نوع جدید خدمت؛ وکیل مردم برضد مردم
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۳    ۱۳۹۳/۹/۲۲ کد خبر: 85483 منبع: پرینت

ده ها تن از باشندگان ولسوالی خواهان ولایت بدخشان، با راه اندازی تظاهراتی خواهان برکناری فرمانده پولیس این ولسوالی شدند.

شماری از باشندگان ولسوالی خواهان در تماس های مکرر با رسانه ها مدعی شدند که حاجی نجیب فرمانده پولیس این ولسوالی که از بستگان نزدیک فوزیه کوفی نماینده مردم بدخشان در مجلس نمایندگان است، از مدت دو سال به این سو به آزار و اذیت مردم پرداخته و به تنش های قومی و سیاسی در این ولسوالی دامن می زند.

به گفته آنان، حاجی نجیب فرمانده پولیس این ولسوالی، شب هنگام به خانه یکی از افراد متنفذ این ولسوالی داخل شده و وی را بدون در جریان گذاشتن دیگر ادارات و مسوولان محلی در این ولسوالی، طی یک تو طیه خود ساخته، بازداشت و به ولسوالی کوف آب ولایت بدخشان منتقل کرده است.

مظاهره کنندگان ادعا دارند که افراد نزدیک به فرمانده پولیس ولسوالی خواهان که از بستگان نزدیک فوزیه کوفی است، یک باشنده ولسوالی راغستان را که برای " کار و مزدوری" به این ولسوالی آمده بود، پس از اختطاف به نیروهای مرزی تاجیکستان تسلیم داده اند.

به گفته آنان، افراد نزدیک به فرمانده پولیس این ولسوالی، شخص ربوده شده را به اتهام قاچاق مواد مخدر به گونه غیر قانونی به نیروهای مرزی تاجیکستان تسلیم داده اند. درحالی که گفته می شود فرد ربوده شده یک آدم معمولی بوده و به بیماری روانی مبتلا است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مخالفین فوزیه کوفی خوب در تخریب وکیله موصوف بر امده اند تا این خانم را با راه اندازی توطعه ها بد نام سازند .

>>>   ... به این کوفی گگ ها لطفآ لطفآ او مردم بافهم بدخشان خود را از چنگ ا ین فامیل قاچاقبر وظالم نجات بدهید شما خیلی مردم با فهم دارید که باوجودشان باید افتخار کرد مانند اقای جلال

>>>   مــــــردم بدخشان ازین فرصت طلائی استفاده کنید وهرچه ناسزا میتوانید به وکلای خود بفرستید

>>>   اگر این خانم فوزیه کوفی انسان خوب میبود در طول چندین سال از قبل موضوعات در باره این زن مافیایی نوشته نمی شد ولی دولت قبلی به ان ارزش قایل نه شد.
امید مردم افانستان و به خصوص مردم شریف و بی دفاع بدخشان از چنگال این شیادین نجات پیدا کنند.

>>>   چه ضرورت است که نام کوفی را ذگر میکنید کسیکه جرم کرده نام همان را یاد کنید
مردم بدخشان خود کش وبیگانه پرور هستند

>>>   کسانیکه از جرائیم کوفی دفاع مینمایند در حقیقت در مظالم اوشریک وسهیم هستند واکنون گپ بجائی رسیده که مردم بفغان شده ومظاهرات را علیه کوفی ترتیب دادند دگر پال پلوت جرایم اوشده نمیتواند کوفی بحدکافی پول ازمدرک تریاک ومشتقات تریاک باتیم مخوف خود که همه اقاربش هستند سرمایهای انگفتی بدست اورده واز هر زبان هرجا از فساد گسترده او سخن در میان است ...
یگکی از وکلای شورا

>>>   سلام دوستان مطلب را درباره قومندان ولسوالی خواهان خواندم که نوسینده ... فرق این را نکرده که حاجی نجیب از شکی است وخانم کوفی از کوف اب خوب به هر حال این مطلب دور از حقیقت است ودرخوا هان دار ودست اسدالله بهادری همه را دروقت قدرت اش چنان کشت وتجاوز کرد که دیگر اصلا درتاریخ افغانستان شاهید ان نیستیم تعداد از این خاندان با همکاری ناراضی ها منطیقه دست به بهتان می زنند ورنه کوفی صاحب خدمت بزرگ را به مردم بدخشان انجام داد ه است همه مردم کوفی صاحب را احترام دارند به جز چند تن...ووطن فروش ...که... این...ها در اجتماع نیز جای ندارند ..این... متمعین باشند که دیگر مجال نخواهند یافت تا برمردم ما ظلم کنند محمود بدخشی

>>>   قوماندان اسد كه خود سر دسته قاچاق بران است با استفادت از دشمني كوفي. كوفي و زالمي مجددي و نيلوفر. ابراهيمي اين برنامجه را راه اندازي كورت است.

>>>   خدا زن مقبول را بازاری نکند.
ګل که بازاری شودبلبل زندخودرا بدام
از برای آنکه صیادش ببازار آورد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است