طرح طفلانه از هواداران کرزی!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۴    ۱۳۹۳/۹/۱۸ کد خبر: 85234 منبع: پرینت

در تازه ترین مورد، برخی از پابوسان رییس جمهور اسبق کشور حامد کرزی با لابی گری، آقای غنی را ترغیب به ایجاد یک اداره بنام دفتر رییس جمهور پیشین در چوکات اداره امور کنونی نموده اند.

این اقدامات حالی در صورت می گیرد که بر اساس قانون و مصوبات تصویب شده، رییس جمهور بازنشسته دارای تشکیلات و امتیازات خاص خودش بوده و با استفاده از این امتیازات می تواند که دست به تشکل سازی بیرون از ساختار دولتی بزند، اما حال به اضافه داشتن امتیازات از قبل تعیین شده، اداره ی در درون حکومت بنام ریاست دفتر رییس جمهور پیشین ایجاد گردیده که خود دارای تشکیلات و دم دستگاه می باشد.

این اقدام ضمن اینکه در مغایرت با قانون قرار دارد، جایگاه و موقف مردمی کرزی را نیز بشدت آسیب می رساند.

من به عنوان شهروند افغانستان تا آنجا یی که واقف از قضایا در کشورم هستم، پیشنهاد می کنم تا هر چه زودتر این حکومت درون حکومتی را از بین برده و کرزی را به سخره نگیرند.

سید میثم احسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دموکراسی ملوک الطوایفی سابق ادامه دارد. حاکمیت دوگانه و چندینگانه تاچوروچپاول مسلمانی رادیدیم هنوزدوام است. بلاخره ازبابت اعمال ناشایست ... دربین جامعه سلب اعتمادشدوملاهای دیگرهم ذریعه اعمال ملای برسراقتدارروسیاه شدند. حال اگرجناب کرزی هم مانند... اشتیاق پاچاهی خودسری راداشته باشند در جمع جهنمی خواهندپیوست.
بیطرف

>>>   کرزی مساوی است... چه اضافه توقع دارید... گر به مکه رود باز آید امان ... است. هیچ نوع تغیر در سیاست و اهلیت کرزی هم نیامده چونکه سالها از عمر بی مهفوم اش کذشته مزاج اش از حالت ... نه گشته.

>>>   ﮔﭗ ﺧﻮﺏ اﺳﺖ ﺑﺎﻳﺪ اﺯ ﺗﺠﺮﺑﻴﺎﺕ ﮔﺬﺷﺘﻪ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮﺩ.
ﮔﻞ ﺁﻗﺎ

>>>   این پادوهخا اصلا به فکر خود هستند که درکنارکرزی بازار واسطه بازی سواستفاده از امکانات حکومتبی بنام کرزی برای شان بازهم مساعد شود تا اگر بتواند بانک دیگری را بین خود تقسیم کنند یا زمین های قبرستان رهارا به فروش برسانند چون دیگر زمینی باقی نمانده وبازهم تخم مرغ رابه 16 افغانی بنام اداره جدید خریداری کنند

>>>   کرزی 196 میلیون دلار از دزدی بیت المال را برای خود در بانک دوبی ذخیره کرده است، 80 ملیون دلار را از کابل بانک دزدی و مصرف انتخابات خود کرده است، کرزی افغانستان را درلیست فاسدترین دولتها و فاسدترین حکومت های دنیا ثبت کرده است و بدین کار خود تاریخ افغانستان را سیاه کرده، حالا در عوض اینکه از شغل خود سوء استفاده کرده و باید محاکمه و پول های دزدی از وی گرفته شود؛ باز برای وی دفتر افتخاری ساخته شود؟؟؟ این پیشنهاد، بدون شک، از دزدان بیت المال است که 13 سال به اتفاق کرزی بیت المال را دزدی کرده اند و خوردند!!
بلال هرات

>>>   كرزي ، احمدزي را با تقلب راي مليوني رييس جمهور ساخت، احمد زى مديون كرزي است. به خاطرهمين دٓين داري است، كه يك روز ميدان هوايي به نام وي ناميده مي شود وحالا به نام دفترِ رياست جمهوري سابق به كرزي حق مي دهد.

>>>   عقل زردگ باشه تادست غنی داده شوه کرزی تمامأ میراث خوار (بابای ملت) است . باز از پوست و استجوان. مردم بیچاره ماه چه باقی مانده .درتوبره گدای خلق چه باقی مانده همه را خوردن بخشیدن وبوردن..
حق بین

>>>   همرای احسانی صاحب موافق می باشم ولی بعضی مردم بسیار بی مورد و دور از واقعیت نظر میدهد که بیخی زیاد بوی بد میدهد و صرف کلمه دارم برای این گونه مردم که از خداوند بترسید و شرم بکشید.
احمد از کابل

>>>   مسخره گی و عوامفریبی و چاپلوسی تا چه وقت؟؟؟؟؟

>>>   بخدا شرم است .بی حیایی هم این قدر بس است .

>>>   اول این که این کار کرزی را دیوانه میکند. مثلاء کرزی حکم میدهد که وزیر مالیه سه لک دالر به شیخالمفسد اجراء کند وقتی این حکم برگشت بخورد پیشانی کرزی رادردمیگیرد.
دوم اینکه شاید کرزی شکست ع وغ را درک کرده حکومت جاگزین میسازدکه خلاء قدرت نیاید. اگر چنین نشود از تشویش دیوانه میشود
سوم اینکه حریفانش هر روز برایش یک نمایش طنز اجرامیکنند.
چهارم اینکه مصارف دست بوسانش را شاید دولت اجرا نکند این کار هم اعصابش را به هم میریزد.
بالاخره عوض یک بادوچشم اشاره میکند واز خستگی خوابش مرغی سراغش می اید سرش به میز میخورد مغرش می ریزد وخرم چاقک به بلا گرفتارمیشود.
م.ا.کابل

>>>   غنی متاسفانه دزد میلیاردی کشور تشویق بیشتر به غارت بیشتر میکند نکنه این هم مثل کرزی در دزدی های میلیاردی کرزی شریک است وما خبر نداریم
حکیم اوغان

>>>   چیزهای راخواهش مکنید که بچاره ها در نوجوانیهایشان یاازدست دادند ویا اجباریگرفته شده بعداش معتاد گردیدن به نداشتنش....
حق بین

>>>   کرزئ مستحق هیچگون امتیاز به جز حقوق تقاعدی نیست
هرگاه شغل دیگری در بدنه دولت مثلآ در مجلسین و غیره
بدست بیاورد و ازان حقوق بگیرد امتیازات ریاست جمهوری او
قانونآ قابل تعلیق و التوا است
م.ش.زمین بوس

>>>   از این آدم ها کرده هندوی سر چوک بهتر است.
کابلی

>>>   این ها با تــــقــــــلـــب فـــــســـــاد دزدی معــــــــنادشده اند تا زنده باشند به همین کار دوام میدهند

>>>   کــــــرزی صاحب باید سکرتر رئیس جمهور جدیده شود

>>>   مشاوره اقای کرزی به حکومت جدید . طالبان را برادر ګفته و از زندان ازاد کنید بول های دزدی کابل بانک را در افغانستان خرچ کنید هر جا زمین ها را عصب کنید مانند من رشوت بخورید و هر والی که مردم از انها شکایت دارد به دیګر مناطق والی مقرر کنید فامیل من باید معتبر شوند به هر نوع که می خواهند معاش محلولان را بلند نکنید و راکت های که از طرف دوستان پاکستان به کنر پرتاب میشود جای افتخار است اکر طالبان مردم را می کشد خوب می کنند اما وابجان امریکایان که این کار را بکنند و هر کس شکایت میکند به محکمه باید دوسیه های شان قیط و نابود شود مواد مخدره کشت کنید تا اندازه که به من هم برسد در انتخابات تقلب کنید متعلمین را بی غیرت نګهدارید تا مظاهره نکنند خانم های تان را مانند من اجازه ندهید تا از خانه بیرون شوند علمای دین و کمیته صلح را معاش زیاد دالری بدهید این همه اعمال با عث میشود که بعد از ریاست جمهوری خانه برای تان اباد کنند و معاش بلند از طرف ولسی جرګه برا تان تعین شود و میدان هوای را به نام من کرزی اعلام کنند و به این طور از خدمات من یاد شود بناهن از مشوره من استفاده کنید تا به این مقام بلند برسید
بصیر نظری

>>>   برادر شرم در کجاست و این بیچارګانیکه دهان باز میکنند و بوی سیر و شلغم از دهانشان پراګنده میشود و م...ملامت نیست ای اخلاق در فطرتشان طحینست.ترک عادت موچب مرض است. و مقوله ی از حضرت علی کرم الله وجه را مولانادرمثنوی بشرح ذیل می آورد.
آدمی مخفیست در زیر زبان
این زبانپرده ست بردرګاه جان
چونکه بادی پرده رادرهمکشید
سر صحن خانه بر ما شد پدید
کندران خانه ګهر یا ګندمست
کان زر یاجمله ماروکژدمست

>>>   خوب رئیس جمهوری باز نشین در هر کشور دیگر دفتر و دیوان میداشته باشد باز کرزی خو یک شخص وطن دوست و وطن پرست است
خوب ناتوانی دولت فعلی را بیبیند که در 60 روز نتوانسته یک کابینه را معرفی نماید
امید است که دولت 5 سال خود را پوره کند
در جنجال های موجوده من فکر نمیکنم که از دول سال زیاد عمر داشته باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است