مولانا فضل الله را تسلیم کنید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۷    ۱۳۹۳/۹/۲۷ کد خبر: 85811 منبع: پرینت

پس از حمله تروریستی به مکتب نظامی در پیشاور پاکستان، جنرال راحیل شریف رییس ستاد ارتش پاکستان همراه با رضوان اختر رییس آی اس آی می آیند افغانستان و به اشرف غنی رییس جمهور افغانستان می گویند که ما به این نتیجه رسیدیم که حمله ای که به خاک پاکستان شده از خاک افغانستان طراحی و صورت گرفته است.

اشرف غنی: شما چه اسنادی دارید که خاک ما را متهم می کنید؟
راحیل شریف: چون یک بمبل شاه خان بی صورت به نام مولانا فضل الله این کار را از خاک شما انجام داده است.
اشرف غنی: مولانا فضل الله دیگر کدام موجود است؟

رضوان اختر: ببینید اشرف جان، ما زیاد وقت نداریم. به صورت عاجل مولانا فضل الله را برای ما می دهی در غیر آن ما هم خاک داریم و به خاک شما...
راحیل شریف: رضوان جان احساساتی نشو جانم، اشرف جان همراه ما همکاری می کند و مولانا را از خاک خود به خاک ما می دهد.

اشرف غنی: باور کنید که من تازه رییس جمهور شدم نمی فهمم که مولانا فضل الله کیست؟
رضوان اختر: اشرف جان، این مولانا فضل الله از آدم های خودمان بود مثل بسیاری از رهبران شما که آدم های ما بودند و حالا سر ما هیچ خبر نیستند. مولانا فضل الله دست بوس مولانا فضل الرحمان است و ما چقدر سر این آدم زحمت کشیدیم. پدرش مولانا قدوس کل است و پدر کلانش در پنجاب کشمش فروشی داشت. شماره تذکره اش و تمام معلومات اش پیش ما است.

اشرف غنی: پس از حادثه یحیی خیل پکتیکا و انفجار لیسه استقلال کار همین مولانا فض الله بود؟
راحیل شریف: نه، این انفجارها کار یک گروه دیگرمان بود که حالا در خاک شما هستند تا یک جنگ نیابتی با هند را به نفع ما راه اندازی کنند.
اشرف غنی: والا خبر ندارم بسیار جالب است.

رضوان اختر: حالا شما فقط لطف کن همین مولانا فضل الله را تسلیم ما کن و آی اس آی هم یک توافقنامۀ همکاری با شما بسته می کند.
اشرف غنی: رضوان جان قربان بروت های چنگ چنگت شوم مه خود مولانا فضل الله را نمی شناسم؛ به چه قسم برای شما تحویل بدهم.
رضوان اختر: اشرف جان لازم نیست شما تسلیم کنید فقط در رسانه ها اعلان کنید که ما مولانا فضل الله را تسلیم پاکستانی ها کردیم کار شما خلاص است.

اشرف غنی: باز آن وقت همه فکر می کنند واقعا این حمله از خاک افغانستان به پاکستان صورت گرفته است.
راحیل شریف: اشرف جان ما هم همین را می خواهیم که برای همه ثابت کنیم که حمله از خاک افغانستان طراحی شده در غیر آن خودمان هم خبر داریم مولانا فضل الله در وزیرستان شمالی چکر می زند و تمام این حوادث کار خود ما است. فقط شما لطف کن و مولانا فضل الله را به ما تسلیم کن.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای ثاقب خیلی جالب است وواقعیت هم گفته شده هرکسیکه چاه را بدیگران کنده باشد روزی خودش دران خواهد افتید ویروس را همین نظامیگران پاکستانی در افغانستان وهندوستان وحتی تمام جهان ترزیق کرده اند وقتیکه بخودشان هم سرایت کرده گله را از دیگران میکنند این هم نهایتاز چالاکی فریبکاری انها است .

>>>   به همه رهبران اگاه ودلیر افغان سلام
بعدا اینکه اول مولانا فضل الله درخاک افغانستان وجودنداردونه هست اگرباشد بازهم درسرحدات است که با ما ارتباط ندارد
دوم اینکه ایا شما ملاعمر را که دربین قطعات تظامی خود محافظ میکند بما تسلیم نمائید وباز بالای ملافضل الله عملیات مشترک مینمائیم ان هم که شبکه استخباراتی شما خبرد دارد به انجا عملیات میکنیم
سوم اینکه قوماندانان ارشد طالبان که درنزدشما هست وهمرای ان دهشت افگنی درخاک افغانستان میکنید انرا برای ما تسلیم نمائید ایا سربازان واطفال ما خانه وپدر مادر وخواهر ندارند واز کدام دیوار پیداشده است
و چهارم مار استین را خودشان تربیه کرده بگذارخودشان را بگزد زیرا مارگیر مرگش ازمار است وجنرال نوازخواب بیدارشده

>>>   استغفرالله
اولاَ مولانا فضل الله در كشور مانيست، شاید هم در حدود مرزی باشد. اگر حکومت افغانستان بتواند در گرفتن مولانا فضل الله همکاری کند، نباید چنین کند. چراکه در ظرف 13 سال گذشته طالبان ملاعمر 100 هزار از مردم بیدفاع مارا قتل کردند اما نظامیان پاکستانی هیچ یک از طالبان ملا عمر را به ما تحویل نکردند؛ پس ما چرا بکنیم؟ هرکس که چنین همکاری را با نظامیان پاکستان بکند به خون مردم افغانستان خیانت کرده است!!،
بلال از هرات

>>>   بسيارجالب بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است