2 تروریست پاکستانی در کابل بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۰    ۱۳۹۳/۱۱/۸ کد خبر: 88265 منبع: پرینت

در نتیجه عملیات ویژه نیروهای امنیت ملی در ناحیه دوازدهم شهر کابل یک فرمانده شبکه تروریستی با یک همکارش بازداشت شد.

مقام های امنیتی در کابل می گویند: این فرمانده شبکه تروریستی که باشنده پیشاور پاکستان است و با هدف حملات انتحاری به همراه یک همکارش به کابل آمده بود که پیش از رسیدن به هدف بازداشت شدند.

افراد بازداشت شده به جرم خود اعتراف کردند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم گپ غلط نمی زنند که پاکستانی ها در گفتار شان صادق نیستند ودر مقابل افغانستان دورنگ کار میکنند حالا ببینید...که مبارزه مشترک را در مقابل ترورستان انجام دهیم وهدف شان غافل سازی دولت افغانستان است وشناسایی نقاط ضعیف تر برای انجام حملات انتحاری وانفجاری گماشته گان وترورستان شان وبخاک وخون کشاندن مردم این سرزمین است که گرفتاری سردسته شبکه ترورستی وهمکارش از اتباع پشاور پاکستان در شهر کابل توسط نیروهای بیدار امنیت ملی گوای روشن بر مداخله پاکستانی ها در امور افغانستان واعزام ترورستان برای حملات انتحای در داخل کشور ما جهت قتل وقتال وبی ثبات ساختن کشور ما بخوبی مشهود وغیر قابل انکار میباشد .

>>>   پاکستانی است سر زده شود

>>>   داکتر صــاحــب اشــرف غنی باید بالای پاکستان... اعتماد نکند

>>>   سال های سال پاکستان دروغ گفته و می گوید . باید این دو ترویست را باهمان مواد انفجاری از بین برد. این پاکستانی دلخور به جزای خود برسد
از کابل

>>>   خدا شرماند این تروریست ها را که نیرو های بیدار امنیت ملی افغانستان قبل از اجرای عمله این بزدلان را بازداشت کردند....نیرو های بیدار و قهرمان ما.
نجمی - کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است