یگانه درگاه امید به سناتوران افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۳/۱۱/۹ کد خبر: 88308 منبع: پرینت

ثبوت علم حکمت...
بین دو شخص در جایی عداوت بروز نمود و نائره دو جانب گذشت. زمان بدست فراموشی سپرده شد. هرکس در پی کار خویش روان شد و یک تن از این دو داکتر طب شد از اتفاق زمان داکتر در مطب خود آن شخص را ملاقات نمود که مریض بود و جهت مداوا به آن داکتر مراجعه نموده بود.

دفعتا در مغز داکتر عقده غضب او در جوش آمده و در مغزش حکم فرما شده بود و در وقت نوشتن نسخه نا آگاهانه عوض دوا، زهری را نوشته بود و هرگز در نیت نداشت که چنین عملی را انجام دهد به اساس غریضه بشری این کار شده بود و مریض خرد و مرد...

غریضه دشمنی با اسلام در نهاد کمونیستان گنجانده شده و در زمان قدرت هر قدر بی گناه را که خواسته باشد با توطیه ها خواهد کشت و تباه خواهد نمود و در عالم اسباب شما اخرین امیدواری ما بیچارگان هستید.

کمونیستان عقده مند که اولین و آخرین سبق شان کشتن و از کشتن و از بین بردن مجاهدان بود بحکم منطق و غریضه انسانی این تنفر و انزجار درتمام وجود شان موجود است و اولین سبق شان این نیز بود که زمانی که گرفتار شوند هژده رقم کلمه اسلام را بخوانند و زمانی که نجات یابند نزد رفقای خود سی و شش رقم کفر گویند.

اکنون بهر عنوان علومی کمونیست دواتشه رای شورا را از آن خود کرد تنها شما سناتوران درگاه امید بازماندگان شهدای راه حق هستید که این کمونیستان بیش از یک و نیم میلیون مسلمان را بجرم ایمان بخدا کشتند و یک میلیون دیگر را بی دست و پا کردند و هنوز و هنوز است مین های خان و مان سوز کمونیست در اطراف قریه جات و قصبات قربانی می گیرد و قریب به یک میلیون دیگر در افغانستان مطابق احصاییه ملل متحد به تریاک و مشتقات تریاک معتاد شدند.

اکنون امید ما به جناب شما است...


بازماندگان شهدا و معلولان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کاندید وزیر امور داخله آقای علومی صاحب قبلآ در در بخش های امنیتی در تشکیل حکومتی ایفای وظیفه نموده اند ،کی اساس راه کارشانرا مصالحه و یک پارچگی وطن ما بود...

>>>   صاحب باغی درباغ خود دزدیرادید که میوهجات باغش را دزدی میکرد صاحب باغ بانگ زد که هی چمیکنی چرا مالم را میدزدی دزد در جواب گفت چزا بهمسرت لباس نمیخری صاحب باغ گفت این کار به ان کار ربطی ندارد دزد گفت گپ ازگپ میخیزد ....کسی بی نام ونشان ولی از بوت پاکان کمونست از سابقه کار علومی یاداورمیشود ..این بیان نوحه شهدای راه حق است واین صدای درگلو خفه میلیونها مظلوم بیدست وپا است ودعای مظلوم راست بخدا میرسد که اسمانها مانع ان نیست ...
جمیل معلول ازکابل

>>>   ... (یگانه درگاه امید به سناتوران افغانستان )زیرا یگانه درگاه امید مردم بخصوص مسلمانان در گاه الله ج میباشد نه مقامات ویا اشخاص وافراد صاحب قدرت دنیای ی بنده حل گشای مشکلات نمیباشند بلکه الله ج مشکل گشا ودادرسی بنده گانش میباشد وبس .

>>>   ((خوب یگانه درگاه امید))؟؟!!! را انتخاب کرده اید!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است