترم برای من گفت که رییس پروژه می‌‌خواهد او را به خانه کسی‌ روان کند. چند روز بعد از این گپ دختر دیگر به خانه بر نگشته است.

 

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201503/201503090908262017.jpg

 

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چند روز پشت در ح.ضه ایستاده است !!! اینهم پولیس بیدار!!

>>>   شایید این خانم خیاط گناهکار نباشد چون دخترای امروز بد شده اند.شاید بر مادرش دروغ گفته فرار کرده باشد. اگر این زن واقعا فروخته پس دیگه دخترا خو فروخته نشدند.

>>>   ناراحت شدم
نوکر همتون احمد اشرفی نوشنق افغانی کارگر از اردبیل

>>>   شاید به قتل رسیده
روشنفکر

>>>   به نام پروژه های خیاطی، آرایشگری و یا مادلنگ بسیار دختر ها از ...تاجکستان به بازار های روسپیگری دبی و اروپا قاچاق میشوند. دولت های تاجکستان ... برنامه های را راه اندازی کردند تا با این پروژه ها نقلی مبارزه کنند اما تا دولت افغانستان از این جرم با خبر شود، دختر های بیچاره صاحب فرزند عربی و اروپای میشوند.

>>>   احمد اشرفی... در افغانستان کافی است که برادر همه ما باشی.

>>>   سهیلا سحر میدان را برد؟
شام دیروز پسر یونس قانونی شعیب قانونی با خانم سهیلا سحر در امریت حوزه چهار آمدند و مادری را که شکایت داشت دختر ش توسط سهیلا سحر به فروش رسیده، کش کشان از دفتر امر حوزه بیرون کردند و به جای نامعلومی در موتر‌شان انتقالش دادند. این مادر چند روز می‌‌شد شکایت داشت دختر ش در پروژه خیاطی سهیلا سحر کار می‌‌کرده است اما چند هفته است که لاادرک گشته و به خانه نامده. او می‌گوید که دختر ش پیش از گم شدن گفته بود که رییس پروژه می‌‌خواهد او را در خانه کسی‌ برای کار بفرستد.این مادر چند روز پشت در حوزه چهار نشسته بود اما دیروز شعیب قانونی و سهیلا سحر او را از اینجا بردند.>>>   ارمغان دموکراسی!
باخرزی

>>>   شفیب قانونی اقدامات قانونی را ازپدرش قانونی اموخته است درین مورد جای شکابت نیست
ساحل ازکابل

>>>   در ... این کار ها رو به افزایش است. حکومت گوسفندی است دگه.

>>>   این دختر بیچاره خیلی مقبول است. فکر کنم وقت به ممالک عربی برده شده خداوند حفظ اش کند آمین

>>>   خداوند وی را دوباره به خانه اش برگرداند و این جفای مادرش بود که وی را به این مقبولی به شوهر نداده

>>>   دختر فروشی ها زیاد است، خداوند مردم مسلمان مارا ازین فضای فاسد ونظام کفری نجات بخشد!
فهیم

>>>   در افغانستان معمولآ واژه های را به خاطر تخلص به خود انتخاب می کنند که خودشان فاقد آنست . شخصی خود را وطن دوست تخلص می کند در حالیکه اصلآ شخص وطن فروش است.

>>>   شاید همین سهیلا سحر و سهیل قانونی این کار را کرده باشد.

>>>   با سلام شما خبر دارند که در آرایشگاه های کشور چه میگزرد عروس که میخواهد به آرایشگاه میرود یکی مصروف میسازد دیگری دستور را تلاشی کرده و اگر طلا داشت میدون بعد عروس در شوک غرق و از ترس خاموش شد ه و جریان این بعد از سه تا چهار روز بعد افشاه میشود

>>>   ... قانوني خانواده قانوني بجاي اينکه بپرسن دورش کردن شهر هرکي هرکيه ديگه

>>>   شايد يك توطئه عليه پسر قانوني باشد

>>>   من فكر ميكنم شايد واقعيت داشته باشد زيرا قبلا" هم شايعاتي در مورد ....بين اين هردو در ميان مردم در پلخمري پخش شده است .
نظيف از شهر پلخمري

>>>   سلام دوستان: ازدست این قانونی های...که یکیش همین سهیلا سحرمیباشدبعید نیست واگراین خبر واقعیت داشته باشد سهیلاسحر باید خودش به سرنویشت آن دوختر روبه رو شود.

>>>   اگراین خبر واقعیت داشته باشد باید کسانی که دراین جنایت دست دارند وبه مردم کشورخود برای رسیدن به منافع شخصی خیانت میکنند در چوک شهر اعدام شود ومردم و مقامات نتیجه چنین کارهایی راببینند

>>>   تا جائيكه من اطلاع دارم سهيلا سحر خودش ... با پسر قانوني وكساني بلند تر از آن افتخار ميكند زيرا از طرف ايشان حمايت ميشود وزنده گي اش تامين شده است .با وجوديكه يك دختر اطرافي است وسه سال ميشود كه در كابل زيست دارد اكنون مالك صدها هزار دالر است. نميدانم از كجا آورده است.در حاليكه پدرش يك آشپز عادي است.
قمبر علي از پروان 3


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است