گزارش تکمیلی حمله بر ساختمان آی آر دی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۹    ۱۳۹۳/۹/۷ کد خبر: 84457 منبع: پرینت

شب گذشته سه مهاجم انتحاری بر ساختمان آی ار دی یا آسایش جهانی حمله کردند.
این نهاد از سال دوهزار و چهار میلادی بدین سو در افغانستان در بخش های مختلف مانند ارتقای ظرفیت، دموکراسی، حکومت داری خوب، زیربنا و انکشاف زراعت مصروف فعالیت است.

در حمله مهاجمان انتحاری در سرک ششم وزیر اکبر خان شهر کابل یک فرد خارجی زخمی شده و تلفات انسانی دیگری وارد نیامده است.

جنرال ایوب سالنگی معاون امنیتی وزارت امور داخله کشور طی گفتگویی رسانه ای اعلام کرد که ساختمان نهاد خارجی که مورد حمله مهاجمان بود از سوی نیروهای امنیتی پاکسازی گردیده و در این رویداد یک شهروند نیپالی که به حیث محافظ کار می کرد زخمی شده است.

وی اضافه کرد که در دو تن از مهاجمان کشته شده اند

دقایق بعد از این حمله، سخنگوی گروه طالبان مسولیت این حمله را بر عهده گرفت.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای ار دی یک نهاد غربی است که کار شان ترویج دین عیسوی و فرستادن دختران جوان افغان به امریکا و اروپا برای مغز شوی است

>>>   مردم مسلمان افغانستان!
وقت آ ن رسيده که يک شورش مردمى را درمقابل چتلستان ونيروهاى خارجى مستقر درافغانستان انجام بدهيم. واقعا کارد به استخوان رسيده. از اين بدتر چه که مردم مظلوم افغانستان حتى در مساجد ودروقت طاعت وعبادت خداوند امنيت نداشته باشند.

>>>   ...تا بحال آی آر دی از شروع کار تا کنون هیچ دختر جوان و یا خانمی را به خارج روان نکرده و اگر این کار شده باشد که ما خبر نداریم شاید در همکان شروع کار یکی از اقارب نظر دهنده و یا فامیلش را روان کرده باشد که آنهم خود افغانها میتوانند در باره فامیل های خود تصمیم بگیرند چون تربیه فامیلی خیلی رول دارد و اگر افغانها نخواسته باشند دختران شان در همان جای ها کار نمیکنند وقتیکه دالر هایشان را خرچ میکنند نا راحت نمیشوند وقتی با لباس های غیر اسلامی از خانه بیرون میشوند و به دفتر ها برای کار میروند فامیل ها ناراحت نمیشوند پس اگر منحرف هم میشوند منتظرش باشند چون مقصر درجه یک خود فامیل ها هستند هیچ وقت کسی دیگر را مقصر نشمارید چون 4 انگشت شما به مقصریت شما شهادت میدهد .
آرزو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است