اولویت در کمیت است یا کیفیت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۷    ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ کد خبر: 90373 منبع: پرینت

بعضی اوقات زمانی که با همشهریان آقچه یی خود در مورد بعضی موضوعات کشور تبادل و نظر می نماییم, ایشان از نبود یک وزیر و وکیل آقچه یی در مرکز شکایت نموده, اظهار می دارند که در نبود یک ممثل خوب از ولسوالی ما در مرکز و ولایت بزرگترین فرصت های بازسازی و نوسازی از دست دادیم. هم دیارانم در این مورد تا حدی حق به جانب هستند, مشروط بر اینکه ممثلین ما انسان های با کیفیت, صادق و وفادار به ملت خویش باشند, اگر کمیت راه حل می بود امروز پنجشیر زیبای ما پاریس می گردید.

به همه ما آشکار و هویدا است که در 14 سال گذشته در مهم ترین و کلیدی ترین پست های دولتی کشور بزرگان پنچشیری ما تکیه زدند, به گونه مثال مرحوم محمد قسیم فهیم, داکتر عبدالله, محمد یونس قانونی, امرالله صالح, بسم الله محمدی, احمد ضیا مسعود, احمد ولی مسعود, جنرال جرات, صدیق برمک و ده ها اشخاص تاثیر گذار دیگر در پست های مهم دولتی کار می کردند.

این عالی جنابان محترم بخاطر خود بلدینگ ها و نزدیکان بی سواد خود را جنرال, دیپلومات, رییس و مدیر ساختند, در حالی که کوچکترین کار زیر بنایی بخاطر پنچشیر زیبای ما انجام ندادند. اگر در 13 سال گذشته بعضی کارهای زیربنایی و بازسازی درین ولایت صورت می گرفت, امکان این وجود داشت باریدن یک متر برف جان 200 هموطن عزیز ما را نمی گرفت.

بنابراین کمیت مهم نیست, چیزی که اصل است کیفیت است. اگر آقچه نیز ده ها وزیر و وکیل بی کیفیت داشته باشد, هیچ مشکل ما حل نمی گردد, به جز کار چند نزدیکان ایشان!


نقیب الله عبید


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است