سند ترک تابعیت نامزد وزیر خارجه تایید شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۱    ۱۳۹۳/۱۱/۶ کد خبر: 88130 منبع: پرینت

کمیته‌ مشترک مجلس نمایندگان در نشست خود، دومین سند ترک تابعیت مربوط به صلاح الدين ربانی، نامزد وزير خارجه را تاييد كرد.

سند ترک تابعیت مربوط به صلاح الدين ربانی، نامزد وزير خارجه در حالی تایید می شود که روز گذشته مجلس سند ترک تابعيت دوم نورالحق علومی، نامزد وزير امور داخله را تاييد كرد.

ریيس كمیسيون روابط بين الملل مجلس گفت: سفارت انگلیس رسما در يک مكتوب به وزارت خارجه اطمينان داد كه صلاح الدين ربانی از شهروندی اين كشور رسما انصراف داده است.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یعنی در افغانستان آدم فهمیده و تحصیل کرده وجود ندارد که الا و بلا این ... که به تابیعیت خود وفادار نبودند به چوکی وزارت بنشینند ؟؟؟ ربانی به بهانه تحصیل در انگلیس تابعیت آنجا را دارد علومی چه بهانه برای خود دارد که تابعیت کشور دیگر را دارد ؟؟ به لیاظ خدا و قرآن این .... را به کابینه نفرستید... در کشورهای غربی آسوده و آرام زندگی کردن حالی آمدن ادعای مقام و چوکی دارند .

>>>   یکی ازبهترین وزیر مسلمان واقعی محترم صلاح الدین ربانی است، ازبارگاه خداوند متعال برایشان موفقیت بیشتری را در راستای خدمت به مردم تمنا دارم.
بیطرف

>>>   قابل توجه مجلس نماینده گان
اشخاصیکه گویا ترک تابعیت میکنند اینها باید با تمام اعضای فامیلشان ترک تابعیت نمایند در غیر ان چند روز بعد باز هم از طریق خانم هایشان مراجعت نموده و تابعیت انکشور را دوباره اخذ می نمایند باید در این زمینه از بخش قونسلی وزارت امورخارجه کمک گرفت در غیر آن این دو تابعیتی ها همه را فریب میدهند.....
تیزفکر

>>>   تمام غوغا را اهل حسود که میخواهند درشهر نابینا پادشاهی کند براه می اندازند. درشرایط فعلی معیار های گزینه وزیر خوب همانا صدافت ودلسوزی به مردم افغانستان بدون هرنوع تعبیض میباشد. قانون اساسی به دلیل اینکه اوضاع حاکم چندین دهه آخیر را انعکاس نداده است، نیاز به تغیر وتعدیل دارد.امیدوار هستم که دولت و اعضای پارلمان زمینه برگشت، اشغال و اسکان افغانهای مقیم خارج که وطن خود را بیشتر ازهمه دوست دارد مهیا سازند وازین به بعد افغانها را به خود وبیگانه تقسیم بندی نکنند.افغانستان خانه مشترک همگی بوده، است وخواهد بود.
صوابگو

>>>   به أقاي تيز فكر بأيد كفته شود كه كسيكه ترك تابعت دوم ميكند كار خوب است مكر فاميلش مكلفيت ندا رد كه ترك تابعت كند خدوش وزير مي شود نه فاميلش. اولاد هاي شان درس ميخوانند شايد خانم شان درس بخواند و يا كار كند . كوش كنيد كه جنخال خلق نكنيد مثل وكلاي ... كه خود شان دو تابعته ، فأميل شان خارج أفغانستان اما بهانه شان أين است كه در قانون نكفته. وجدان تان جه ميكويد؟ اكر بول ميكرفتيد مثل دوره كرزي به همه رأي ميداديد...

>>>   حناب صلاح الدین ربانی یک مسلمان پرهیز کار ،حاجت به بیان بیشتر ندارد.

>>>   شما خود فکر کنید هر کشور قوانین بخصوص خویش را دارد حد اوق ترک تابعیت یک کشور از 6 مارا در برمیگیرد این جطور است که در ضرف یک هفته این اقایون ترک تابعیت مشوند ایا بنظر شما اینها جاسوسان همان کشور های نستند
رهگذر کابل

>>>   "سند ترک تابعیت مربوط به صلاح الدين ربانی، نامزد وزير خارجه در حالی تایید می شود که روز گذشته مجلس سند ترک تابعيت دوم نورالحق علومی، نامزد وزير امور داخله را تاييد كرد."
"سفارت انگلیس رسما در يک مكتوب به وزارت خارجه اطمينان داد كه صلاح الدين ربانی از شهروندی اين كشور رسما انصراف داده است."***دومین سند ترک تابعیت مربوط به صلاح الدين ربانی،*** نگاه کنيد که پارلمان تقلبى کرزى فرق بين پشتون وغيرپشتون مىکند. نورالحق علومی، پشتون صلاح الدين ربانی, تاجيک

>>>   جناب صوابگو! ماهم میگوئیم خانه همگی است و لی دوتابعیته های محترم لطف کنند کفش کشیده و وارد خانه شوند. این به به اصطلاح هراتی های عزیز، کله کشک چه معنی دارد؟ اگر واقعا فزرند این کشورند تابعیت خارجی خود را سلب کنند و با افتخار در کنار ملت مظلوم و فقیر خود زندگی نمایند. در این صورت جای شان روی چشم ما.

>>>   اقا صلاح الدین ربانی که وزیرخارجه شد در زمان حکومت اقای ربانی کجا بود که در روز صدها راکت بر سرمردم می امد حال بچه چی خواهد کرد. لطفآ از این قسم اشخاص صرف نظر کنید . اقای بیطرف بسیار تعریف از اقای صلاح الدین نموده است . ما مسلمانی را 20 سال پیشتر دیدم که مردم نان خوردن نداشتن ...

>>>   وای برحال این مردم که فرزندارشدمجاهدین وتمام خوانواده شان درکشورچون انگلیس که دشمن اسلام است پناهنده گی دارد ماچطورجهادمردم افغانستان را به رسمیت بشناسیم.
عصمتیان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است