چهره دیگری از اهداف حامد کرزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۳/۱۲/۶ کد خبر: 90023 منبع: پرینت

چهره دیگر و اهداف دیگری از آنچه حامد کرزی به روزنامه های آلمان نگفته است.

آگاهان سیاسی کشور زندگی و اهداف حامد کرزی ریس جمهور پیشین افغانستان را زیر ذره بین، چنین ارزیابی می کنند حامد کرزی برعکس آنچه در رسانه های آلمانی گفت که خواهان قدرت سیاسی نبوده است و به قدرت برنمی گردد.

تحلیل دیگری وجود دارد. گزارش می شود حامد کرزی در بیش از 8 سال گذشته تا حال با تلاش های فراوان همه زندانیان طالب را از زندان های افغانستان رها و یا آنان را از زندان های کشور فراری داده است.

کرزی دربسیاری موارد جوانان طالب را که دست به حمله انتحاری زده اند و باعث کشته و زخمی شدن ده ها افغانستانی شده اند، آنان را به ارگ دعوت نموده است و برای شان پول و تحفه داده و با نوازش دست به گردن این جوانان انتحاری را در تلویزیون ملی به نمایش گذاشته است. بدین وسیله باعث تشویق ده ها جوان دیگر به حملات اتحاری شده است.

گفته می شود: کرزی بیشتر از کشته شدن طالبان نسبت به کشته شدن صدها سرباز و افراد غیزنظامی در افغانستان غمگین و متاثر بوده است.

به گفته آگاهان حامد کرزی بیشتر از اینکه خود را به مردم نزدیک ببیند به طالبان نزدیک دانسته است.

کرزی با یک تقلب تاریخی و سازمان یافته سرنوشت مردم افغانستان را به کیمیسون به اصطلاح انتخاباتی سپرده است که آرامان مردم این مرز و بوم را به غارت برده اند. همکاران سابق حامد کرزی می گویند: او تلاش دارد حکومت وحدت ملی را بدکار و بدنام ساخته و بدین وسیله اقتدار کاذب و توانایی خود را به رخ مردم افغانستان و جامعه جهانی نشان دهد.


منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در این هیچ جای شک نیست امٌا متٌسفانه هیچ کس گاهی صدای اعتراض خودرا بر ضد سیاست های...قوم گرایانه ای کرزی بالا نکرد٬ کرزی... هم ملٌت را ...دیده هر چه دلش خواست همان کرد. اگر قاتلین مردم بیگناه و عساکر غیور مارا اعدام مینمود حالا افغانستان از شر این ... ( طالبان ) رهایی می یافت. من شخصأ در عجبم که چرا کرزی اکثراً در کنار غنی و عبدالله دیده میشود ؟؟؟؟ این حضور نشان میدهد که ایشان حتماً به طالبان اطمینان داده که آنها را هیچگاه تنها نمی گزارد.

>>>   اګر اقای کرزی واقعآ این فعالیت هارابه راه انداخته باشد درانصورت مردم افغانستان ازایشان حمایت خودرا اعلان میکند
هموطن

>>>   تنها ای اس ای و دشمنان افغانستان از کرزی حمایت میکند. ملت غیور افغانستان به کرزی و وطنفروشان ...می فرستیم.

>>>   کرزی مهره بی اراده...است واینکه ژست ضدامریکائی می گیرددروغ است.کرزی باسیاست های بیماروقوم گرایانه خود،زندانیهای طالبان رارهانمودوبه دشمنان قسم خورده مردم مجال بیشترداد و پروژه حضورامریکا راطولانی ترساخت وبرای غربیهابااین اعمال خودبهانه تراشید.وحتی برای اوردن صلح درافغانستان نیزصادق نبودوبامعامله کردن بایک دکانداراصلا تمام استخبارا ونیروهای امنیتی رابدنام ودرکل نام صلح رابه ریشخندی وتمسخرگرفت ودراین سیزده سال بااین کوته نظری خودبه افغانستان ومردم این کشورخیانت کرد.این ادمک نه تنهاکه لیاقت بازگشت به قدرت نداردبلکه بایدهمرای معاون دومش خلیلی ...محاکمه شوندو فهیم که فعلادرمحکمه عدل خداوندقرارداردو... بازخواست بدهد.
اشناکابلی

>>>   بازی کرزی را نخورید!!!
هوادار فقید مارشال محمد قسیم فهیم

>>>   کرزی و کوچی غنی دو روی ویک سکه وفادار به آی اس آی و پاکستانیها اند/ کرزی و همفکرانش ازجمله کوچی غنی به مشوره پاکستان و بخصوص کرنیل مشرف و ملا فضل الرحمن و رییس آی اس آی و منظوری امریکا ازین مشورتها بقدرت رسیده اند/ اینها هرگز به دال پنجابیها که خورده اند- نمک حرامی نمینمایند- امروز وطن در زیر چکمه های نظامیان ارتش و استخبارات آی اس آی با همکاری همین افراد وابسته به پاکستان قرار دارد.
هربدبختی را که میکشیم ازدست خودی ماست- ما مردم خود کش و بیگانه پرست هستیم- به کسانیکه علیه ارتش منظم پاکستان ایستادند ومقاومت نمودند- به شعارهای پاکستانیها و باداران انگریزی و امریکایی شان گوش دادیم و آنها را نفرین نمودیم- ولی مزدوران شناخته شده آی اس آی مانند- کرزی -احمدزی و خلیلزاد را دموکرات جار زدیم و امروزه حق ماست که توسط انتحاریها شان قتل عام ویا از مسیر راه ها اسیر گرفته شویم و یکسره بمیریم.
کابلی

>>>   کابلی تو هنوز هم نفهمیدی که تو کی هستی... غنی کوچی است ولی یک شخصیت هم است هر قدر برای ساز بیګانه برقصید کسی بالای تان اعتماد نمیکند چرا که بسیار زود فروخته میشوید خرید وفروش شما بسیار اسان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است