دیدار رییس مبارزه با جرایم سازمان ملل با خلیل کرزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۳/۱۲/۶ کد خبر: 90000 منبع: پرینت

اندری اویتیسیان رییس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد برای افغانستان با حکمت خلیل کرزی معاون سیاسی وزارت خارجه در مقر وزارت خارجه، دیدار و ملاقات کرد.

در آغاز، رییس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد برای افغانستان، با اظهار خرسندی از ملاقات با معاون سیاسی وزارت خارجه اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد همکاری ها و دستاوردها خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و جرایم در افغانستان باشیم.

اندری اویتیسیان در ادامه سخنان اش اظهار داشت که اداره مربوطه اش مصمم است تا با همکاران بین المللی و حکومت افغانستان، در زمینه های تحکیم ثبات و امنیت، مبارزه با فساد اداری و معیشت بهتر برای مردم افغانستان کار و فعالیت مشترک و جدی نماید.

رییس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد برای افغانستان اظهار داشت که ما روی برنامه های مشورت دهی، تنفیذ قانون، برنامه عدالت جزایی و برنامه صحت و معیشت بدیل با وزارت های عدلیه، داخله، صحت و مبارزه با مواد مخدر و دیگر نهادهای افغانستان همکاری می کنیم.

وی در ادامه اظهارات اش گفت: اداره ما در قدم نخست با دولت افغانستان در قدم دوم با کشورهای منطقه و در گام اخیر با سازمان های بین المللی و کشورهای جهان یکجا کار خواهد کرد زیرا مشکل مواد مخدر یک معضله جهانی بوده و همکاری منطقه ای و جهانی را می خواهد که خوشبختانه کشورهای منطقه و جهان نیز آماده همکاری با ما هستند.

معاون سیاسی وزارت خارجه در ادامه خاطر نشان ساخت که حکومت افغانستان مصمم است تا با فساد اداری مبارزه نموده و همچنان برای محو و نابودی کشت و قاچاق مواد مخدر با کشورهای منطقه و بخش مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد همکاری همه جانبه نماید.

در آخر، حکمت خلیل کرزی نیز بر همکاری منطقه ای و جهانی در زمینه مبارزه با مواد مخدر تاکید نمود و اظهار داشت که مواد مخدر یکی از منابع مهم تمویل تروریزم در منطقه و کشور ما می باشد و باید این مشکل ریشه یابی دقیق شده و برای نابودی آن به صورت مشترک کار و فعالیت صورت گیرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است