از وکلای شورای ولایتی کابل تقدیر شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۳/۱۲/۶ کد خبر: 89994 منبع: پرینت

وزارت امور زنان از وکلا شورای ولایتی کابل تقدیر نمود.

نشستی که به مناسبت تقدیر از وکلای زن شورای ولایتی کابل از سوی وزارت زنان، در تالار سینما زینب به تاریخ 4 حوت 1393 برگزار گردید، هیات رهبری وزارت زنان و نهادهای همکار وزارت اشتراک ورزیده بودند.

در این نشست، سیده مژگان مصطفوی معاون مسلکی و سرپرست وزارت زنان، ضمن قدردانی از تشریف آوری وکلای شورای ولایتی، همکاری و هماهنگی بین بانوان وکیل شورای ولایتی و هیات رهبری وزارت امور زنان را نیاز اساسی دانست و از حق نظارتی شورای ولایتی حمایت نمود.

سرپرست وزارت زنان، ارتباط متقابل بین شورای ولایتی و روسای ولایتی وزارت زنان را مهم دانست و خواهان مکانیزم و راهکار مشخص در این زمینه گردید.

فوزیه حبیبی معاون مالی و اداری وزارت زنان، خواهان روابط نزدیک شورای ولایتی و وزارت زنان گردید و از وکلا خواست جایگاه زنان را در پلان های انکشافی تثبیت نمایند.

معاون مالی و اداری وزارت زنان، خواهان نقش کلیدی زنان در قوانین گردیده جایگاه درشت و درست زنان را باعث پیشرفت و تعالی کشور دانست.

همچنان وکلای شورای ولایتی کابل، ضمن قدرانی از کارنامه وزارت زنان، خدمات شایسته این وزارت را در دهه پسین در خور ستایش دانست و همکاری مردان را در زمینه پیشرفت زنان مهم ارزیابی نمود.

در پایان این نشست وکلای زن شورای ولایتی کابل از سوی هیات رهبری وزارت زنان، تقدیر گردید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تاحال خو شورای ولایتی کابل کدام کاری راانجام نداده که تقدیر میشوند وزارت امور زنان هم فقط میخواهد یک دست اورد میانتهی خودرا به مردم افغانستان نشاندهد
نقــــوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است