عبدالله: رابطه نیک با انگلیس برای ما اهمیت دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۳/۱۲/۶ کد خبر: 90026 منبع: پرینت

رییس اجرایی در ضیافتی تودیعی که به مناسبت خداحافظی با ریچارد ستگ سفیر انگلیس در افغانستان در قصر سپیدار برگزار شده بود از کمک ها و قربانی های کشور انگلیس در افغانستان و نقش آقای ریچارد ستگ در انکشاف روابط میان دو کشور قدردانی نمود و افزود: روابط نیک با کشور انگلیس برای افغانستان از اهمیت فوق العاده برخوردار است.

از کمک ها و قربانی های این کشور در افغانستان قدردانی می کنیم. از نقش شما به عنوان سفیر انگلیس در بهبود و استحکام روابط میان افغانستان و انگلیس تشکر می کنیم. شما در کمک به افغانستان و رسیدگی به مشکلات این کشور در شرایط دشوار نقش سازنده ایفا کردید.

رییس اجرایی در ادامه صحبت هایش افزود: برای شما موفقیت و سلامتی آرزو می کنیم و امیدوار هستیم جانشین شما در افغانستان با ادامه راه شما در بهبود روابط و همکاری میان دو کشور این مسیر را ادامه دهد.

سفیر انگلیس در افغانستان با سپاس گزاری از رییس اجرایی و مردم افغانستان دوره خدمت خویش در این کشور را از دوره های تاریخی و فراموش نشدنی در زندگی سیاسی خویش خواند و گفت: انگلیس به روابط خویش با افغانستان اهمیت فراوان قایل است. در کنار متحدان بین المللی خویش آماده هستیم حکومت وحدت ملی و مردم این کشور را در عرصه های مختلف یاری رسانیم.

سفیر انگلیس در ادامه صحبت هایش ابراز امیدواری نمود تا روابط میان دو کشور استحکام و گسترش بیشتر یابد و افغانستان و انگلیس برای تحقق اهداف مشترک و مبارزه با تهدیدها علیه صلح و نظم جهانی همکاری نمایند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی چوچه انگلیس کاملا اهمیت دارد.

>>>   ما خو سابق گفته بودیم که چوچه انگلیس است، ومجاهدین را بازی میدهد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است