با كندر به جنگ سرطان برويد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۶    ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ کد خبر: 89189 منبع: پرینت

بر اساس تحقیقات صورت گرفته كندر از بروز سرطان پيشگيري مي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دانشمتدان با انجام مطالعه و تحقيقاتي بر روي گياهان مختلف دريافتند كندر مي تواند از بروز سرطان پيشگيري كند.

بررسي ها نشان مي دهند، مطالعات محققان دانشگاه لستر انگلیس نشان می دهد که کندر باعث نابود شدن سلول های سرطاني می شود.
کندر را می توان به سه روش خوراکی، موضعی و بخور استفاده کرد و مصرف آن توسط زنان باردار مي تواند باعث افزايش هوش جنين مي شود.

نتايج مطالعات نشان مي دهند مصرف روزانه كندر رشد سلول هاي سرطاني را متوقف مي كند و دارويي شفابخش براي بيماران سرطاني محسوب مي شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کندر چی شکلی هست ازکجا باید پیدا کنیم

>>>   1 کندر چی نوع گیاه است منظور شکل آنست؟
2 آیا در افغانستان قابل دریافت است یاخیر؟
3آیا از کدام قسمت آن در برابر سرطان استفاده نمایم یعنی از برگ، ریشه ،ثاقه ،شیره ؟
امیدوارم معلومات ارایئه خواهند فرمود.و همچنان دیگر دوستان اگر گیاه متذکره را بشناسد لطف نموده بشتر معلومات دهید. بااحترام
فروتن از کابل

>>>   کندر یک نو ع درخت است مخصوص در صحرای عربستان حبشه وسومالی هندستان یافت می شود. شیرابه خشک آن داروی است و خوردن شیرابه کندر بلغم را می برد پاکش می کند عقل را محکم و غذا را در معده سبک می گرداند. مردم عمان یمن کندر را تازی لبان گویند . از ریشه شاخچه آن مسواک برای پک کردن دندان استفاده می شود.
دکتر یامحمد متخصص حفاظت محی زیست

>>>   کندرمقوی قلب-حافظه-صاف شدن صدا-ضد خلط خونی میباشد. میتوان کندر را از دوکان های عطاری دریافت نمود.

>>>   داکتر صاحب یارمحمد از معلومات کامل تان در مورد کندر یک جهان تشکر

>>>   همانطور که اقای دکتر یار محمد نوشته اند کندر شیرابه خشک یک نوع درخت است .البته در ایران هم درخت ان وجود دارد و مهاجرانی که در ایران هستند می توانند کندر را از عطاری ها بخرند.علاوه بر مصرف درمانی، در ایران از تکه های کوچک کندر مانند ادامس برای جویدن استفاده می شود.هموطنان زرتشتی ما هم ان را در مراسم مذهبی خود و گاهی به صورت معمول می سوزانند که بوی خاصی دارد و بعضی ان را خوشایند می یابند.دوستان افغانستانی که مایل به در یافت اطلاعات بیشتر هستند ،از طریق سایت گوگل به فارسی بنویسید :خواص درمانی کندر و جستجو کنند.لازم به یاداوری است که اطلاعات درمانی و غیر درمانی مربوط به گیاهان دارویی و غیر دارویی ،در کشور ما به فارسی روی سایت گوگل وجود دارد و از طریق جستجو با
گزینه عکس ،عکس ان ها را هم می توانید ببیند.فقط توجه داشته باشید برای هر گیاه یا میوه ،اطلاعات مربوط به منع مصرف ان ها را هم جستجو کنید چون استفاده از تعدادی از گیاهان و یا میوه ها ،برای بعضی بیماری ها ضرر دارد.علاوه بر این افرادی هم که از دارو برای بیماری های خود استفاده می کنند باید در این مورد احتیاط کنند چون استفادهمزمان بعضی از این گیاهان یا حتی میوه ها با بعضی از داروها ممکن است تاثیر دارو را کم یا زیاد کند که خطرناک باشد.

>>>   اغای دکتور یارمحمد متخصص حفاظت محیط زیست مسله را حل کرده اید دستان در نکند
تشکر

>>>   گیاهان درروی تنها واقایوی هستند و استفاده گیاهان با نارم معین جلوگیری از بروز سرطان ها است نه معالجه سرطان ها. افرا مبتلا به سرطان را تنها توسط داروی کیمیاوی طول عمر می دهند.

>>>   داکتر یارمحمد داکتر علوم حمایت نباتات از خطر انقراض است و او خوبیها ی وجود گیاهان را در محیط آشنایی دارد و یک متخصص خوب در حفاظت محیط زیست.
احمد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است