فاحشه ‌های سیاسی، مغرضین و لاشخورها
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۱    ۱۳۹۳/۹/۲۷ کد خبر: 85824 منبع: پرینت

1-حالا که خبر شدند که قرار است مسوولان محلی هرات تبدیل شوند، می‌خواهند اکت مردمی و مدنی بودند کنند از خواب بیدار می‌شوند.

2-لباس‌ها اطو کرده، نیکتایی زده، کفش‌ها واکس زده و با بیشرمی تمام، ضمن پاچه خواری از مسوولان جدید خواهند گفت: "ما بودیم که این همه والی و قوماندان‌های امنیه را تبدیل کردیم"

3-وظیفه این افراد شده است استفاده ابزاری از احساسات مردمی در وقتی که مردم از زندگی به تنگ می آیند و در نبود یک رهبری قوی مثل لاشخور از خون مردم استفاده ابزاری می کنند.

4-راستی، در شش ماه قبل که در جریان آن بیش از سیصد تن ترور و حلقه‌ی امنیتی به ولایت هرات رسید؛ شما بزرگواران کجا بودید؟

5-این جمله باعث می‌شود که چند روزی در دربار نزد مسوولان جدید ارزش داشته باشند و به خواسته‌های شخصی خویش برسند اما در درازمدت مسوولان جدید خواهند فهمید که اینها لاشخورهای درباری هراتی هستند و بس که با یک لقمه‌نان چرب و نرم می‌شود دهن شان را بسد.

6-امشب خبرها های محلی هرات را دنبال کنید تا بدانید که این فاحشه‌ های سیاسی، مغرضین و لاشخورها چه کسانی هستند و چگونه از مجبوریت افراد استفاده می کنند و الا ترور ها شش ماه می شود در این شهر جریان دارد ووقتی که خبر شدن مسوولان هرات تبدیل می شوند، از خواب بیدار شدند.

محی الدین نوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ادم های مسلمان که در هر جای و مقام باشند متوجه همه کارها بوده و به وقت و زمانش حل میکند
محمدخان حیران ازتخار

>>>   آدم های مسلمان منافع خود را فدای منافع اجتماع میکنند نه منافع اجتماع را فدای منافع خود من با اقای محی الدین شخصا هم نظر هستم .
ارزو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است