دو بمب گذار در هرات کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۳/۱۱/۹ کد خبر: 88295 منبع: پرینت

دو تن از طراحان انفجار بمب، شب گذشته در منطقه قندهاری های ولسوالی گذره هرات کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری پامیر، این دو تن با جابجایی بمب های کنار جاده ای، قصد داشتند تا نیروهای امنیتی را مورد هدف قرار دهند که هنگام جاگذاری بمب ها جان باختند.

نثار احمد پوپل، سرپرست ولسوالی گذره در تماس تلیفونی گفت: این افراد باشنده روستای سیاوشان این ولسوالی و از جمله افراد عبدالله اکبری از فرماندهان طالبان در گذره بوده اند.

به گفته وی، هدف اصلی این بمب گذاران، آسیب رساندن به نیروهای دولتی و به خصوص نظامیان بوده است. گفته شده که اجساد این افراد توسط اقاربشان از آن منطقه منتقل شده است.

گروه طالبان تا کنون در این مورد نظری نداده اند.

براساس اظهارات مقام های امنیتی هرات، عبدالله اکبری، یک تن از فرماندهان سرشناس مخالف مسلح دولت در هرات است که در ترور، آدم ربایی و بمب گذاری های هرات دست داشته است.

بمب گذاری کنار جاده ای یکی از روش های مقابله گروه طالبان با نیروهای دولتی می باشد که در بیشتر موارد غیرنظامیان هدف قرار گرفته است و هیچ کس جوابگو خواسته های بازماندگان قربانیان نبوده است.

ولسوالی گذره هرات که در 20 کیلومتری غرب شهر هرات قرار دارد هرازگاهی مخالفان مسلح حملات پراکنده برمواضع نیروهای دولتی انجام می دهند که منجر به قتل مهاجمان و یا هم نیروهای امنیتی می شود.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این پوپل ...هنوز در ولسوالی گذره است؟!! پس این غنی کی را برکنار کرده است!
شهروند دور از وطن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است