جلسه رهبری و مشارکت سیاسی زنان برگزار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۶    ۱۳۹۳/۱۱/۸ کد خبر: 88232 منبع: پرینت

اعضای کمیته و نمایندگان اداره های دولتی، بخش خصوصی و جامعه مدنی، به تاریخ 6 دلو 1393 در تالار کنفرانس های وزارت زنان تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه که به هدف بازنگری و ارزیابی شاخص رهبری و مشارکت سیاسی زنان در (طرح کاری ملی برای زنان افغانستان) تدویر یافته بود، به شمول سرپرست وزارت زنان، روسای پلان و آمران جندر وزارت های حج و اوقاف، اطلاعات و فرهنگ، امورپارلمانی و اداره های ذیصلاح شرکت داشتند.

سیده مژگان مصطفوی، سرپرست وزارت زنان ضمن اظهار سپاس از فعالیت های اداره های همکار، یاد آور شدند که بر اساس هدایت ریاست جمهوری که طی آن به وزارت زنان وظیفه داده شده است تا تمام شاخص های پلان کاری ملی برای زنان افغانستان را بازنگری نماید، اینک امروز ما گردهم آمدیم تا شاخص های رهبری و مشارکت سیاسی زنان را مورد بازنگری قرار دهیم و در مورد پیشرفت ها، مشکلات و موانعی که در جریان تطبیق این شاخصه ها با آن مواجه شدیم، صحبت نموده و برای رفع این موانع و انکشاف شاخص مذکور با هم تبادل نظر نماییم.

در ادامه تمام اشتراک کنندگان نظریات خویش را در مورد انکشافات، مشکلات و موانعی که طی پنج سال اخیر در قسمت تطبیق شاخص رهبری و مشارکت سیاسی زنان، به آن مواجه بوده اند، با هم شریک ساختند.

در آخر فرم های نظر خواهی و گزارش های سال های 1392 و 1393 وزارت های بخشی برای درج نظریات و پیشنهادهای با اشترک کنندگان شریک ساخته شده و قرار شد که طی 10 روز آینده نظریات و پیشنهادهای اداره های مربوطه را درج فرم ها گردیده و دوباره به منظور انکشاف شاخص رهبری و مشارکت سیاسی زنان، با وزارت زنان شریک ساخته شود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است