اسلام ناب امریکایی تعریف شد
تعریف اوباما از اسلام نمی تواند چیزی جز تعریف اسلام ناب امریکایی باشد که نه تنها با اسلام ناب محمدی در تضاد کامل قرار دارد که کاملا مماس بر اسلام افراطی و خشونت بار گروهک های تروریستی است که بهترین دستمایه و دستاویز لشکرکشی های غرب در شرق می باشد 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۸    ۱۳۹۳/۱۲/۳ کد خبر: 89806 منبع: پرینت

یدک کشیدن نام مسلمان برای باراک حسین اوباما رییس جمهور کنونی امریکا ابر قدرت غرب و استکبار بی بدیل جهانی پوششی برای اظهارنظرهای فرومایه و پست و بی مقدار وی از اسلام ناب پدیدار ساخته است تا جایی که...

تا جایی که وی برچسب زدن جنگ مذهبی برای نبرد ناتو با طالبان، القاعده و داعش را غیرمنصفانه می داند و معتقد است که 99 درصد مسلمانان با بنیادگرایان افراطی مخالف هستند و کاخ سفید و سربازانش با منحرف شدگان از راه راست اسلام مبارزه می کند نه مسلمانان!

برنامه مدون و زمان بندی شده "اسلام هراسی" و "اسلام ستیزی" که با ظهور و تولد گروهک های تروریستی در منطقه و سپس به آشوب کشانیدن جهان عرب تا لندن و پاریس و نیویورک همراه شد کاملا نقض کننده سخنان بی بنیاد رییس جمهور امریکا در خصوص اسلام است.

هرگز چهره اسلام ناب محمدی که پیام آور صلح و عدالت و دانش است تا بدین حد در میان جوامع غیر مسلمان و حتی مسلمان (تمایل جوانان افغانستانی به تبلیغات کاتولیگ ها و دیگر فرقه های مسیحیان و یهودیان) خدشه دار نشده بود که باراک اوباما تعیین کننده انحراف از اسلام باشد.

تعریف اوباما از اسلام نمی تواند چیزی جز تعریف اسلام ناب امریکایی باشد که نه تنها با اسلام ناب محمدی در تضاد کامل قرار دارد که کاملا مماس بر اسلام افراطی و خشونت بار گروهک های تروریستی است که بهترین دستمایه و دستاویز لشکرکشی های غرب در شرق می باشد.

زمانی در گذشته های نه چندان دور میزان برای اسلام و انحراف از اسلام و صراط مستقیم از مراجع بزرگ و قدرتمند و شناخته شده حوزه علمیه نجف اشرف و یا جامعه الازهر مصر بود؛ اما با به آشوب کشیده شدن بغداد و قاهره اینک فتواها از مرجع واشنگتن صادر می شود!

اسلام و سنگرهای مذهبی و دینی و عقیدتی جزو سنگرهای دفاعی و دژهای مستحکمی بوده است که همواره بهترین بهانه ها را در اختیار مزدوران دائم الخمر عربستان و دیگر مریدان سرسپرده ظاهرا مسلمان امریکایی مسلک داده است تا بیشترین حملات و جنایات را در غالب اسلام و مسلمانان حقیقی انجام دهند و...هیهات.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بعداز استعمار هندوستان تولید یک کشور بنام پاکستان تمام مانور های که در این ملک برای بدنام ساختن اسلام یک از آن مدرسه دیوبند بود که توسط استعمار گر انگلیس ساخته شد که تا حال مصرف این مدرسه بالای کشور انگلیس میباشد در این مدرسه بجای اسلام ناب امان اسلام که انگلیس و امریکا میخواهد تربیه به جبهات در کشور های اسلامی فرستاده میشود که با مسلمانان جنگ کنند در اینجا دو مفاد بدست میارند یک بدنام ساختن اسلام دو ضیف سازی کشور های اسلامی

>>>   انشاالله زود است که نه دیوبند ماند ...داعش در راهست و زود است که همه را ببلعد و آنگاه چهره اسلام ناب را هم تجربه خواهیم کرد.
حسن غمکش

>>>   هیچ بقال نمیگه ماست من ترش است ...نه سعودی ونه پاکستان .آنهاکه مستقیمامی کشندوتکفیر می کنندواینهابه نام اسلام جزیه می گیرندوانواع مالیاتهای مصلحتی ومحرومیتهای مطابق اسلام که قبلاازیهودونصارامی گرفتندازمهاجرین می گیرند
.یک مهاجر

>>>   اسلام ناب محمدی به هیچ جای وجود ندارد. اگرداشته فقط درزمان محمد بوده. .، جهالت وبی دانشی وخشونت است. فقط به جهان امروز کافی است نگاه کنید همه را مشاهده خوهید نمود. جشم هار باز کنید ملیت حاهل.
حهالت شناس

>>>   جهالت شناس شما اسلام افراطی یا تفریطی آمریکایی را با اسلام ناب محمدی علوی فاطمی حسینی مهدوی اشتباه گرفته ای...اسلام عزیز ما یک دین کامل و جامع است که برای همه ابعاد فردی و اجتماعی انسان کامل برنامه دارد همانطور که برای سعادت آخرت شما برنامه دارد برای سعادت دنیای شما هم برنامه دارد کافی است دریچه دل خود را بر پرتو کلام قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت بگشایید اسلام عزیز ما در اقتصاد برنامه دارد و از همین رو احتکار ، دزدی ، رشوه ، ربا و .. در اسلام حرمت دارد و زکات واجب شمرده شده ولی مادامی که مسلمان ها بر خلاف دستورات آن عمل کنند نتایج شومش را می بینند اسلام عزیز ما آیین رحمت و مهربانی و صلح و دوستی ، عدالت ، طهارت ، حیا ، عفت ، علم ، صداقت و امانت است که یک مشت مسلمان نمای جاهل که غرب از آنها حمایت پشت پرده میکند بجای آن فقط خشونت و فساد و ابتذال اخلاقی دارند اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست!

>>>   آقایان که میگین توسط آمریکا این تروریست ها درست شده به خوارج نگاه کنید در سدر اسلام شاید بنظر شما آنها هم توسط غربیها درست شده باشه تکفیر وافراط یک اندیشه است که از سدر اسلام تا حالا وجود داشته است نباید اینها را بکسی ربط داد .
دره صوفی

>>>   دره صوفی کاسه داغ تر از آش نشو خود هیلاری کلینتون در فیلمی به ایجاد داعش توسط آمریکا اعتراف کرد به تازگی هم مستنداتی منتشر شده که نشان میدهد آمریکا با هالیکوپتر برای داعشها سلاح میفرستد

>>>   اينها مسلمان چى كه حتا انسان هم به شمار نميروند اينها سيهونيست هاى شيطان پرست اندكه با اين راهى كه در پيش گرفتن ميخواهند اسلام را ريشه كن كنند اما غافل از آن اندكه بسيارى چنين تلاش ها را كردند اما انجام خوبى نداشتند زود است كه همه مثل يك حيوان حتا بدتر از آن مردار شوند
مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است