الفاظ شفاف عمل تاریک را توجیه نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۲    ۱۳۹۳/۱۲/۶ کد خبر: 90037 منبع: پرینت

با آنکه حکومت افغانستان وعده شفافیت در مذاکره با طالبان و آی اس آی را به مردم افغانستان داده است اما در اولین گام از طرف افغانستان یک نفر و از طرف طالبان پنج تن در مذاکرات قطر اشتراک دارند.

یعنی در تمام حکومت وحدت ملی تنها و تنها بالای یک شخص اعتماد است و بس. او نیز با آنکه تصاویر اش با طالبان در رسانه ها پخش شده است مذاکره با این گروه را تایید نمی کند.

در تاریخ افغانستان هر گاهی که تلاش برای معامله روی سرنوشت مردم بخاطر تحکیم قدرت یک گروه چند نفری صورت گرفته است نتیجه غیر از تشدید بحران، افت باور ها و اعتماد چیز دیگر نبوده است.

ده ها فرزند این میهن در دفاع ار ارزش ها هر هفته داخل تابوت های خون چکان به خانواده هایشان تسلیم داده می شوند. اگر فکر شود کسی توان نمایندگی ازین قربانی ها را ندارد معنی اش فرورفتن در خود شیفتگی و تکلیف خود بزرگ بینی است. روحیه مبارزه بر ضد طالبان، ترور، افراطیت یک روحیه زنده و قابل بسیج است. بهتر است شفافیت را به مسخره نگیرید.

عمل تاریک را حرف شفاف توجیه نمی تواند بکند.


امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید اقوام غیرازپشتون وآنهای که افغانستان رادوست دارد ومیخاهد که آی اس آی حکمت افغانستان رادردست نگیرد جیلوی اینهاره بیگیره پاکستان دشمن میلی مردوم افغانستان است هیج وخت بالاای پاکستان اعتمات. نکنید آفرین به آقای صالیح.
احمدلرگری ازدایکندی

>>>   امرالله بچه بسیار حریث هستی ونفاق افگند ... به ثروت رسیدی قناعت کن.
بینام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است