انتخابات پارلمانی در زمان مقرر خود برگزار می شود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۳/۱۰/۱ کد خبر: 85965 منبع: پرینت

انتخابات پارلمانی در زمان مقرر خود برگزار خواهد شد.

احمد یوسف نورستانی رییس کمیسیون انتخابات در نشستی خبری در کابل گفت: مطابق قانون اساسی کشور تا 6 ماه دیگر دوره کاری اعضای مجلس نمایندگان پایان می یابد و انتخابات پارلمان براساس قانون در وقت مقرر خود برگزار می شود.

به گفته وی پس از اتمام دوره کاری اعضای پارلمان حتی یک روز هم ادامه کار اعضای مجلس نمایندگان مشروعیت قانونی ندارد و کمیسیون انتخابات مصمم و مکلف است که انتخابات پارلمانی را در زمان مقرر برگزار کند.

از سویی وی در مورد ایجاد اصلاحات در قانون به خصوص قانون انتخابات گفت: حرکات غیرقانونی که گاه و بیگاه به نام اصلاحات صورت می‌گیرد باعث نابودی صلح و ثبات در کشور خواهد شد.


کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای نورستانی اصلاحات در قانون صلاحیت های اعضای انتخاباتی نه تنها که باعث نابودی صلح وثبات کشور نمیگردد بلکه از دست اندازی ها وسوی استفاده ازصاحیت وظیفوی وتقلبکاری اعضای کمیسون های انتخاباتی را میگیرد ودر پهلوی صلاحیت که به اعضا تفویض میگردد مسولیت را هم متوجه انها مینماید وپاسخگوی کار شان میباشند همین شما ها بودید که انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای ولایتی را به اثر تقلبکاری وخیانت در امانت به درازا کشانیدید وخود را به هیچ مرجع پاسخگونمی دانید از ملت خو نه شرمیدید از خدا شرم وحیا کنید دیگر به دوام کار تان در کمیسون های انتخاباتی خود را شرمنده ومسخره نکنید .
دلسوز میهن

>>>   نورستانی این منفورترین وبدنام ترین چهره که باتقلب بی مثال کشور را بی ثبات ساخته وتقریباً به تجزیه رسانیده است ، هنوز هم از انتخابات وقانون وزمان ومکان صحبت میکند ، من باشنیدن نام این خائین ملی ، بیسواد ونوکرامریکا ، انگلیس ، اسرائیل ، پاکستان ، غرب وناتوحساسیت پیداکرده ام واین کثیف باید ازمردم افغانستان معذرت بخواهد وبیشتر ازاین آلهٔ دست بیگانگان قرار نگیرد
هیواد وطندوست

>>>   اگرهرکس دیگرومقامی مثلادرجاپان وکوریای جنوبی به جای نورستانی بود ازغیرت وننگ خودرااعدام می کردچراکه بااین همه ادعای اثبات شده تقلب وجعل وفریبکاری و... هنوز بی شرمانه و چشم سفید ایستاده ودرجایش نظر می دهد. اعضای کمیسسیون اگرمحاکمه نمی شوندحداقل ازمقامشان سبکدوش شوند.ماهمگان مخالف ابقای اوهستیم واین به شفافیت انتخابات پیش روصدمه می زند.
سیدحسن شیوا.کاندیداحتمالی بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است