دیگر نیازهای نهادهای دولتی تامین نخواهد شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۵    ۱۳۹۳/۱۲/۶ کد خبر: 90038 منبع: پرینت

در صورتی که پول شرکت های تدارکاتی وزارتخانه ها از سوی وزارت مالیه پرداخت نشود شرکت ها دیگر توان تامین نیازمندی نهادهای حکومتی را ندارند.

برخی از مسوولان شرکت های تدارکاتی می گویند: در مدت 6 ماه گذشته ده ها میلیون افغانی را برای تامین مواد غذایی و مواد نفتی وزارتخانه ها مصرف کردند اما یک افغانی هم به دست نیاورده اند.

مسوولان شرکت های تدارکاتی می گویند: آنان دیگر توان خرید مواد مورد نیاز وزارتخانه ها را ندارد اما اگر یک روز مواد غذایی و مواد نفتی نهادهای حکومتی را به تاخیر بیندازند بر بنیاد قرارداد با وزارتخانه ها 12 درصد از پول خرید مواد روزانه وزارتخانه ها جریمه می شوند که این کار آنان را با مشکل جدی روبرو ساخته است.

این درحالی است که مسولان وزارت مالیه گفته های شرکت های تدارکاتی را تایید می کنند اما می گویند: همه پروژه های نیمه کاره و پرداختی شرکت ها در اولویت بودجه حکومت است و به زودی پرداخت خواهد شد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بنده منحیث کارمند نماینده گی خارجی با سپری شدن شش ماه حقوق خویش را اخذ ننموده ام ودور ازفامیل به سرمیبرم هرزمانیکه به وزارت مربوطه درتماس میشوم همین یک جواب منحوس را ارایه مینمایند که وزارت مالیه تا اکنون دررابطه تصمیم اتخاذ ننموده تا حواله جات ربع چهارم مالی سال 1393 که باقیمانده است اجراات صورت گیرد ...به همچو حکومت فاسد که حتی قادر به پرداخت حقوق کارمند که درشرایط دشواربه سرمیبرد به آن نیز توجه نمی کند ورییس جمهور درگپ های مفت که هیچ سود به ملت ووطن را نخواهیم داشت مصروف است..
درد ماموردولت دردیارمسافری دور ازوطن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است