درمان سفیدی مو با گیاه هزار درمان آلوئه ورا
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ کد خبر: 90605 منبع: پرینت

درست است که سفید شدن موها عوامل مختلفی دارد (مثل وراثت، استرس، فشارهای روزمره و غیره) اما با این حال می‌توان با استفاده از برخی گیاهان جلوی سفیدی زودهنگام آن‌ها را گرفت.

یکی از این گیاهان موثر آلوئه‌ورا است. ژل گیاه آلوورا حاوی ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی متعددی است برای همین هم مانند یک آنتی‌اکسیدان عمل کرده و باعث تقویت بدن می‌شود.

باید بدانید که این ژل نمی‌گذارد که به این زودی‌ها چین و چروک روی پوستتان عرض اندام کند و علاوه بر این از پیری موها نیز پیشگیری می‌کند.

برای بهره‌مندی از خواص این گیاه مفید توصیه می‌کنیم که یک قاشق غذاخوری ژل آلوورا را در مقدار آب حل کرده و به مدت یک ماه هر روز سه مرتبه از این ترکیب میل کنید. سپس به مدت سه ماه و هر ماه بیست روز این کار را تکرار کنید. توصیه می‌کنیم از ژل‌هایی استفاده کنید که معتبر بوده و دارای مهر استاندارد باشد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من که آلوورا را نمی شناسم. ایا در افغانستان یافت می شه. لطفا یک کسی بنویسه که ما افغانی ها این گیاه را چه نام داده ایم. یا نام گیاه در جامعه ما چیست.

>>>   برای نظر دهنده اول
شما ،به فارسی در سایت گوگل الوئه ورا یا الوورا را جستجو کنید می توانید عکس ان را ببینید ودر مورد ان بخوانید.شاید خودتان متوجه شوید که ژل این گیاه{عصاره ایی که در برگ های ضخیم این گیاه وجود دارد}در افغانستان هست یا نیست و چه نامیده می شود.در ایران برگ های بزرگ این گیاه در عطاری ها وجود دارد که مردم می خرند و خودشان عصاره ان را در می اورند،البته نه برای خوردن بلکه برای نرمی پوست از ان استفاده می کنند.الوئه ورا،در ایران برای مصرف های دارویی هم استفاده می شود که در داروخانه ها ،داروهای حاوی ان به فروش می رسد.به صورت کمپوت هم به صورت خوراکی از کشورهایی که دارای این گیاه هستند به ایران وارد می شود .{کمپوت تکه های کوچک از یک میوه یا یک گیاه است که در ابی که با شکر شیرین شده کمی پخته می شود ودر ظرف های کنسرو ریخته می شود}
از تهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است