برف کوچ ها در پنجشیر همچنان قربانی می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۴    ۱۳۹۳/۱۲/۷ کد خبر: 90117 منبع: پرینت

برف کوچ ها در ولایت پنجشیر همچنان قربانی می گیرد.

مقام‌ های محلی در ولایت پنجشیر می گویند: تاکنون نزدیک به 200 تن در نتیجه‌ برف‌ کوچ‌ها در ولسوالی‌های مختلف این کشور جان داده‌اند،30 تن زخمی شدند و ده ها تن دیگر ناپدید شده اند.

کمک‌های اضطراری نيز به دليل بسته بودن راه‌های مواصلاتی به نيازمندان نرسيده است و تلاش می شود تا اين كمک‌ها با استفاده از چرخبال به دست مردم برسد.

سرپرست ولايت پنجشير با آن كه گفته است تلاش‌ ها برای نجات گیر ماندگان ادامه دارد اما خواهان كمک ساير نهادهای امداد رسان به آسيب ديدگان در اين ولايت شده است.

به گفته‌ مقام‌ های محلی در 72 ساعت گذشته 82 برف کوچ در این ولایت رخ داده است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا خودش رحم كند كه در نشر خبر سابقه ندارد و تا حال همه برف كوج هاى افغانستان را در ارتباط به سالنك ها شنيده و ديده امده بوديم جه بايد كفت ؟ ايا رحمت خداوند و يا غضب خداوند و نشان دادن به رهبران بنجشيرى ها كه بعد از شهادت قهرمان بزرك احمد شاه مسعود و ان هاى كه ماندن و حكومت ميكنند شايد خود خواهى و غرور بالاى سردم داران بنجشيرى ها نباشد

>>>   پنجشیر را چرا ولایت ساختند همه مردم شریف پنجشیر را به کابل انتقال میدادند و در آنجا زندګی مینمودند چرا آنها را د ر جا های خطر برف کوچ ګذاشتند ؟ حا به کمک شان هم رسیده نمیتوانند
شیر آِغا از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است