این کتاب اولاند را رسوا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۳/۹/۲۹ کد خبر: 85837 منبع: پرینت

کتاب «برای این لحظه متشکرم» خاطرات والری تریرویلر بانوی اول سابق کاخ الیزه به تازگی به فارسی ترجمه شده به زندگی تریرویلر و فرانسوا اولاند و همچنین رسوایی اخلاقی اولاند می‌پردازد و به نظر می‌رسد تریرویلر با این کتاب، انتقام خود را از خیانت کردن اولاند گرفته است.

مساله رسوایی رییس جمهور فعلی فرانسه در حالی مطرح می‌شود که پیش‌تر و در زمان ریاست جمهوری نیکلا سارکوزی، رییس پیشین جمهور این کشور، مساله رابطه او با کارلا برونی مدل و بازیگر ایتالیایی، بارها و بارها مورد رسانه‌ها بررسی شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روابط خارج از نظام زناشوهری در غرب و امریکا و بسیاری از کشور های دنیا جرم پنداشته نمیشود، بلکه یک مسُله شخصی است. بناُ فقط زن و شوهر اند که درین مورد تصمیم میگیرند که آیا با وجود داشتن روابط خارج از زناشوهری،بازهم باهم زندگی میکنند و یا طلاق میگیرند. روی همین مسُله است که پنجاه فیصد مردم غرب زندگی مشترک بدون ازدواج دارند، حتی صاحب فرزندان اند، اما با وجود آنهم آزادی های خویش را حفظ میکنند. در افغانستان اگر یک شوهر روابط نا مشروع داشته باشد، زن هیچ چیزی کرده نمیتواند و اگر یک زن روابط نامشروع داشته باشد، شوهر به او دنیا روانش میکند،تا در تعداد فرشته های جنت که برای پر هیزگاران این دنیا بعد از مرگ شان در نظر گرفته شده است، افزوده شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است