ساختار کمیسیون های انتخاباتی باید بازنگری شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۳    ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ کد خبر: 88401 منبع: پرینت

موجودیت ساختار کنونی کمیسیون های انتخاباتی در حق مردم جنایت است.

برخی آگاهان سیاسی برگزاری انتخابات پارلمانی را در موجودیت ساختار کنونی کمیسیون های انتخاباتی جنایت درحق شهروندان می داند.

بر باور آگاهان مدیریت ضعیف کمیسیون انتخابات درسال جاری کشور را تا لبه پرتگاه برد و باشندگان کشور نسبت به عملکرد این نهاد بی اعتماد شده است.

آنان معتقد هستند که ساختار کمیسیون های انتخاباتی باید بازنگری شود.

از سویی بر بنیاد یک گزارش 60 درصد مردم مخالف ادامه روند این نهاد هستند.

گفته می شود 75 درصد مردم مستقل بودن کمیسیون های انتخاباتی را زیر سوال بردند و خواهان اصلاحات بنیادی در ساختار کمیسیون ها هستند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نحوه انتخاب کمیسیون کاملا غیر دموکراتیک وغیر شفاف بوده و تمام اعضاء کمیسیون فعلی معرفی شده از سوی رهبران سیاسی می باشند . بنابراین آن ها هیچ وقت به فکر برگزاری انتخابات آزاد وسالم نیستند بلکه هر کدام آن ها براساس خواست بادران خویش حرکت می کند. حتی گفته می شود که برخی از کمیشنر صاحب ها نصف معاش 9000 دالری خود را مطابق به قراردادی که در قبال معرفی شان دارند به رهبران سیاسی تحویل می دهند و.......
امید خیر خواه

>>>   با موجودیت همین اعضای کمیسون انتظار شفاف بودن انتخابات پارالمانی ناممکن بنظر میرسد زیرا کار کرد نادرست همین کمیشنران ...معاش گیر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مردم دیگر به این اشخاص حاضر به رای دادن شان نخواهند شدند مردم خواهان برکناری کمیشنران موجود را از وظایف شان دارند به استثنای محدود اشخاصیکه د تقلب با انها همفکر وشریک بودند زیرا انها اعتماد خود را نزد مردم وجهانیان از دست داده اند دیگر بر انها باور واعتماد ندارند .

>>>   باید نورستان ، امرخیل ، هوتک ، ستار سعادت فاشیت که افغانستان را به بحرا ن برنده اند میلیون دالر به افغانستان آسیب زده خساره رساندن هر چهار شان محاکمه شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است