حمایت برخی از نهادهای مدنی از نیروهای امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۳/۱۱/۹ کد خبر: 88319 منبع: پرینت

محمد ایوب سالنگی، سرپرست وزارت داخله در محلفی که به مناسبت اعلام حمایت شماری از نهادهای مدنی از نیروهای امنیتی در مقر این وزارت برگزار شده بود، ضمن سپاس گزاری از نهادهای مدنی به خاطر حمایت شان از نیروهای امنیتی به ویژه نیروهای پولیس، نقش حمایت جامعه مدنی از نیرو های امنیتی را مهم دانست و گفت: در گذشته بارها جامعه مدنی افغانستان نیروهای امنیتی را مورد حمایت قرار داده و این امر نقش مهمی در بلند رفتن انگیزه این نیروها در امر مبارزه با تروریزم و دهشت افگنی داشته است.

سرپرست وزارت داخله با بیان این که نیروهای امنیتی از توانایی بالایی در امر مبارزه با تروریزم برخودار بوده و آماده اند تحت هر شرایطی از کشور و مردم شان دفاع نمایند تصریح کرد که با توجه به دسیسه های کلانی که علیه مردم افغانستان در راه است همکاری و حمایت مردم و نهادهای مدنی از نیروهای امنیتی کشور از اهمیت بسزایی برخودار است.

سرپرست وزارت داخله، جامعه مدنی را پل ارتباط میان مردم و پولیس خواند و تاکید کرد که وزارت داخله خواهان گسترش و تعمیق رابطه با نهادهای مدنی به هدف نزدیکی هرچه بیشتر مردم و پولیس می باشد.

در همین حال، غفور همدرد به نمایندگی از یک نهاد مدنی موسوم به خط نو ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی در امر تامین امنیت کشور گفت که جامعه مدنی پس از خروج نیروهای بین المللی از افغانستان، دست حمایت و همکاری خود را به سوی نیروهای امنیتی کشور دراز کرده و حاضر اند در هر شرایطی این نیروها را مورد حمایت قرار همه جانبه قرار داده و حمایت مردم را نیز برای نیروهای امنیتی جلب نمایند.

نمایندگان نهادهای مدنی همچنان با اهدای لوح تقدیر به محمد ایوب سالنگی سرپرست وزارت داخله و نیز اهدای دسته های گل به سخنگوی وزارت داخله و شماری از نیروهای امنیتی، مراتب همدلی و حسن نیت خود را نسبت به نیروهای امنیتی ابراز داشت و تاکید کردند که مردم و نهادهای مدنی در هر شرایطی آماده همکاری با نیروهای امنیتی خویش بوده و این نیروها را افتخار بزرگ کشور می دانند.

در پایان محفل یاد شده، نمایندگان شماری از نهادهای مدنی همراه با صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله، خبرنگاران و شماری از نیروهای امنیتی کشور، در یک حرکت تشویقی چند پاسگاه نیروهای امنیتی در شهر کابل را از نزدیک ملاقات نموده و با اهدای دسته های گل، منسوبان امنیتی این پاسگاه ها را مورد تقدیر قرار دادند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حمایت خشک وخالی فایده نداردبایدمردم بانیروهای امنیتی همکاری کنند
یونس ازکابل

>>>   حمایت کردن از نیروهای امنیتی افغان به سخن زدن و به شعار دادن نمی شود بلکه باید مردم افغانستان و جامعه مدنی حملا در امر مبارزه با تروریزم و افراط ګرایی به همراه نیروی های امنیتی به ویژه اردوی ملی و پولیس ملی و امنیت ملی همکاری بسیار جدی نمایند و جای بودوباش مخالفین مسلح و ګروپ های مخالف را به نیروهای امنیتی نشان دهند تا نیرو های امنیتی آن ها را سرکوب و از بین ببرند در حالیکه ۱۳سال حکومت آقای کرزی ګزشت طالبان را برادر خطاب کرد دیدیم که از روزی که حکومت وحدت ملی ایجاد شده در کابل هرروز کشتار نیروی های امنیتی جریان دارد. بابرادر خطاب کردن مخالفین از بین نرفت بلکه روحیه زیاد ګرفت ولی راه دیګر اینست که باید ریشه آنها را سوزاند و از بین برد. تامردم ما در صلح رفاه و آسایش در کشور خود زنده ګی نماید.
عبدالرحمن"پوپل" از ولایت هرات از لوی ولسوالی شیندند. از قریه مندل .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است