آماده ‎باش پوتین به سرویس‌های اطلاعاتی روسیه
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۳/۹/۳۰ کد خبر: 85905 منبع: پرینت

رییس ‌جمهور روسیه از سرویس‌های اطلاعاتی این کشور خواست تا با توجه به بحران اوکراین، برای مواجهه با چالش‌های جدید این کشور با غرب، آماده باشند.

ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه روزشنبه از سرویس اطلاعاتی این کشور خواست تا قدرت خود را برای مواجهه با چالش‌ها و تهدیدهای اطلاعاتی که این کشور در برابر غرب و در پی بحران اوکراین با آن مواجه است، افزایش دهند.

پوتین این درخواست را که در قالب نامه‌ای برای سرویس اطلاعاتی کشور مطرح کرده و نوشته است: من تاکید می‌کنم که چالش‌های جدید و تهدید که ناشی از بی ثباتی است، نیازمند کارآتر شدن سیستم اطلاعات داخلی است. اقدام اصلی در فعالیت‌ های محرمانه روسیه، مبارزه با تروریسم جهانی است و هر گونه همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی در ذیل منافع سیاسی و اقتصادی روسیه قرار دارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جورج بوش بنام مبارزه با تروریزم، دو دوره در امریکا ریاست جمهوری کرد، بدون آن که کاری به امریکا کند ، اقتصاد امریکا را به زمین زد. حالا نوبت پوتین است که دو دوره دیگر در روسیه ریاست جمهوری کند و تحت نام مقاومت علیه غرب، بدون آن که کاری به روسیه کند، اقتصاد نیم و نیم کله روسیه را که از مدرک فروش نفت و گاز رونق گرفته بود، به زمین میزند.آنانی که عقل دارند، برای مملکت شان کار میکنند و آنانی که عقل ندارند، از احساسات مردم سوُ استفاده میکنند و یا این که اول احساسات می آفرینند و بعداً سوُ استفاده میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است