بار دیگر حماسه دیگر آفرینیم...
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۹    ۱۳۹۳/۱۱/۷ کد خبر: 88182 منبع: پرینت

13سال است از اشغال افغانستان توسط قوت های غرب می گذرد اما کشورم هنوز پیشرفتی ندیده است. همه آرزوهای ملت مظلوم افغانستان بر خلاف آرزوهایش می گذرد اما دستاورده این 13 سال اشغال چه بوده است؟

آیا غیر از این است که اشغالگران به جنگ اسلام آمده بودند. قوت های غرب خوب می دانستند که اگر رژیم طالبان را به حال خود رها کند در آینده برای غرب یک رقیب واقعی و دشمن آنها خواهد بود. چون که می دانستند در گذشته مسلمانان افغانستان با دست های خالی بزرگترین قدرت جهانی یعنی ارتش سرخ را به زانو در آورده بودند.

ترس غرب از مسلمانان افغانستان بود. می دانستند اگر حماسه دیگری رخ دهد دیگر نمی توانند جلوی ملت مظلوم افغانستان ایستادگی کرد. قوت های غرب به بهانه مبارزه با تروریست قلب آسیا را اشغال نمود و سرمایه های ملی را به تاراج بردند و ده ها هزار نفر را کشتند و میلیون ها نفر را بی خانمان کردند. هزاران زن را بیوه کردند و هزاران کودک را یتیم کردند و هزاران مادران را داغ دیده کردند. چه بسا روزهای تلخی بود.

بلاخره ملت شریف اما مظلوم افغانستان بار دیگر حماسه آفریدند و با گذشت سالها مبارزات دلیرانه خود را ادامه دادند بر پیکر قوت های غربی که باعث شکستگی این قدرت های شیطانی شد. 13 سال گذشت و سرانجام پیروز میدان ملت مظلوم افغانستان شد. آمریکا و 49 کشور غربی به شدت شکست خورد اما با تلفات جانی و هزینه های هنگفت.

اشغالگران در حال خروج از افغانستان عزیز هستند اما اداره دست نشانده خود را به زور و بازو بر ملت مظلوم افغانستان تحمیل کرده است اما باز هم نقشه های غرب شکست خوردند و اداره اجیر نفس های اخر خود را به زور می زند.

بر هر افغانستانی غیرتی و وطن دوست لازم است، دیگر از صنف دشمن خارج شوند و به آغوش گرم ملت خود باز گردد. بیایید بار دیگر حماسه دیگر آفرینیم.


کودک مبارز


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طوریکه همگان معلوم است که باعث بد بختی وبخاک وخون کشانیدن مردم ما پاکستانی ها ودست پروده های مزدور ان ...نام نهاد طالبان مزدور ...میباشند وپای خارجی ها هم نسبت... همین حلقات مزدور به افغانستان کشانید شد اگر نام نهاد طالبان ...جرنیل های پاکستانی مجهز به سلاح های پیشرفته کشور ما را اشغال نمیکردند وحکومت مجاهدین را در حالیکه یک خارجی وجود نداشت به حاشیه نمی راندند ومردمان کشور ما را به بهانه های گوناگون لت وکوب وبه قتل نمی رساندند به هیچ وجه قوای بین المللی درراس امریکا بکشور ما نمی امدند مردم ما نسبت اشغال خاک کشور خود از جانب پاکستان زیر نام طالب وظلم وناروایی همین مزدوران طالب نما ها به ستوه امدند زیرا همین ظالمان در روی بازار در محضر عام با شلاق وقمچین بدون کدام حق شرعی به سر زنان کشور ما حواله میکردند مرد ها وجوانان خو روز از دست شان نداشتند حتی طفلان خورد سال مکاتب همه طالبانی شده بود طبقه اناث از علم ودانش وکار محرم بودند وبدون مرد خود از ترس برامده نمیتوانستد مردم نا گزیر شدند از ملل متحد تقاضای کمک شدند که باساس فیصله ملل متحد وخواست مردم ما قوای بین المللی در راس همه امریکا بکشور ما امدند وافغانستان را از اشغال نجات دادند ویک حکومت انتخابی رویکار امد ولی مزدوران فراری بازهم به کمک باداران پاکستانی انگلیس خود مردم را ارام نمانده با حملات انتحاری وانفجاری هرروز مردم ما را اعم از ملکی ونظامی بخاک وخون میکشند بنام اینکه خارجی ها در وطن است وطن را خوشما به پاکستانی ها فروخته بودید وخارجی ها هم بخاطر شما در کشور ما امدند ...امر خدا حتمیست که ظالمان نا بود شدنی است ولو به هر نامی که باشند .

>>>   از قدیم یک متل است که می گویند : (زور کاکا است که انگور در تاکها است.) درست است که مردم سلحشور، آزادی خواه و وطندوست است اما : نویسنده محترم فراموش کرده و یا ندیده است که...به کمک همه جانبه مالی و نظامی کشور های غربی در رائس امریکا و عربستان و پاکستان ،روسیه را به زانو در اوردند. درنتیجه پاکستان آباد شد و ما بر باد. چون امریکا نمی خواست در افغانستان یک دولت قوی اسلامی بوجود بیاید.نتیچه حماسه مردم ما چه شد با ز شوق حماسه آفرینی به سر شان زده است. حالا که طالبان تروریست و دست ساخته امریکا و انگلیس به همکاری مستقیم پاکستان از سالها بدنسو بالای مردم کشور بیداد می کنند حماسه می گویند و یا باز می خواهند گلی دیگری را آب بدهند ،حماسه مجاهدین،حماسه های طالبان و شاید هم در آینده نزدیک حماسه های داعش کافی نیست؟ غافل ازینکه تبر خانه ای جز بیشه ندارد --------از جنس درخت است ولی ریشه ندارد
تیمور بیگ - کابل

>>>   برادر تنهامشکل اساسی مردم کشورمان نداشتن اتحاد و همدلی است بنده منحیث یک افغانستانی از مردم غیور کشور م خواهش و تمنا دارم بیایید باهم یکدل باشیم وتنها هدفمان آبادی و سرفرازی کشور مان باشد" باتشکر

>>>   به نظر من مردم ما دو دشمن دارد ،
دشمن اول فقر است و دشمن دوم جهالت است که هر دو متحدانه عمل می کند. همچنان دو کمبودی دارد، کمبودی اول اتجاد و اتفاق است و کمبود دوم نبودن یک رهبر ملی که بتواند همه مردم را بدنبال خود بکشاند. این یک بیان ساده ولی علمی از جامعه ماست. هر افغان که وطن خود را دوست دارد باید در راه فقر زدایی ،ارتقای آگاهی علمی و دینی مردم،اتحاد و اتفاق و انتخاب و پرورش وحمایت رهبر ملی ( از بین مردم) مجادله و مبارزه نمایند. تا این نیمه ها تبدیل به یک(واحد) شود.
تیمور بیگ- کابل

>>>   عجب مجاهدین با دست های خالی ابر قدرت شوروی را شکست دادند؟پس ملیارد ها دالر کمک نظامی غرب وعرب ها در کدام راه خرچ شد. مگر همین مجاهدین نبودند که سخترانی برژینسکی را با شعار های الله اکبر کردند؟ واقعیت اینست مقاومت مردم علیه شوروی پس کوتاه مدت ،توسط استخبارات غربی ودشمن شماره یک مردم ما آی اس آی هدایت وکنترول میشد. وآنها منافع شان در دوام وگسترش جنگ وویرانی وتلفات بیشتر مردم ما بود. وبا موجودیت هزار ها سکر واستنگر سایر سلاح های مرگبار ،اصطلاح دستان خالی شببه یک فکاهی مزحک است. هر تحلیلی باید همه جانبه ومنصفانه باشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است