حال که به آرزوی دل خود رسیدید
آیا می توان به بهبود اوضاع در آینده امیدوار بود؟
برای هر مسلمان سه ناموس وجود دارد: ناموس عقیده و ایمان، ناموس خاک و سرزمین، ناموس محارم. شک نداشته باشید که با بستن این پیمان ناموس وطن زیر پا می شود چرا که پیمان میان آمریکای ابرجنایتکار با افغانستان ضعیف اما ثروتمند، جز گسترش استعمارگری غرب و غارت بیش از پیش کشور ما چیزی در پی نخواهد داشت 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۵    ۱۳۹۳/۹/۸ کد خبر: 84499 منبع: پرینت

از زمان حضور نیروهای خارجی در کشور ما به بهانه مبارزه با تروریزم سالها می گذرد اما هنوز از بهبودی اوضاع خبری نیست. گفته می شد که این نیروها دارای اهداف بزرگی بودند از جمله: مبارزه با تروریزم، مبارزه با مواد مخدر و نیز استوار ساختن یک حکومتداری خوب برای مردم افغانستان.

آمریکا مطابق با شعارهای خودسرانه خود که یکی از اهدافش مبارزه با تروریزم بوده نه تنها تروریزم را در کشور ما ریشه کن نکرد بلکه در سراسر دنیا پراکنده و منتشر ساخت و همچنین نه تنها مبارزه با مواد مخدر صورت نگرفت بلکه روز بروز نگرانی در این مورد افزایش یافته و زمین های دیگری که از این بته ی شوم و ننگ عاری بوده اند نیز با کشت این مواد در زیر پرچم آمریکایی ها آلوده شده اند.

همچنین در راستای حکومتداری خوب نیز افغانستان به عنوان فاسدترین نظام که از بالاترین فساد اداری برخوردار است، شناخته شد. نه تنها حکومتداری خوب نشد بلکه کسانی که در 80 سال اخیر زندگی کرده اند چنین نظام فاسدی را تجربه نکرده بودند که سومین انتخابات ریاست جمهوری کشور دلیل خوبی بر این مدعا است.

از طرفی بستن توافقنامه امنیتی میان آمریکا و افغانستان که از بُعد دینی مجوز شرعی نداشت و با عقیده ی مسلمانان در تضاد بود، به امضای دو رییس کشور و دو مجلس رسید تا کافر بر مسلمان تسلط پیدا کند. آن هم در حالی که نتایج 13 سال اخیر نشان می دهد جنگ روز بروز از اطراف کشور به پایتخت و اطراف ارگ ریاست جمهوری و کوچه به کوچه شهر کابل رسیده است. بنابراین، حکومت داری و امنیت خوب نشده و مبارزه با تروریزم هم صورت نگرفته است پس چه ارمغانی، این نیروهای بیگانه به کشور ما آورده اند که منتظر ارمغان های دیگری در آینده باشیم.

مصونیت قضایی برای نیروهای بیگانه در کشور ما، چندین بار منجر به جنایات ضد انسانی و وحشیانه شده است و این نیروها از هلمند گرفته تا تگاب، بالابلوک تا غزنی، پکتیا تا تخار دست به هر عمل غیر انسانی زده اند و هیچ کس توانایی مهار آن ها را نداشته است.

اعتقاد ما بر این است که برای هر مسلمان سه ناموس وجود دارد که باید با جان و مال از آنها پاسبانی شود: ناموس عقیده و ایمان، ناموس خاک و سرزمین، ناموس محارم. شک نداشته باشید که با بستن پیمان ناموس خاک و سرزمین زیر پا می شود چرا که پیمان میان آمریکای ابرقدرت (ابرجنایتکار) با افغانستان ضعیف اما ثروتمند، جز گسترش استعمارگری غرب و غارت بیش از پیش کشور ما چیزی در پی نخواهد داشت.

اما با تمام این تفاصیل باز هم امیدواریم حال که این عالیجنابان به آرزوی دل خود رسیدند و با آمریکا پیمان امضا کردند، لااقل اوضاع در آینده بهتر شود.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فکرمیکنم...بااعمال بمراتب بدترازین هرگونه غارتگررابرات داد. اکنون که اسلامگرای افراطی عقب زده شودجامعه به مشکلات دیگری ازاصول دموکراتیک بهره گیری لازم راخواهدکرد.خدانجات ازمفکوره ای که بگوید مراخداتعین کرده غیرازخداکسی حق نداردلام و میم بگوید. بگذاراین مرحله را طی کنیم.
قره

>>>   نكراني من هم در مورد اين جنين است كه همه نواميس ملي زير با كذاشته شدواهيج افغاني بعد ازين باين باور نخواهند بود كه ماهم ميتوانيم وطن خودرا خود حراست كنيم ارزش هاي ملي زير بااست وتكيه بر بازوي خودهيج كدام مفهومي ندارد.

>>>   بلي جناب عالي درست فرموديد. ازينكه شما را نميشناسم در مورد نوشته تان قضاؤت نميكنم فقط نزد ما طالب بدتر از يهود هست برأيي اينكه طالب دوباره وطن را اشغال نكند أين پيمان به ما مقدس است شما ديد تان از جهان بسيار ضعيف است يا طالب كمي مدرن تَر هستي

>>>   نه امریکا خوبه! امریکا چراغ سولر میته ! امریکا چاکلیت میته! خو مه چاکلیت با کافی خوش داروم! امریکا بهشته و امریکایی ها که جلد سفید و چشم های آبی دارند همه فرشته !
_ امریکا کوکنار را هزار برابر و همه جوان های افغان ره پودری و بدبخت کرد ؟ کدام عیبی نداره. در عوض گیتار الکتریک برای ما آورد!
_امریکا معادن ما را غارت می کتد؟ کدام عیبی نداره.در عوض برای ما مایکل جکسون آورد تا آواز بخوانیم و رقص کنیم و خوش باشیم!
_امریکا استقلال ما را زیرپاکرد و افغانستان مستعمره امریکا شد؟ کدام عیبی نداره. در عوض کورس انگلیسی برای ما جور کرد و مه هر روز جوس !! می خورم.
_امریکا 30 میلیون نفوس افغانستان را غلام امریکا کرد؟ کدام عیبی نداره. در عوض امریکا فشن و مد آورد و دخترها بی حجاب شدند و مه دختر بی حجاب ره خیلی بسیار زیاد خوش داروم!
_سرباز امریکایی ارباب ما شد و بالای ناموس ما تجاوز کرد؟ خوب بکنه. ناموس کدام ارزشی نداره. دالر مهمه. ای امریکا ماهی 100 دالر به مه بده. بالای همه ناموس افغانستان تجاوز کن. مه ناموس خود ره به 100 دالر ( شاید هم به 50 دالر نقد ) فی المجلس می فروشم. ناموس افغانستان به مه چی؟ هدف مه از زندگی خوشی و رقص و آواز و ویسکی و عیاشی است. گوربابای غیرت و ناموس و وطن! ( بود و نبود مه و امثال مه کدام فرقی برای افغانستان نداره. داره؟)
غربزده سکولار خاک توسر!

>>>   این پیمان را... خود فروخته امضاء وتائید میکنند ، با امضاء این پيمان نه تنها وطن بلکه عقیده، ناموس، وسزمین همه تحت اشغال صلیبي ها قرار میګیرد فلهذا همه من وشما باید علیه جانیانی خودفروخته کی این پیمان ننګین راامضاء میکند استادګی نماایم وتاآخرین قطره خون خود علیه آنها برزمیم..
عبدالبصیر همت

>>>   همه چیز به خود ما بستگی دارد. اینکه ما یک جای بیشینیم تا امریکا بر ما کار کند مفکوره اشتباه و غلطیست . امریکا تنها به عنوان همکار ما به حساب مآید و در بیشتر مواقع در راستای اهداف خود پیش میرود . نمگم این پیمان پیمان اشتباهی بود اما ما عادت داریم اشتباهات خوده گردن دیگران بندازیم. به هرحال اگر خود ما همت نداشته باشیم و از فرصتی که ازی جامعه جهانی در اختیار ما قرار دادند استفاده نکنیم باز همو خواهیم بود که حالی هستیم. امریکا هیچ دینی گردن ما ندارد . آنقدر که امریکا به کشور ما خدمت کرده ما خودما بر خود نکردیم. ما برای کشور خود چی کردیم؟ حتی حاضر نشدیم برای آبادیش یک قدم برداریم. فساد اداری را خود ما بوجود آوردیم. خود ما بودیم که کشور را ویران کردیم. فرقی نمکند حتی مسئولین کشور هم افغانی هستند و از مردم خود جدا نستند . ما مردم تا مسئولیت یا یک چوکی گیرمان بیاید فورا همنوعان خود رافراموش مکنیم. این عادت ماست . از عادتهای بد دیگر ما چارقد کده میشینیم و هرچی گناه است گردن دیگران میندازیم امید دارم یک بار با خود خوب فکر کنیم که چه هستیم و چه نیستیم بعد بیاییم درباره امریکاییهایی که به کشورشان حتی از ناموسشان بیشتر وفادار ترند صحبت کنیم.

>>>   بلی ، میتوان امیدوار بود؛ زیرا تقدیر مردم افغانستان همین وضعیت ایست که در حال حاضر به أن دست وپنجه نرم میکنیم؛ یعنی هستیم آنچه بوده ایم و در آینده هم چنین خواهد بود.
فاقه

>>>   جالب تحلیلی
همین آقایون ناموس شناس سالهاست که این سه ناموس را بربا داده اند
همین آقایون است که خاک عزت و آبرویش را به پاکستان، کشور های عربی ، غربی و استخبارات بیگانه به فروش رسانیده اند
همین ها اند که دین را سیاسی ساخته و در خدمت اجانب ، انتحار ، انفجار ، قرآن سوزی و قتل و کشتار مردم بیدفاع قرار داده ، و در بدل جنایات حور تقسیم مینمایند و بهشت فباله میدهند همین ها اند که فتوای به بد دادن دختر حتا تا دوساله را میدهند ، کنیزی ، غلامی و فروش را شرعی میدانند ، در برابر تجاوز و هزاران جنایات دیگر مهر سکوت بر دهان زده اند ، در برابر طالب و جنایتش به دین ، وطن و مردم ساکت اند و مبارزه شان علیه روشن بینی ، ترقی و اعتلا است و تکفیر روشنفکران و روشنگران و اهل مطبوعات
ز ما بر صوفی و ملا سلامی
که پیغام خدا دادند ما را
دل از تحویل شان در حیرت افگند
خداو جبریل و مصطفی را
وثیق

>>>   دولتی که نمی تواند بعد از دو ماه وزیران خود را مشخص کن چه امیدی به بهبودی وضع دولت و کشور می توانیم داشته باشیم. امید وارم وضع بدتر نشود و در بهتر بودن آن
امیدی نیست.

>>>   کشف فوری_ فوری
پس از سالها تحقیق مه راز پیشرفت علمی و صنعتی غرب را کشف کردم. با این کشف افغانستان عاجل و سریعا" پیشرفته می شود.
در بررسی ها فهمیدم که در هر کشور صنعتی غربی صدها مجله سکسی و پورنو چاپ و نشر می شود و از لحاظ آماری بین پیشرفته بودن و تعداد مجلات پورنو همبستگی معناداری دیده می شود. پس برای پیشرفت افغانستان ما هم باید در این قسم مجلات عکس های عریان دختران و نوامیس افغانستان را نشر کنیم تا عاجل پیشرفته بشویم! به ترکیه دقت کنید. ترکیه به هدایت آتاترک خیلی پیشرفته شد !! ( متاسفم که اغلب آتاترک را خائن و بیدین و مزدور انگلیس میدانند).
از کجا بفهمیم که ترکیه پیشرفته شد؟ از ای که تعداد روسپی خانه ها و مجلات پورنوی ترکیه از جرمنی هم بیشتره ! پس می فامیم که ترکیه از جرمنی خیلی پیشرفته تره! مشکل پیشرفت جوامع وجود دین است که با بیدینی و عیاشی و هرزگی همه پیشرفته میشوند! مثل ترکیه خیلی خیلی پیشرفته !!!
داکتر احمق خان سکولار!

>>>   ما شهروندان روشنفکری افغانستان از آینده مخشوش کشورمان نگران هستیم و این دولت آینده توان آوردن صلح را ندارد و انیها در گیر قدرت میان خود می باشند و از یک حکومت غیر ملی امید آرامی دیده نمی شود و از زیر چکک و در زیر ناوه مردمان بی بضاعت کشور قرار میگیرند .
سیفی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است