پاکستان مجبور است مشکل خود را حل کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۳/۹/۶ کد خبر: 84427 منبع: پرینت

سید اسحاق گیلانی گفت: پاکستان در انزوا قرار گرفته است، هیچ راهی برای تجارت خود ندارد، بهترین جایی که برای بازاریابی دارد، آسیای میانه است و تنها راهی که دارد افغانستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی گفت: پاکستان مجبور است مشکل خود را با افغانستان حل بسازد تا از انزوا بیرون بیاید. یکی از بازارهای پاکستان افغانستان است اما افغانستان نمی تواند تمام بازار را در دست داشته باشد، پس مجبور است بازار دیگری برای خود پیدا کند و از راه افغانستان بگذرد.

محترم گیلانی افزود: گروه هایی که در افغانستان می جنگند، تنها به رهبری پاکستان اداره نمی شوند، بلکه جامعه جهانی هم در تقویت آنها دست دارد و آنها را برای سیاست های خود نگه داشته است.


کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   محترم گیلانی صاحب تجارت پاکستان فعلا از شکل سنتی اش خارج شده وآنرا عصری وبه اساس ضرورت روز تنظیم کرده است مثلا سابق پاکستان بهترین پخته را صادر میکرد واز محصول آن سالانه حدود صد ملیون دالر بدست می آورد اما برعکس فعلا زمانه ایجاب میکند که ترورست صادر کند وسالانه ملیارد ها دالر وسلاح مدرن از غرب بدست بیاورد چین برایش از ترس صدور تروریزم جزیه بـــــدهــــد
برای صدور کالا طبق تجارت گذشته مصارف گزاف ضروزت بود ومشکل بازاریابی مشکلتر ازان
اما صدور تروریست که آنهم به پول شیخ های شرابی عرب تربیه وتجهیزمیشوند مفاد هزاربرابر نسبت به پخته برای پاکستان دارد
حتی روسها وجرمنی ها حاضرند برای پاکستان جزیه بدهند تا از صدور ترورست به کشورشان صرف نظرکند
اگر صدور تروریزم فایده نمیداشت امریکا ملیارد ها دالر وسلاح های آخرین مودل روز برای پاکستان میداد؟؟
حکومت افغانستان هم باید برای تقویه تجارت وجاگزینی برای کشت کوکنار به تربیه ترورست ها روی بیاورد
طوریکه همه پول هائیراکه کرزی خیل ها زاخیلها وفهیم خیل ها دزدیده اند را استرداد ودرین راه سرمایه گذاری کند
چندین ملای که به ظاهر مسلمان اما درعمل منافقترین باشند ر ا انسجام وریش های مصنوعی که طول هرکدام بیش از یک مترباشد برای شان از دبی یا جای دیگرتهیه کند واز سراسرکشورهرچه دزد سارق بیسواد جاهل وبیکار باشد جمع آوری وتحت هدایت همین ملاها تربیه ترورست ها را آغاز کند خواهید دید مکه بعد از یکسال کشورهای همسایه برای افغانستان جزیه بدهند وامریکائی ها هم که دوست ما هستند ازین ترورست ها در جنگ علیه سوریه کوریای شمالی ودیگر کشورهای مخالف خود استفاده کند در مقابل برای ما ملیون ها دالروسلاح بدهد طوریکه به پاکستان میدهد
( هم خرزما هم ثواب)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است