دختری که پدرش طالب بود اما...
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۳/۱۲/۶ کد خبر: 90032 منبع: پرینت

نجیبه; دختری که پدرش طالب بود اما خودش پولیس شد!

نجیبه 18 ساله بعد ازینکه پدرش فامیل 9 نفری شان را بی سرپرست رها کرد و به طالبان پیوست, تصمیم به پیوستن به نیروهای پولیس را گرفت و در ولسوالی قوش‌تپه ولایت جوزجان شامل صفوف نیروهای پولیس شد.

و اما این پیوستن به نیروهای پولیس باعث خشم طالبان شد و طالبان او را برای 6 شبانه روز با خود به تپه های قوش‌تپه بردند اما با پا در میانی مو سفیدان او دوباره رها شد.

تصمیم نجیبه همچنان برای خدمت در صفوف پولیس پا برجاست و او بعد از رهایی از چنگال طالبان به شبرغان فرار می کند و دوباره شامل نیروهای پولیس می شود.

بعد از 3 ماه خدمت در نیروهای پولیس تصمیم می گیرد تا پدرش را نیز به برنامه صلح دعوت کند, پدرش به این دعوت او لبیک گفته و از میان طالبان فرار نمود و دوباره به فامیل اش می پیوندد.

پدر و مادر نجیبه بالای او فخر می کنند و نجیبه می‌گوید: من هیچ‌گاهی تسلیم زور و ستم نمی‌شوم و زندگی را بر اساس خواست‌های خود برنامه ریزی می‌کنم.


داکتر فهیم توخی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شباش دختر بادرک وباعزت که با فداکاری ودعوت خودت پدرت را از بی عزتی ودربدری وجنایت بشری نجات بخشیدی وشیرازه بهم ریخته فامیل تانرا دوباره احیا کردی تا با عزت وبا غروربا هم زندگی کنند ماشاالله دختر خوب .
سید هاشمی

>>>   ... به غیرتت شیر دختر افغان

>>>   آفرین براین دخترشجاع . همه فامیلهایی که عضو ی ازفامیل آنهاباگروههای جنگ طلب همگاری می کند باید ازاین دختر باغیرت دزس بگیرند.
شیخ گلشهری.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است