جلسه فوق العاده ارگ درباره اسارت 30 هموطن
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۳/۱۲/۷ کد خبر: 90110 منبع: پرینت

بعد از ظهر چهارشنبه مورخ 6 حوت 1393 قضیه اسارت 30 تن از هموطنان ما در منطقه زابل، در یک نشست فوق العاده در حضور رییس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد، استاد دانش معاون دوم ریاست جمهوری، معاون پیشین ریاست جمهوری استاد خلیلی، داکتر عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی، استاد محقق معاون دوم ریاست اجرایی، سید حسین انوری، رهبری نهادهای امنیتی کشور از وزارت دفاع، وزارت داخله، امنیت ملی، شورای امنیت ملی، عبدالعلی محمدی مشاور حقوقی رییس جمهور، معصوم استانکزی از شورای صلح و جمعی دیگر اشتراک داشتند.

در این نشست چگونگی قضیه، انگیزه ها و دلایل آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و همچنین آخرین گزارش ها از وضعیت اسیران و اقداماتی که در این مورد صورت گرفته، ارایه شد و بعد از بررسی همه جانبه موضوع، در پایان رییس جمهور محمد اشرف غنی دستور اکید خود مبنی بر اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از هر شیوه و وسیله ممکن برای حفظ جان هموطنان و رهایی آنان از چنگ دشمن را صادر نمود.

امیدوار هستیم با این اقدام ها هر چه زودتر هموطنان اسیر از اسارت رهایی و به آغوش خانواده و دوستان خود بازگردند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باز بروید صلح کنید بامشتی ...باید طالبان ریشه کن شوند تمام

>>>   خدا کند که اینها بجای بحث اقدام قاطع را انجام بتن واقدام ضربتی را عملی کنند

>>>   خداوند تمام مسافرين را صحيح و سلامت به خانواده گرم شان برساند و دشمنان بشريت را نابود كند.
ربي غزنوي

>>>   خدا كند كه تمام مسافرين را صحيح و سلامت به آغوش گرم خانواد شان برسناند و دشمنان بشريت رانابود كند انيشلالله
جعفري

>>>   ما نباید فراموش کنیم که افغان هستیم اگر امروز کسی برادران هزاره مارا اختطاف کرده و روبایندند فردا روزی خواهد رسید که یکی از برادران اقوام دیگری ما را از موترها پاینن کرده با خود میبرند. تاکید من اینست که بیایید دست به دست هم داده یک مشت و یک افغان شویم و در کنار دولت خود ایستاده و حکومت خود را پیشتبانی نموده تا در مقابل تمام این نابرابری ها و بی عدالتی ها مردانه وار ایستادگی و مبارزه دایمی نمایم.
"زلمی" از میدان وردگ

>>>   اگردولت وحدت ملی است بایداین سی نفرازادشود

>>>   اگر دولت وحدت ملی است باید این سی نفر ازاد شود وگر نه باید مقابله به مثل و تلافی جویانه رفتار کرد مانند ارتش مصر که در لیبی داعش را بمباران کرد.

>>>   این کارها همه نشان از شکاف بین دولتمردان است کسی از کسی خبر ندارد .
تمنا .ایران

>>>   زلمی جان دیگه اقوام میخواهه صلحه میخواهه آرامشه کدام نفر بدش میاید از آرامش وصلح ولی یک قوم است که نمیخواهه طالب هست از اینها است انتحاری است از اینها است هر چه آبرو زیری که افغانستان داره از دست اینها است هرچه تند رو است از اینها است در طول تاریخ کدام ازین ریسان این قوم خدمت کرده به افغانستان یا بهتر است بگوییم خراسان فقط کشتن فقط خونریزی دیگه کاری یاد ندارن فقط بگی ددنیا اینها میاید فقط برایجنگ برای انتحاری وخون ریزی هرچه بختی داریم از دست اینا است
دره صوفی

>>>   با طالبان صلحکردن یعنی به رسمیت شناختن انها... طالب باید نابود شود

>>>   خداتوند این همه اسیران را از هر قوم وهر مذهب باشند افغان هستن زودتر از چنگ این اسان های یست که از هر قوم ومذهب که است نجات وبه اغوش گرم خانواده های شان بر گردند سر بلند وییروز باد ملت غیور وسر بلند افغانسان نا بود باد دشمنان ملت افغانستان به هر لباس که باشند از قوم ومذهب که باشند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است