دیدار اعضای کمیسیون انتخابات با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۹    ۱۳۹۳/۱۱/۸ کد خبر: 88258 منبع: پرینت

احمد یوسف نورستانی رییس کمیسیون انتخابات و اعضای آن کمیسیون با رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار که قبل از ظهر امروز در ارگ انجام شد، رییس کمیسیون انتخابات به نمایندگی از دیگران در مورد وضعیت کمیسیون انتخابات و آمادگی ها برای انتخابات پارلمانی و مشکلاتی که از انتخابات مذکور متصور خواهد بود، به رییس جمهور کشور معلومات داد.

رییس جمهور با رییس کمیسیون انتخابات و اعضای آن کمیسیون در رابطه به مسایل تکنیکی، امنیتی و تشکیلاتی، منابع، اجماع سیاسی و ایجاد مراکز انتخاباتی به شکل متوازن در تمام کشور، صحبت کرد.

رییس جمهور گفت: من به استقلالیت کمیسیون انتخابات احترام کامل دارم، این استقلالیت ضروری است و باید به گونه عملی حفظ شود که مردم افغانستان و جامعه سیاسی به آن باور داشته باشند.

وی بر حل بنیادی مشکلات انتخاباتی تاکید کرد و خاطر نشان نمود: برای اینکه افغانستان بتواند انتخابات را مطابق خواست مردم خویش انجام دهد، به تمام اداره های مربوطه انتخاباتی لازم است که با هماهنگی کامل و انسجام بهتر کار نمایند.

رییس جمهور غنی در پایان این دیدار گفت: اصلاحات باید صورت گیرد و برای اینکه این اصلاحات به گونه درست تطبیق شود، به یک فرصت مناسب نیاز است.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای رییس جمهورتوراخداارتش راتجهیزکن حتی اگرشده با قرض
یونس ازکابل

>>>   این ملاقات و سخنان مطرح شده از دو طرف مضحک است
جواد از غزنی

>>>   اگر این اشخاص از سمت های که دارند بر کنار نشوند هیچ یک از شهروندان در انتخابات اشتراک نخواهند کرد .
افغان

>>>   باالاخره عاشق به معشوق خود رسید شاید ریس کمییون انتخابات با دالررخصت شده باشد
سادات تخاری

>>>   ريس جمهور سأخته همين كمسيون نامستقيل انتخابات است كه با تعهد در بإره إصلاح انتخابات هنوز هم إز اين اعضاي متقلب پشتيباني ميكند.

>>>   هردو طرف با ... دروغهای شان را تکرار کردند.
مریم

>>>   نا بکار ترین کمیسیون انتخابات درجهان کمیسیون انتخابات افغانستان است ، مفتشن وناظرین خارجی اظهار نمودن که انتخابات افغانستان وحشتناک بود ، ضرورت است که به کمسیون انتخابات افراد صادق وبا ایمان تعین شوند
وهاب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است