نمایندگان: در معرفی لیست کابینه تجدیدنظر کنید
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۶    ۱۳۹۳/۹/۳۰ کد خبر: 85926 منبع: پرینت

نمایندگان مجلس از دولت خواستند تا مطابق با قوانین کشور هرچه زودتر نامزدان وزارتخانه ها را به مجلس معرفی کند.
انان همچنان خواستار تک تابعیتی و مسلکی بودن وزرا تاکید کردند.

محمدعلم ایزدیار معاون اول مجلس سنا گفت: مطابق قوانین افغانستان، خواست مردم، تقاضای زمان و وعده‌های رییس جمهور و رییس اجرایی، نامزد وزیران تازه را از میان افراد با تخصص، مسلکی و توانا معرفی کنند و کسانی باشند که در بیرون بردن افغانستان از بحران موثر باشند.

زلمی زابلی عضو مجلس سنا نیز گفت: خواهش ما از جناب اشرف غنی و عبدالله این است که پیش از اینکه مردم غیرمسلکی را به مجلس نمایندگان و مجلس سنا معرفی کنند، در فهرست بیرون آمده تجدید نظر کنند. این افراد وابسته هستند؛ حکومت نباید برای خوش ساختن یک فرد یک ملت را پارچه پارچه کند.

اعضای شورای ملی تا یک ماه دیگر به رخصتی زمستانی خواهند رفت، اعضای شورای ملی از حکومت می‌خواهند که برای شناسایی نامزد وزیران شایسته و کارا هرچه زودتر نامزد وزیران را برای گرفتن رأی اعتماد به این شورا بفرستد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قرار اطلاعات واصله، رییس جمهور به دار المجانین علی آباد بستری شد. زیرا بعد ازین که با چند نفر وزیر پیشنهادی از جانب اپوزیسیون مصاحبه کرد و نظریات آنها را گرفت، بیچاره رییس جمهور دیوانه شد. از جمله از وزیر پیشنهادی صحت عامه اپوزیسیون که ملا خداداد نام دارد پرسید که پلان شما در عرصه صحت عامه در افغانستان چیست؟ او در جواب گفت! صاحب، سالهاست که من در یک مسجد امامت میکنم، هر وقت که مردم مریض میشوند، پیش من می آیند که بالای شان بخوانم و برایشان تعویض و تشتاب بدهم. ما مردم الحمد لله مسلمانیم. اگر خواندن آیات قرآن بالای مریض و یا نوشتن آن در کاغذ و حل کردن آن درآب و خوراندن آن به مریض، مریض را شفا ندهد، هیچ قسم دوای کفر آنها را شفا نخواهد داد...

>>>   نویسنده محترم :
خیلی ها جالب، زیبا، واقعی و خنده دار بود .
خداوند شما را حفظ کند .
با احترام
سید امید انتظار - کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است