ملاقات تودیعی درانی با هیات وزارت معادن
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۵    ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ کد خبر: 88449 منبع: پرینت

نصیر احمد درانی معاون تنظیم و انسجام امور معادن با گرفتن 145 رای از پارلمان به کسب سمت وزارت احیا و انکشاف دهات موفق شد. به همین منظور روز شنبه مورخ 11/11/1393 با هیات رهبری و کارمندان وزارت معادن در تالار وزارت معادن ملاقات تودیعی نمود.

محترم درانی در حالیکه محترم میر احمد جاوید سادات معاون پالیسی و برنامه ها و سرپرست وزارت معادن، محمد اکرم غیاثی مشاور ارشد، روسا و کارمندان نیز حاضر بودند از تلاش ها و همکاری کارمندان در راستای خدمت گزاری در عرصه معدن کاری ابراز امتنان نمود و گفت: در مدت کاری ام در این وزارت توانستم در راستای کاری از تجربه ها، دانش و دیدگاه های تان استفاده نمودم و در عرصه فعالیت ها کاری عملا به منصه اجرا قرار دادم.

در این نشست محترم میراحمد جاوید سادات معاون پالیسی و برنامه ها و سرپرست وزارت معادن ضمن تبریک و موفقیت در امورکاری وزارت احیا و انکشاف دهات از همکاری شان تشکر کرد و خاطر نشان نمود که وزارت معادن را با روحیه همکاری مفید وبا مشوره های لازم در رابطه به مسایل معدن کاری همکاری کرده اند.

وی گفت: ما و شما در طول همین مدت کارهای وزارت را با تفاهم و همکاری پیش بردیم و در راه تحقق اهداف ملی منحیث یک تیم واحد در زمینه عملی نمودیم.

بعد محترم غیاثی مشاور مقام وزارت نیز به نوبه خویش تقرر آقای درانی را تبریک گفت و علاوه نمود که کسب رای اعتماد از سوی مجلس نمایندگان یگانه مایه افتخار به شخص آقای درانی و وزارت معادن است که ایشان توانست این افتخار را کمایی نماید و محترم درانی را بهترین و خوبترین همراز و همکار در امر مبارزه با فساد دانست و جناب ایشان را یک شخص فعال، صادق و خدمتکار تلقی نمود و اضافه کرد که ارتقا، تبدیلی وترفیع یک امر لازم و ضروری برای هر کارمند است و فقط خوبی و صداقت را یگانه مایه افتخار برای هرکارمند دانست که محترم درانی از آن برخوردار است.

در آخر محترم درانی با کارمندان وزارت معادن خداحافظی نمود و کارمندان این وزارت موفقیت مزیدشان را در در راه خدمت به مردم در وزارت احیا و انکشاف و دهات خواهان شدند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وامروز به وزارت انکشاف دهات آمد خداکند بتواند خدمتی به مردم بنماید

>>>   به نظر دهنده اول!
اولین کاری که میکند، این خواهد بود که بیلدوزر ها را گرفته و دهات را سر و زیر میکند ،که در کدام قریه، کدام معدن وجود دارد.

>>>   انجنیر نصیر احمد درانی سالهای 1985 تا 92 به حیث میر تشریفات حزب اسلامی کارکرده بعدآ به امر محترم حکمتیار به صفت امر فابریکه حزب تعیین شد و تا قبل از وزارت معادن در همانجا بود.
ایشان یک خزبی ومسلمان صادق هستند.
انور هروی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است