بازداشت 2 انتحار کننده با لباس زنانه در هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۳/۱۲/۷ کد خبر: 90087 منبع: پرینت

با تلاش نیروهای امنیتی پولیس، 2 مخالف مسلح که قصد داشتند با لباس زنانه در ولایت هرات حمله انتحاری انجام دهند بازداشت شدند.

مقام های امنیتی ولایت هرات می گویند: این افراد شب گذشته از روستای سیاوشان ولسوالی گذره هرات زمانی بازداشت شدند که لباس زنانه پوشیده بودند و قصد داشتند بر مواضع دولتی و وسایط نظامی در مسیر سرک میدان هوایی هرات حملات انتحاری انجام دهند.

افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کردند و تحقیقات بیشتر از نزد آنان ادامه دارد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب لباس قیمتی و فیشنی در جان شان معلوم میشود. فکر کنم تازه از پاکستان رسیده, مردن بهتر است از این که لباس خانمها را به تن دارید.
عبدالله ریحان

>>>   این حقیقت ندارد . فقط تبلیغات دشمنان است که میخواهد از این طریق به نظامیان خود رویه بدهند . الحمدالله اگر ما بخواهیم به هدف خود برسیم بی شک به انجا خواهیم رسید و کسی جلو دارمان نخواهد بود. این فقط تبلیغ اجیران فرومایه و غربی ها است .
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   چرا عکس های زیبای این بی وجدان ها را نماندین .تا حبیب .... یوسفزی ... میدید وقبول میکرد.
مرور

>>>   عجب عشقي به مردن و افتادن به جهنم دارند. (كسي مؤمن بي‌گناهي را بكشد جايش جهنم است و همييشه در آن مي‌ماند- پيام قرآني-) اينها زن، كودك، پير، جوان، مؤمن ،‌غير مؤمن، بي‌گناه باگناه و .... همه را بنام اسلام در يك لحظه با يك انتحار مي‌كشند، واقعا چه دلي دارند براي رفتن به جهنم و چقدر عجله دارند!!!
ناصر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است