افتتاح استادیوم ورزشی موسسه تربیت بدنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۷    ۱۳۹۳/۹/۲ کد خبر: 84124 منبع: پرینت

تعمیرهای موسسه ملی پلان گذاری تعلیمی و استادیوم ورزشی موسسه تربیت بدنی افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

در محفلی که بدین مناسبت با حضور محترم محمد آصف ننگ معاون تعلیمات تکنیکی و مسلکی وزارت معارف کشور و جمعی از مهمانان و مسوولان مراکز تعلیمات تکنیکی و مسلکی وزارت معارف، در محوطه موسسه تکنولوژی افغانستان دایر گردیده بود، نخست محترم معاون تعلیمات تکنیکی و مسلکی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان اظهار نمود: با توجه به تربیه کادرهای مجرب و مسلکی مطابق به نیازمندی های فعلی جامعه وجوانان عزیز ما و انکشاف معارف متوازن، معیاری وعلمی در تمام عرصه ها، اینک وزارت معارف با تاسیس موسسه ملی پلانگذاری تعلیمی در سال 1391، تعمیر جدید موسسه متذکره را به بهره برداری می گذارد.

محترم محمد آصف ننگ افزود: تعمیر موسسه پلان گذاری تعلیمی در مساحت 659 متر مربع زمین از سوی شرکت ساختمانی نعمت الله خواجه به مصرف 14 میلیون و 943 هزار و 618 افغانی از بودجه انکشافی دولت در 2 منزل اعمار شده و دارای 16 صنف درسی با تمام ملحقات ضروری آن می باشد که گنجایش 640 تن محصل را در یک وقت دارا می باشد.

محترم معاون تعلیمات تکنیکی و مسلکی وزارت معارف در مورد استادیوم ورزشی وزارت معارف اذعان کرد که استادیوم متذکره جمع به هزینه 3 میلیون و 756 هزار و 700 افغانی از بودجه انکشافی دولت تمویل و کار عمران آن از طرف شرکت ساختمانی قادر ظاهر در مدت یکسال تکمیل گردیده است.

شایان ذکر است که بر اثر اهتمام جدی رهبری وزارت معارف درسال 1391 دیپارتمنت پلان گذاری تعلیم و تربیت که در چوکات موسسه اداره وحسابداری فعالیت داشت. به موسسه ارتقا یافته که تسهیلات تحصیلی ذیل را برای فراگیران مهیا نموده است.

- فراهم آوری تدریس خوب از سوی کارمندان مجرب و مسلکی ریاست عمومی پلان و ارزیابی و دسترسی به کامپیوتر و اینترنت برای هر محصل داخل خدمت
- بدل اعاشه و کرایه روزانه رفت و برگشت
- طعام چاشت در جریان سمسترهای حضوری
- توزیع مواد درسی چاپی و قرطاسیه
- سازماندهی سیرهای علمی از تاسیسات و اداره های وزرات معارف و معرفی فراگیران و محصلان از نحوه کار اداره های مربوط به این وزارت

وزارت معارف افغانستان با توجه به اوضاع کنونی کشور عزیز ما کماکان سعی می نماید تا جوانان ما حسب نیازمندی ها و ضرورت های بازار کار در افغانستان تعلیمات تکنیکی و مسلکی را فرا گرفته تا از یکسو بعد از ختم تحصیلات مشکل کاریابی نداشته و از جانب دیگر منحیث یک جوان متعهد و وطندوست در عمران و آبادانی کشور خود سهم فعال داشته باشند.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است