خوشحالی مردم لبنان از عملیات حزب الله
 
تاریخ انتشار:   ۰۲:۲۹    ۱۳۹۳/۱۱/۹ کد خبر: 88288 منبع: پرینت

بسیاری از رهبران سیاسی، حزبی، معنوی مقاومت این اقدام قهرمانانه حزب الله را در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به قنیطره به این حزب تبریک گفتند.

پایگاه خبری "العهد" گزارش داد که به دنبال عملیات منحصر به فرد گروه شهدای القنیطره در مزارع شبعا فضای خوشحالی و سرور در شهر صیدا و اردوگاه عین الحلوه در لبنان حاکم شد.

بنا بر این گزارش، پس از اینکه نیروهای مقاومت اسلامی اعلام کردند عملیات منحصر به فردی علیه رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا انجام دادند، فضای خوشحالی و سرور در شهر صیدا و اردوگاه عین الحلوه و همچنین مناطقی از بیروت و به ویژه منطقه ضاحیه جنوبی حاکم شد.

این منبع تصریح کرد: بسیاری از رهبران سیاسی، حزبی، معنوی مقاومت این اقدام قهرمانانه حزب الله را در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به قنیطره به این حزب تبریک گفتند و تاکید کردند مقاومت بار دیگر معادله توازن بازدارندگی را ثابت کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من هم برای حزب الله وبرای تمام مسلمانان تبریک میگویم اسلام واقعی دشمن اسرایل است نه دوستش مانند سعودی ها.
عصمتیان

>>>   حزب الله قهرماني خود را مانند حماس نشان دهد ولي جاي سوال است چرا همرای حماس علیه یهودیان کمک نکرد اګر این چونین میکرد حالا اسرایل اینقدر زورګوی نمیکرد ...

>>>   ...میتوان گفت پس چرا حماس در این حمله و جنگهای حزب الله با صهیونیستها چرا کمک حزب الله نکرد اگر کمک حزب الله میکرد اسراییل زورگویی دیگر نمیکرد.

>>>   قبلا به شما گفتم منتظر حمله سنگین حزب الله باشید ترس سنگین اسرائیلیها تازه شروع شده. همان جمله دو کلمه ای سید حسن نصرالله که فرمودن پناگاهیاتان را اماده کنید
تازه اولش هست چند روز اینده منتظر شنیدن خبر بزرگتر باشید
تیپ ویژه صابرین

>>>   مامسلمانان همیشه ازهرنوع عملیا ت برضد گروه صهیونیستی را حمایت می کنیم واین موفقیت حزب الله را برای همه مسلمانان جهان وبخصوص برای مسلمانان آن سرزمین تبریک می گویم سادات تخاری

>>>   نظر دهنده دوم حزب الله همیشه علیه صهیونیستها بوده اما متاسفانه برخی از رهبران سیاسی و نه نظامی ...فریب قطری ها و ترکیه را خوردند و از دولت سوریه و محور مقاومت فاصله گرفتند. آن ها به جای این که منابع ونیروهای خود را برای رویارویی بااسراییل آماده کنند صرف مبارزه با بشار اسد کردند. پس جای گله از حزب الله نیست.
یک ایرانی

>>>   ... حزب الله افتخار جهان اسلام و ستارده درخشان میراث پیامبر اسلام
جواد از غزنی

>>>   حزب الله دو سرباز را كشته اما اسرائیل هشت فرمانده به شمول پسر عمادو ژنرال ایرانی را ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است