ملای جن گیر در عوالم مافوق خیال
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۰    ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ کد خبر: 89413 منبع: پرینت

جناب شوهر احساس می کند داخل وجود زن حامله اش جن جا خوش کرده و بیرون نمی آید.

بر اساس این احساس زنش را می برد پیش ملای جن گیر، ملا هم احساس می کند جن داخل وجود زن بدون اخذ ویزا و پاسپورت و غیره رفته و بیرون نمی شود.

اول با چوف و پوف بصورت مسالمت آمیز فعالیت می کند اما چون احساس می کند جن لجاجت کرده با چوب و چماق و مشت و لگد می افتد به جان زن بیچاره، کار به جایی می رسد که به جای جن طفل هشت ماهه کشته می شود اما جن همچنان از ترس ملا بیرون نمی شود و ملا همچنان تلاش برای اخراج فوری جن از درون زن میکند...

حالا زن بیچاره در شفاخانه بخاطر ضربات و لت و کوب بستری است، طفل هشت ماهه سقط شده است و حالا عمرش را به جن فراری داده است، ملای جن گیر همچنان در حالت عوالم مافوق خیال قرار دارد.

شوهر هم در حالت مربع مستطیل قرار دارد و جن بیچاره نیز سراسیمه تا چند قاره دیگر همچان به فرار خود از دست ملای جن گیر ادامه می دهد.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با سلام !
با کمال تاسف که این یک واقعیت محض بوده که از سایت های خبری شنیدیم . گفته اند که تا ابله در جهان باشد عاقل در نمیماند و این هم یک نوع عوام فریبی و نیرنگ برای امرار معاش است . در مزار شریف یک کسی موجود است که ادعای طبابت یونانی را نموده و در بورشور که چاپ نموده است هیچ نوع مرضی در دنیا وچود نخواهد داشت که در آن چاپ نشده باشد به اندازه ای هم مشتری دارد که دست به دستش نمیاید و هیچ مرجع هم نیست که از اوباز خواست نماید که او برادر از کجا آمده ای به اساس کدام مدرک این همه امراض را تداوی مینمائی . ملا های فال بین و جن گیر و بخت باز کن و بخت بسته کن خو به اندازه ای زیاد است که اکنون مانند داکتر ها لوحه نصب میمایند با طمطراق ملا سید فلانی جان آغا . چون شهر بی باز خواست است و از طرف دیگر بازار آزاد است و دیموکراسی هر کس میداند نان در آوردن و راه پول گرفتنش .
با احترام خلیل خاوری از مزار شریف

>>>   داکتران ما هم کم از ملا نیستند سال گذشته در همین افغان پیپر بود که یک داکتر در نیمروز بجای گرده .... مرد را کشیده بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است