اطلاعیه وزارت داخله برای متقاضیان پاسپورت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ کد خبر: 88441 منبع: پرینت

اعلامیه معاونت اداری وزارت داخله بر بنیاد تایید صحت تذکره تابعیت و صدور پاسپورت برای متقاضیان به شرح زیر می باشد.

به منظور فراهم آوری تسهیلات لازم برای متقاضیان پاسپورت که از ولایت های کشور به مرکز، غرض طی مراحل اسنادشان جهت اخذ پاسپورت مراجعه می نمایند مراتب آتی را در نظر داشته باشند.

از اینکه عنقریب پروسه توزیع تذکره الکترونیکی برای هموطنان عزیز ما آغاز می گردد و امور ریاست امور خارجیان و ثبت احوال نفوس بدین منظور دو چندان می گردد، بنابراین متقاضیان محترم پاسپورت می توانند به فرماندهی های امنیت ولایت های مربوطه مراجعه نمایند.

آنان می توانند به سلسله مراتب صحت تذکره تابعیت خویش را از مدیریت های ثبت احوال نفوس حاصل و طی مراحل اسناد شان را به سلسله آمریت های پاسپورت همان ولایت طی مراحل نمایند و سپس پاسپورت مورد ضرورت شان را از ریاست پاسپورت اخذ نمایند.

آن عده از هموطنان عزیز ما که دارای تذکره تابعیت از ولایت کابل می باشند، می توانند تاییدی تذکره تابعیت شان را از نواحی و ولسوالی های مربوطه اخذ و پاسپورت مورد ضرورت شان را از ریاست پاسپورت به دست آورند.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شانه خالی کرده اند. درین شرایط حساس که بورسهای تحصیلی , سفرها ی صحی تامهاجرتی اقتصادی ازچینل اصولی جریان داشته اکثراولایات یاپاسپورت وکارشناس نداردیا 500 دالربازارسیاه کرده درصورتی دولت سبکی کارمرگزراداردبایدولایات راهم مانندمرکزشفاف و کاری سازدغم مسافری ماکمترباتشکرازولایت خودمیگیریم باعث زحمت مرکزنمیشویم.
قره

>>>   خداکندکه رشوه گیری نباشد.
ع.غ

>>>   هموطن هاى مسافر چه كنه لطف نموده اطلاع بدهيد

>>>   سرگردانی زیاد شد...... بااحترام

>>>   ببخشید درولایت فاریاب هم امکان دارد این کار عملی بشه وکی شروع میشه باتشکور
امرالله سیاری از ولایت فاریاب

>>>   دوست عزیزم میشود یک گزاریش از شفاخانه ملکی مزارشریف تهیه نماید که فساد بیداد میکند هفته پیش جشم دید خودم را برایتان قصه میکنم که مریضی داشتم ازولایت بغلان نزد خودم مهمان بود که وضعیتی آن بسیار زیاد خراب شده بود بعدا انرا به ساعت8:30شب به شفاخانه انتقال داده ام برای این مریض خون کار بود زمانیکه داخل شده ام داکتر خون را معاینه نمود مرا گفت که برو به بانک خون تابرای شما خون بدهد زمانیکه وارد بانک خون شده ام داکتر موظف خوستار4000افغانی شد که پیش من مبلغ 2000افغانی بود حالت مریض بسیار خراب بود فرد که در بانک خون موجود بود برایم گفت که یک ربیه که کم باشد خون را نمی دهم باالاخره تا صبح منتظر مانده ام تا پول را آوردم خون را گرفتم.

>>>   خدا کند دولت وحدت ملی امنیت را درمیان شهروندانش برقرار کند وتوجه جدیدی به مهاجرین که در ایران هست توجه کند
سید محمد کاظمی

>>>   میخواهم درمورد تذکره الکترونیکی وچگونگی توضیع آن معلومات حاصل نمایم.آیاکسانیکه تذکره کاغذی دارد هم باید تبدیل به تزکره الکترونیکی نماید ویاتذکره قبلی اش مدار اعتبار می باشد؟ امیدوارم سوال بنده رانادیده نگرفته لطف نموده درمورد روشنایی بیاندازید تامن وکسانیکه نمیدانند مطلع شوند.
خیرالله سعادتی از قریه قلقدیر مرکز ولایت دایکندی

>>>   امیدوارم حکومت وحدت ملی برای جلوگیری از فساد اداری ورشوه ازتوانایی های خویش دریغ نورزیده ومسولیت پذیر باشد تابتواند به وعده ها ونویدات که درجریان کمپاینهای انتخاباتی خویش جهت کسب رای، بمردم داده حداقل نیم شانراعملی نماید واگر حتی درمسأله پاسپورت وتذکره هم فساداداری ورشوه باشد مردم میفهمد که بعدازین چه کند وبه کی رای دهد رهبران سیاسی ما باید به فکر رای اعتماد سالهای آینده نیز باشد....
خیرالله سعادتی ازقریه قلقدیر مرکز ولایت دایکنی

>>>   وووووو!! ازبلخ ،فاریاب ....نگو همه کشور میدان بزن وبخوراست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است