سلام بر تو ای افغانستان...
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۳/۱۱/۴ کد خبر: 87946 منبع: پرینت

سلام من بر تو ای اقوام پشتون سلام بر شهامت و غیرت شما سلام بر مردانگی و مهمانوازی شما.

سلام بر جوانان پشتون که با عزت و سر بلندی ایستادند و تن به غلامی ندادند و یکی پس یکی به شهادت رسیدند. سلام بر آن قلب و فداکار شما. سلام و صد سلام بر صداقت شما ای اقوام پشتون.

سلام بر سخاوت و مردانگی شما. سلام بر دوستی و انسانیت شما. سلام بر تو ای افغانستان سلام بر مردان و زنانه فداکار. سلام بر سخاوت و مردانگی تو ای افغانستان.

سلام بر شهیدان. سلام به خاک مقدست ای افغانستان عزیز. سلام بر خون های که بر خاک تو خشک شده است. سلام بر جوان مردان این دیار. سلام به غیرت و انسان دوستی این دیار. سلام بر و صد سلام بر تمام اقوام شریف افغانستان پشتون. تاجیک. ازبک هزاره.

هزاران سلام بر شهامت همه شما. سلام به قلب آسیا. سلام به تمام افغانستانی ها. سلام بر مادران فداکار و داغ دیده. سلام به غیرتت و شهامتت ای افغانستان سر افراز


کودک مبارز


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام بر تو ای دیار شیران ای مهد آزادگان . سلام برتو ای خاک زیبای من ای افغانستان . سلام و صد سلام بر خاک پاکت. بنازم به نامت . سلام بر شیر مردان و شیر زنانت . صد سلام و درود بر شهیدانت . سلام بر آن شیرفرزندانت . سلام ای مام میهن . سلام بر تو ای خاک من . صد سلام بر قهرمانانت ابدالی و مزاری و نیکه و مسعودانت . سلامی بر کوه های سرافراز و رود های خروشانت . سربلند زه نام تو نام من ای فدایت سر و جانم ای مام من . وطنم ای افغانستان ای مهد آزادگان جانم به قربانت .
(یوسفی از مشهد )

>>>   درودفراوان نثار فرزندان وحماسه سازان وآزادگان کوه پایه های هندوکش بیدار،درودبه قهرمانان آزادی واستقلال وشیرمردان سرزمین پر افتخاروغیور افغانستان وسلام گرم بر راه روان واندیش ورزان این حماسه سازان .
ع-ب-کابل

>>>   سلام برتو ای افغان سیتان ای شیر مرد اوردو ملی که همین دیروز چندین آمریکا یی به خاک و خون کشادی وزربه محکمی به پیکر این کفار متکبرزدی سلام برتو ای اوردو ملی افغانستان من بشما افتخار میکنم سلام بر پلیس ملی سلام بر امنیت ملی سلام بر پشتون و تاجیک وازبک وهزاره سلام همه افغان ها
نازک مير جوزجانی از دیارغربت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است